IKT

21 Noyabr

Apple və Honor satışlarının 9%-ni itirdi

Çində satışların nəticələri keçirilir. Burada Qərb “Qara Cümə”nin analoqu 11 Noyabr “Subaylar Günü” hesab olunur və bu gün ən böyük ticarət platformaları smartfonlarda endirimlər də daxil olmaqla satışlarla üst-üstə düşür. Bununla belə, Counterpoint Research analitiklərinin aşkar etdiyi kimi, bu il iki həftəlik satışlar ərzində Çində smartfon satışları keçən illə müqayisədə 9% azalıb.

Finss.az xəbər verir ki, araşdırma 2023-cü il oktyabrın 30-dan noyabrın 12-dək və 28 oktyabr-10 noyabr 2024-cü il tarixlərini əhatə edir. Bu mövsümün əvvəlində smartfon satışları ötən ilki göstəriciləri üstələsə də, satışlar nəticəsində həcmlər azalıb. Dəqiq rəqəmlər açıqlanmasa da, Apple məhsulları xüsusilə nəzərəçarpacaq dərəcədə azalma göstərdi.

Apple-ın rəqibləri isə satışdan yararlana bildilər. “Huawei” şirkəti “Pura 70” və “Mate 60” seriyalı modellərinə, eləcə də Kirin prosessorları əsasında 5G dəstəyi ilə yeni Nova 13-ə endirimlər sayəsində satışlarını 7% artırıb. Oppo və OnePlus birlikdə həcmləri 6% artırdı, Vivo isə 5% artım göstərərək daha sərfəli modelləri ilə alıcıları cəlb etdi. Xiaomi 15 seriyası müştərilər tərəfindən müsbət qarşılansa da, Xiaomi satışlarında 6% azalma ilə üzləşdi. Honor ən əhəmiyyətli enişi göstərdi - 15%, analitiklər Magic 7 xəttinin gec buraxılması ilə əlaqələndirirlər, bu da satışın sonuna qədər bazara çıxmağa vaxt tapmadı.

Bu arada, Apple modelləri arasında sentyabr ayında təqdim edilən iPhone 16 Pro və iPhone 16 Pro Max ən populyar idi, lakin bu, Çin bazarındakı mövqelərini qorumaq üçün kifayət etmədi.

Kaira Agayeva 

Finss.az