Fitch-in verdiyi açıqlamada, ticarət gəmilərinə edilən hücumlardan sonra Qırmızı dəniz vasitəsilə daşımaların azalmasının və Afrika ətrafında marşrutun dəyişdirilməsinin həcmlərin təsirlənmiş bölgədəki limanlardan BƏƏ-dəki terminallara doğru dəyişməsinə səbəb olduğu ifadə edildi.
Fins.az xəbər verir ki, limanlardakı yük həcminin dəyişməsinin operatorlara təsirlərinə toxunularaq, coğrafi cəhətdən şaxələndirilmiş portfellərə malik daha böyük operatorların vəziyyətdən daha az təsirləndiyi vurğulanmışdır ki, fasilələr səbəbindən həcm itkilərinə məruz qala biləcək tək qurumlu regional operatorlara nisbətən.
Açıqlamada, Avropa ilə Uzaq Şərq arasında marşrut dəyişikliyi və gəmiçilik qabiliyyətinin azalmasının Qırmızı dəniz sahillərində və Süveyş kanalı yaxınlığındakı limanlarda həcm itkilərinə və alternativ marşrutlar üzrə terminallarda tıxaclara səbəb olduğu qeyd edilib.
Açıqlamada Misir, Səudiyyə Ərəbistanı və Türkiyədəki liman operatorlarının transfer həcmlərinin vəziyyətdən xüsusilə təsirləndiyi, gediş və gəliş daşımalarının daha stabil olduğu bildirilib.
Açıqlamada, yük daşımalarında fasilələrin həcminin Covid-19 epidemiyası zamanı, mallara yüksək tələbatın və limanlarda tıxacın dünya miqyasında yayıldığı dövrdə müşahidə olunanlardan daha kiçik və yerli olduğu vurğulanıb və əlavə edilib: “Dünya miqyasında tanınması səbəbindən Qırmızı dəniz ticarət yolunun əhəmiyyəti və ABŞ liderliyindəki koalisiyanın bölgədəki ticarət gəmilərinin təhlükəsiz keçidini təmin etmək səyləri ilə axsamalar yaşanır." Bunun müvəqqəti olacağını təxmin edirik" qiymətləndirmə aparılıb.
Bununla belə, bəyanatda uzunmüddətli fasilənin daha böyük tədarük zəncirində təzyiqlərə və daha ciddi əməliyyat nəticələrinə səbəb ola biləcəyi və bu vəziyyətin liman operatorlarından düzəlişlər etməsini tələb edə biləcəyi bildirilib.
Çevik yükdaşıma tariflərindən fərqli olaraq, 12-18 aylıq müqavilələrə tabe olduqları üçün bəzi limanlardakı həcmlərin artacağı təqdirdə liman qiymətlərinin sürətlə dəyişməyəcəyi bildirilib və yalnız tələbat olan limanların olduğu vurğulanıb. və tıxaclar saxlama haqlarından əldə etdikləri gəlirləri artıra bilər.
Günel Məlikzadə
Fins.az