Brand Finance tərəfindən verilən illik araşdırmaya görə, dünyanın 100 ən qiymətli ölkə brendinin dəyəri, COVID-19 koronavirus pandemiyası səbəbindən kəskin olaraq 13,1 trilyon dollar azalıb.
Fins.az xəbər verir ki,eyni zamanda, ABŞ və Çin brendləri ən bahalı olaraq qalıb.
Şirkət, ABŞ brend dəyərini keçən ilki səviyyədən 14% azalaraq 23,7 trilyon dollar olaraq qiymətləndirib. Qiymətləndirməyə görə ÜDM, investisiya və turizm cəlbediciliyi, siyasət və ticarət qaydaları, sosial aspektlər və s. daxil olmaqla müxtəlif göstəricilər daxildir.
Çin Xalq Respublikasının marka dəyəri 4% azalaraq 18,8 trilyon dollara düşüb.
Siyahıda üçüncü yerdə Almaniyanı bu mövqedən kənarlaşdıran Yaponiya gəlir. Yaponiyanın brend dəyəri 6% azalaraq 4,3 trilyon dollara düşüb. Eyni zamanda, Alman brendlərinin dəyəri 21,5% azalaraq 3,8 trilyon dollara düşüb.
İngiltərə beşinci yerdə (-13.9%, 3.3 trilyon dollar), altıncıda Fransa (-12.8%, 2.7 trilyon dollar) olaraq qalıb.
Hindistan reytinqdə yeddinci yeri qorudu (-20.8%, 2 trilyon dollar), Kanada səkkizinci yerdə qaldı (-13%, 1.9 trilyon dollar). İtaliya (-15.8%, 1.9 trilyon dollar) 10-cu yerə (-20.6%, 1.7 trilyon dollar) keçən Cənubi Koreyanı keçərək doqquzuncu yeri tutub.
Reytinqin ilk 10-luğunda yer alan ölkələr arasında marka dəyərindəki orta azalma 14% idi.
Rusiya reytinqdə 14-cü sırada qalıb, Qazaxıstan - 44-də, Ukrayna 56-dan 55-ci yerə, Özbəkistan - 70-dən 61-ə, Türkmənistan - 79-cu yerdən 81-ə yüksəldi , Azərbaycan - 86-dan 85-də.
İlin ən əhəmiyyətli böyüməsini brendləri 29% bahalaşan Vyetnam göstərilib. Ən kəskin eniş Argentina tərəfindən göstərilib, brendləri 57% düşüb.
Ölkə markası davamlılığının ayrı bir sıralamasında (iqtisadiyyatın ölçüsü nəzərə alınmır) 100 baldan 84.9 bal toplayan Almaniya birinci yerdə olub.
İkinci yerdə Böyük Britaniya (83 xal), üçüncü yerdə İsveçrə (82.9 bal) və ABŞ (82.8 xal) qərarlaşıb. Sonrakı yerlərdə Kanada (81,7 bal), Sinqapur (81,1 bal), Yaponiya (79,5 xal), Danimarka (79,3 xal), Fransa (79,1 xal), Hollandiya (78,6 xal) var.
Müəllif: Aynur Qəniyeva