AccessBank Balansa qəbul olunmuş əmlakların satışına dəstək üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsinə işçi axtarır.
Əsas öhdəlikləri:
• Əmlakların bankın balansına götürülməsi üçün zəruri olan sənədlərin hazırlanması.
• Kənar qiymətləndirmə şirkətləri, hüquq şöbəsi, dövlət orqanları və s. ilə qarşılıqlı əlaqələr
• Xidmətlərin icrası müqabilində kənar qiymətləndirmə şirkətlərinə ödənişlərin icrası.
• Bankın balansına götürülmüş əmlakın satılması hesabına kreditin bağlanması zamanı lazımi sənədlərin hazırlanması
• Zəruri hesabatların hazırlanması və s.
Namizədlərə tələblər:
• Ali təhsil
• Kredit sahəsində təcrübə
• MS Office (Word, Excel, Power Point), MS Outlook proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək
• Güclü ünsiyyət v komandada işləmək bacarığı
• Azərbaycan və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilmək (ingilis dili biliyi üstünlük hesab olunur)
• Diqqətlilik, məsuliyyətlilik, gündəlik işi yerinə yetirmək bacarığı.
Maraqlanan şəxslər aşağıdaki link-dən istifadə edərək öz CV formalarını göndərə bilərlər. //www.accessbank.az/az/our-bank/vacancies/