Avstraliyanın antiinhisar nəzarət təşkilatı, Big Tech firmasının naşirlərə, reklamçılara və istehlakçılara zərər verəcək qədər bazarda hökm sürdüyünü qeyd edərək, Google -un hədəflənmiş reklamları satmaq üçün internet məlumatlarından istifadəsini cilovlamaq gücünü istədiyini bildirib.
Çərşənbə axşamı günü yayımlanan bir hesabatda, şərhlər, Alphabet (NASDAQ: GOOGL) Inc vahidinin əsas xidmətləri yeni bir məzmun lisenziyalaşdırma qanunu üzərində ölkədən çəkəcəyinə söz verdikdən bir neçə ay sonra Avstraliya ilə Google arasında başqa bir qarşıdurma yaratdı.
ABŞ-ın Ədliyyə Nazirliyi tərəfindən hazırlanan anti-inhisar iddiası, Google-un rəqiblərini reklam etmək üçün bazar alətlərini istifadə etməkdə günahlandırdığı iddiasına səbəb ola bilər. Avropa tənzimləyiciləri Google -un reklam işini də araşdırırlar.
Hələ də hökumət tərəfindən nəzərdən keçirilməli olan "reklam texnologiyası" hesabatında Avstraliya Rəqabət və İstehlakçı Komissiyası (ACCC), Google -un onlayn reklamda üstünlüyünün o qədər kök saldığını söyləyir ki, mövcud qanunlar rəqabət əleyhinə tədbirləri idarə etmək üçün kifayət deyil.
Tənzimləyici, Avstraliyanın "reklam texnologiyası" tədarük zəncirindən keçən reklamların 90% -dən çoxunun 2020-ci ildə Google-a məxsus ən azı bir xidmətdən keçdiyini söylədi.
Müəllif: Aynur Qəniyeva