Kapital Bank namizədləri İnsan resurslarının idarə edilməsi departamentinin Kadrlar şöbəsi üzrə aparıcı mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər :
- Kadr hesabatlıqlarının hazırlanması, aidiyyəti üzrə təqdim edilməsi;
- Şikayət və müraciətlərin cavablandırılması və arayış və çıxarışların hazırlanması;
- Proseslərin avtomatlaşdırılması üzrə layihələrdə iştirak,
- İşə qəbul, işdən azad olma, vəzifə və maaş artımı, müqavilə müddətlərinin uzadılması, struktur dəyişiklikləri və digər dəyişikliklərlə bağlı bütün bildirişləri elektron informasiya sisteminə daxil etmək;
- Bank üzrə vəzifə təlimatlarını tərtib etmək;
- Əmək kitabçalarının açılması, doldurulmas və saxlanılması;
Tələblər :
- Ali təhsil;
- Dəqiq, aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli;
- Əmək qanunvericiliyi üzrə biliklər; (yüksək səviyyədə)
- Microsoft Office proqramları üzrə biliklər (excel yaxşı səviyyədə)
- Azərbaycan dili (qrammatik); Rus dili (arzuolunan)
- Kadr kargüzarlığı sahəsində minimum 2 il təcrübəsi.
Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.