ABŞ-ın internet nəhəngi “Yahoo” rəqəmsal reklam şirkəti “Taboola”nın 25 faizini satın alır.
Bu satınalma müqabilində Taboola 30 illik kommersiya müqaviləsi əsasında Yahoo-nun yerli reklam tərəfdaşı olur. "Biz rəqəmsal reklamın gücünə inanırıq və bu tərəfdaşlıq hər iki şirkətə bazarda müxtəlif xidmətlər təklif etməyə imkan verir" deyə Yahoo prezidenti Ceyms Lanzone.
ABŞ-ın axtarış sistemi, e-poçt və IT şirkəti Yahoo reklam şirkəti Taboola-nın yüzdə 25-ni satın aldı.
Rəqəmsal reklamın gücünü arxasına almaq istəyən internet nəhəngi Yahoo, bu satınalma ilə Taboola-dan rəqəmsal reklam işində 30 illik xidmət alacaq. Yahoo-nun prezidenti və baş direktoru Ceyms Lanzone, “Biz rəqəmsal reklamın gələcəyinə çox inanırıq” dedi. Taboola ilə əməkdaşlıq Yahoo-ya yerli təklifləri daha da inkişaf etdirməyə imkan verir. Bu əməkdaşlıq həm də Yahoo və Taboolaya bazarda fərqlənməyə davam etməyə imkan verir.” -deyə bildirib.
Hazırda Taboola 9000 nəşriyyatla əməkdaşlıq edir və hər gün 500 milyon istifadəçiyə çatır. Bu yeni sövdələşmə ilə Taboola bütün rəqəmsal obyektlərdə yerli reklam üçün Yahoo-nun eksklüziv partnyoru olur. Yahoo hazırda təxminən 900 milyon aylıq aktiv istifadəçiyə sahib olduğu üçün bu, Taboola üçün əhəmiyyətli bir razılaşmadır.