Yaponiyada kommersiya xidmətləri ("biznes-to-biznes") inflyasiyası ardıcıl ikinci ayda da artmağa davam edərək mart ayında 2.3%-ə yüksəlib. Bu artım, şirkətlərin əmək haqqı artımlarının davam edəcəyi gözləntiləri ilə artan əmək xərclərini uğurla əks etdirdiyini göstərir. Müəssisələrin xidmətlər üçün bir-birindən tutduqları xərcləri izləyən Xidmət Qiymətləri İndeksi fevral ayında da 2.2% artımımla açıqlanmışdı.
Fins.az xəbər verir ki, Yaponiya Bankı (BOJ) bu tendensiyanın xidmət qiymətləri inflyasiyasının 2%-lik inflyasiya hədəfinə nail olmaq və saxlamaqda əsas amil olacağına dair proqnozu ilə uyğunlaşdığını bildirib. Mərkəzi Bank artan əmək haqqı ilə inflyasiya arasındakı əlaqənin kritik əlaməti kimi xidmət qiymətlərindəki dəyişiklikləri izləyir və faiz artımını qiymətləndirmək üçün bunu zəruri hesab edir.
BOJ keçən ay monetar siyasətində əhəmiyyətli bir dəyişikliyi etdi, səkkiz illik mənfi faiz dərəcələrinə və digər qeyri-ənənəvi pul-kredit siyasətlərinə son verdi. Dəyişiklik Yaponiyanın onilliklər ərzində iqtisadi strategiyasının xarakterik əlaməti olan iqtisadiyyatın stimullaşdırılmasına və deflyasiya ilə mübarizəyə yönəlmiş aqressiv stimullaşdırma tədbirlərindən uzaqlaşdığını göstərir.