2024-cü ildə Çin ağıllı saatlar və fitnes izləyiciləri kimi taxıla bilən elektron cihazların satışında ölkələr arasında birinci yeri tutub. Bu, qlobal informasiya texnologiyaları və telekommunikasiya bazarının öyrənilməsi üzrə ixtisaslaşmış beynəlxalq tədqiqat və konsaltinq şirkəti olan Beynəlxalq Data Korporasiyasının (IDC) hesabatında deyilir.
Finss.az xəbər verir ki, 2024-cü ilin ilk üç rübündə geyilə bilən texnologiya istehsalçıları bazara 139 milyon ədəd cihaz tədarük edib ki, bu da ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 1% azdır. Satışların azalması ABŞ və Hindistanda bazarın doyması ilə bağlıdır.
Ən çox geyilə bilən qurğular Çin bazarına çıxarılıb - 45,8 milyon ədəd. Bu, 2023-cü illə müqayisədə 20% artım deməkdir. Çinin “Huawei” korporasiyası 16,9% pay qazanaraq 23,6 milyon qadcet tədarük edərək ağıllı saatlar və fitnes-trekerlər üzrə qlobal bazarda lider olub.
İkinci yerdə 16,2% pay alaraq 22,5 milyon cihaz tədarük edən Amerikanın Apple şirkəti qərarlaşıb. Xiaomi bazara 20,5 milyon ədəd məhsul təqdim edərək 14,7% payla ilk 3-lüyə daxil olub. Aşağıda Samsung və BBK korporasiyaları var.
1964-cü ildə əsası qoyulan IDC, baş ofisi Massaçusets ştatının Framingham şəhərində yerləşən International Data Group nəşriyyat şirkətinin bölməsidir. Şirkət yerli İT bazarları haqqında məlumat toplayır və emal edir və 110 ölkədə 1100-dən çox analitikə malikdir.
Əvvəllər məlum olub ki, ruslar daha çox hansı çələngləri sevirlər.
Kaira Agayeva
Finss.az