Finss.az xəbər verir ki, Adobe Analytics-in yeni hesabatına əsasən, ABŞ-da Qara Cümə günü onlayn alış-veriş həcmi kəskin artıb. Şükranlıq günündən sonrakı bu ənənəvi endirim günündə amerikalıların rəqəmsal xərcləri illik müqayisədə 9,1% yüksələrək 11,8 milyard dollara çatıb.
Bu göstərici Qara Cümə tarixində ən yüksək onlayn satış rekordu kimi qeydə alınıb. Pərakəndə satış şirkətlərinin geniş endirim kampaniyaları və rəqəmsal platformalara artan tələbat satışların güclü artımına səbəb olub.
Analitiklər bildirirlər ki, istehlakçıların onlayn alış-verişə daha çox üstünlük verməsi 2024-cü ilin son ticarət dövrü üçün pozitiv dinamikanın formalaşdığını göstərir.
