“Badamlı” Mineral sular Satış mərkəzi Çağrı Mərkəzi Operatoru vakansiyasını açıq elan edir.
Bizim üçün ideal namizəd:
• Ölkənin ilk su markası sayılan Badamlı şirkətinin gənc və dinamik komandasında iş təcrübəsi
• Adekvat əmək haqqı
• Təlim və inkişaf məsələlərində Şirkətin dəstəyi
• Davamlı karyera inkişafı
• Qanunvericiliyə uyğun sənədləşdirmə və bazar günləri istirahət imkanları
• Telefonda ünsiyyət və təqdimat bacarığı
• Fikrini aydın ifadə etmə və səlist danışıq qabiliyyəti
• Stressə davamlılıq və etirazlarlarla işləmə bacarığı
• Yüksək dərəcədə icraya meyillilik və komandada işləmə qabiliyyəti
• Azərbaycan və Rus dillərində səlist danışıq, İngilis dili arzu olunandır
Görəcəyiniz işlər:
• Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və müvafiq sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
• Müraciətləri aidiyyatı bölmələrə yönəltmək və prosesin gedişatını nəzarətdə saxlamaq;
• Qeydiyyata alınmış müraciətlərin vaxtında həll olunmasını izləmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini etmək;
• Müvafiq çağırı mərkəzi proqramını nəzarətdə saxlamaq;
• İşin gedişatı haqqında rəhbərliyə hesabat vermək
Əgər bizim axtardığımız ideal namizəd Sizsinizsə CV-nizi
[email protected]
elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur (məktubun mövzusu: “Çağrı Mərkəzi Operatoru")