Finss.az xəbər verir ki, WPP reklam qrupu qlobal reklam xərclərinin 2025-ci ildə gözləniləndən daha yüksək artacağını açıqlayıb. Səbəblər arasında ABŞ-ın yeni tariflərinin gözlənilən qədər təsir göstərməməsi və süni intellekt sənayesinə artan investisiyalar göstərilir.
Yeni qiymətləndirməyə görə, qlobal reklam xərcləri (ABŞ-ın siyasi reklamını istisna etməklə) bu il 8,8% artaraq 1,14 trilyon dollara çatacaq. İyun ayında WPP bu artımı yalnız 6% proqnozlaşdırmışdı.
WPP həmçinin 2026-cı il üçün bazar artımı proqnozunu 6,1%-dən 7,1%-ə, yəni 1,22 trilyon dollara qədər yüksəldib.
WPP Media-nın biznes kəşfiyyatı üzrə prezidenti Keyt Skott-Dokins bildirib:
"İyun ayında biz son tarif xəbərlərinə cavab verirdik. Yay bizə işlərin necə getdiyini, dünya bazarlarında bu elanlar qarşısında istehlakçı xərclərinin nə qədər davamlı olduğunu və bu tariflərin bəzilərinin təsirini azaltmaq üçün hansı danışıqların və razılaşmaların əldə olunduğunu görmək imkanı verdi."
Onun sözlərinə görə, süni intellekt investisiyalarının kəskin artması reklam xərclərinin əvvəlcə gözləniləndən daha yüksək olmasına səbəb olub. Bu, qlobal reklam bazarında artım trendinin sürətlənməsinə imkan verib.
