DÜNYA

09 Sentyabr

NBC bu reklamlar üçün 6.5 milyon dollar alır

Comcast şirkətinə məxsus NBCUniversal, bu yaxınlarda Super Bowl LVI üçün 30 saniyəlik reklamı rekord 6.5 milyon dollara satıb və qarşıdakı Pekin Qış Olimpiadası üçün reklam yerlərini demək olar ki, satıb. 

Fins.az xəbər verir ki,icraçı bildirib ki, 6.5 milyon dollara Qış Oyunları kimi digər NBC tədbirlərinə oxşar sərmayələr daxildir.Qiymət, ViacomCBS-ə məxsus CBS-in bu il Super Bowl reklamları üçün aldığından 18% artım deməkdir. NBC Sports Group -un reklam satışları üzrə icraçı vitse -prezidenti Dan Lovinger, Super Bowl üçün "bir neçə reklam vahidi" qaldığını və bunları qəsdən geri çəkdiyini deyib.

NFL, medianın ən dəyərli xüsusiyyətlərindən biri olaraq qalır. Mart ayında NBC, 2023 NFL mövsümü ilə başlayan və 2033 kampaniyasına qədər davam edən yeni bir müqavilədə "Bazar Gecəsi Futbolu" nu yayımlama hüquqlarını genişləndirdi. Hər il 2 milyard dollar dəyərində idi.

NBC və yeni Peacock axın xidməti 2026 -cı ilin fevralında, 2030 -cu ilin fevralında və 2034 -cü ilin fevralında Super Bowlları yayımlayacaq.

Müəllif:Aynur Qəniyeva