Elm

31 Oktyabr

İnvestorların nəzərinə: Dəmir yolu hissəsinin elektrikləşdirilməsi layihəsi

Qırğızıstanın Luqovaya-Balıqçı dəmir yolu hissəsinin elektrikləşdirilməsini nəzərdə tutan investisiya layihəsi təqdim olunur.

Fins.az xəbər verir ki, Luqovaya-Balıqçı hissəsinin elektrik dartıcısına çevrilməsi zamanı yük, sərnişin və şəhərətrafı xidmətlərdə lokomotivlər parkı elektrovozlarla əvəz olunur. Luqovaya - Balıqçı dəmir yolu hissəsi Qırğızıstanı Qazaxıstan və digər ölkələrlə birləşdirən əsas nəqliyyat arteriyasıdır. Bölmə bir yolludur, istismar uzunluğu 321,5 km-dir, bunun 60,3 km-i Qazaxıstan, 261,2 km-i Qırğızıstan ərazisindədir. Qazaxıstan ərazisində yerləşən 60,3 km-lik hissə Qırğızıstana məxsusdur. Elektrikdartma hərəkət sürətini artıracaq, xəttin tutumunu artıracaq, iş şəraitini yaxşılaşdıracaq və dizel mühərriklərindən işlənmiş qazların zərərli emissiyalarını aradan qaldıracaq.

Luqovaya-Balıqçı hissəsinin elektrikləşdirilməsi 16 min km-dən 5000 km-ə yaxın dəmir yolu xəttinin elektrikləşdirildiyi Qazaxıstanın demək olar ki, bütün ərazisi və Rusiya ərazisi istiqamətində dəmir yollarının digər elektrikləşdirilmiş hissələrinə çıxışı açacaqdır. Marşrutlar Qazaxıstanın qərb, şərq və şimal istiqamətlərində, daha sonra isə Rusiyaya açılacaq.

Layihənin icraçısı “Qırğızıstan Dəmir Yolu” Milli Şirkəti Dövlət Müəssisəsidir. Dəmir yolu ilə sərnişinlərin və yüklərin daşınmasını “Qırğızıstan Dəmir Yolu” NK Dövlət Müəssisəsi həyata keçirir. Qırğızıstan dəmir yolu ilə ildə 7 milyon tondan çox yük daşıyır.

Şirkət rəsmiləri layihənin reallaşacağı təqdirdə, investisiyanın geri ödəmə 4,75 il olacağını bildiriblər.

• Layihənin dəyəri – 297 670 000 ABŞ dolları
• Saytın elektrikləşdirilməsi – 274 520 000 dolları
• Elektrik təchizatı xətlərinin çəkilməsi – 15 700 000 ABŞ dolları
• Bişkekdə, Balıqçıda təmir deposu – 5 150 000 ABŞ dolları
• Digər - 2 300 000 ABŞ dolları
• İnvestisiya məbləği – 297 670 000 ABŞ dolları

Əlaqələndirici şəxs: +994 55 546 98 30

Fuad Mədətov
Fins.az