IKT

10 Yanvar

Qara dəniz regionunda sahil gəmisi bazarı əhəmiyyətli mövqelərini itirib

Qara dəniz bölgəsindəki sahil gəmisi bazarı 2023-cü ildə nəzərəçarpacaq dərəcədə yerini itirdi.

Fins.az xəbər verir ki, bu faktı yük müşahidəçisi Valeri Voiniçenko qeyd edib.

“Dekabrda tariflərin aşağı düşməsi çox cüzi idisə - 0,5 ABŞ dolları/ton və ya 2%, onda EUSSIX indeksinin illik azalması artıq 19,08 ABŞ dolları/ton və ya 43,9% olub. Bir çox cəhətdən bu vəziyyətin səbəbi Ukrayna yük bazasının (taxıl istisna olmaqla) aslan payının itirilməsi və bir çox gəmi sahiblərinin təcavüzkar ölkənin limanlarına daxil olmaq istəməməsidir ki, bu da artıq tonaj yaradır", - o vurğulayıb. 
V. Voiniçenko onu da açıqladı ki, İSM brokerlərinin məlumatına görə, Qara dənizdən yola düşən 5000-6000 ton ölü çəkisi olan sahil gəmiləri üçün vaxt çarter təminatı 2022-ci ildəki 4870 ABŞ dollarından bu il 2970 ABŞ dollarına qədər azalıb. 

Eyni zamanda, 2023-cü ilin dekabrında Qara dəniz regionunda yükdaşıma tariflərinin azalması əsasən Dunay limanlarına təsir edib. Beləliklə, müstəqil brokerlərin məlumatına görə, dekabrda Qalatidən Mərmərə dənizinə və İtaliyaya 5 min ton buğdanın daşınma tarifləri 27 ABŞ dolları/tonundan 25 ABŞ dollarına (-7,4%) düşüb. Adriatik – 41 ABŞ dolları/tonundan 38 ABŞ dolları/tonuna qədər (-7,3%).

Həmin dövrdə buğdanın Renidən Mərmərə dənizinə daşınması 31 USD/tondan 27 USD/tona (-12,9%), Mersinə isə 39 USD/tondan 36 ABŞ dolları/tonuna enib, USD/ton (-7,7%) təşkil edib.

Günel Məlikadə
Fins.az