Adidas, Reebok markasını Authentic Brands Groups şirkətinə 2.1 milyard avroya (2.46 milyard dollar) satmağa razılıq verdiyini açıqlayıb.
Fins.az xəbər verir ki, Alman idman malları şirkəti Adidas, ABŞ -dan sonra əsas markasına diqqət yetirmək istədiyi üçün Reebok markasını Authentic Brands Groups -a 2,1 milyard avroya (2,46 milyard dollar) satmağı qəbul etdiyini açıqlayıb.
Adidas, 2006-cı ildə əzəli rəqibi Nike ilə rəqabət aparmaq üçün Reebok-u 3,8 milyard dollara satın alıb. Lakin Reebok -un qənaətbəxş olmaması satış prosesinin başlamasına səbəb olub.
Adidas, Kanye West, Beyonce və Pharrell Williams kimi məşhurlarla ortaqlığın köməyi ilə ana markası ilə Nike -ın ABŞ -dakı hökmranlığını pozmağı bacarıb.
Kasper Rorsted, 2016-cı ildə Adidas-ın baş direktoru vəzifəsinə gəldikdən sonra, Reebok üçün gəlirliliyə kömək edən bir dönüş planı hazırladı, lakin onun performansı əsas Adidas markasından geri qalmağa davam etdi və sonradan COVID-19 pandemiyasına ciddi zərbə vurur.
Müəllif:Aynur Qəniyeva