İranın dəstəklədiyi Yəməndə husilərin Qırmızı dənizdəki Bab əl-Məndeb boğazında İsrailə bağlı ticarət gəmilərinə qarşı başlatdığı hücumlardan sonra gəmilərin gəmiçilik şirkətləri dəyişdiyi üçün səyahət müddətləri 10-14 günə qədər uzanır. Bəzi gəmilərin səyahət müddətinin 20 günə qədər uzandığı bildirilir.
Fins.az xəbər verir ki, ABŞ və İngiltərənin liderliyi ilə husilərə qarşı təşkil edilən hücumlar və gəmiçilik şirkətlərinə bölgədən istifadə etməmələri tövsiyəsindən sonra Qırmızı dənizdə gəmi axını sürətlə azalır.
Qlobal ticarətin təxminən 12%-nin həyata keçirildiyi və Aralıq dənizini Qırmızı dənizə birləşdirərək Avropa ilə Asiya arasında ən qısa marşrutu təqdim edən Süveyş kanalından keçidlər azalarkən, Burundan keçən gəmilərin səyahət müddətlərində və xərclərində artım oldu. Ümid yükdaşıma qiymətlərindəki artıma da yansıdı.
Dənizçilik araşdırma və məsləhət şirkəti Drewry-nin Dünya Konteyner İndeksindən tərtib edilən məlumata görə, 40 konteynerlik kompozit indeks noyabrın 30-da 1382 dollar səviyyəsində idi, yanvarın 25-də isə 3 min 964 dollara yüksəldi.
Bu dövrdə yükdaşımaların qiymətləri 186,8 faiz artıb. Yanvarın 25-nə olan məlumata görə, 40 futluq konteynerin yükdaşıma qiymətində illik artım 93,6 faizə çatıb. Həftəlik qiymətlərdə 5 faiz artım olub. Yükdaşıma qiymətləri 8 həftədir artıb.
Bu dövrdə yükdaşıma qiymətlərində ən yüksək artım 355,6% ilə Şanxay-Genoa xəttində baş verib. Şanxay-Rotterdam xəttində yükdaşıma qiymətləri eyni dövrdə 325,6 faiz, Şanxay-Nyu-York xəttində 139,7 faiz, Şanxay-Los Anceles xəttində isə 120,4 faiz artıb.
Drewry's World Container Index-də, 40 futluq konteynerin spot yük qiyməti 2022-ci ilin oktyabrından bəri ən yüksək səviyyəyə çatdı və pandemiyadan əvvəlki dövrdən 179 faiz yuxarıdır.
Günel Məlikzadə
Fins.az