Cəmiyyət

15 Avqust

Abadlaşdırma - TENDER

Satınalan təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN MİLLİ ELMLƏR AKADEMİYASI BOTANİKA İNSTİTUTU

Satınalan təşkilatın VÖEN-i: 1700432341

Satınalan təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Badamdar şossesi 40

Satınalma predmeti: Abadlaşdırma xidməti

Musabiqənin adı: Abadlaşdırma xidməti

1

İnstitutun Kürdəmir rayonunda yerləşən dayaq məntəqəsinin torpaq sahəsinin şumlanaraq abadlaşdırılması

yerinə yetirilən işlər dəqiqliklə və vaxtında icra olunmalıdır

90

hektar

2

İnstitutun Kürdəmir rayonunda yerləşən dayaq məntəqəsinin torpaq sahəsinin malalanaraq abadlaşdırılması (2 dəfə)

yerinə yetirilən işlər dəqiqliklə və vaxtında icra olunmalıdır

90

hektar

3

İnstitutun Kürdəmir rayonunda yerləşən dayaq məntəqəsində nar və heyva ağaclarının əkilməsi (ağacın dəyəri ilə birlikdə)

yerinə yetirilən işlər dəqiqliklə və vaxtında icra olunmalıdır

1000

ədəd

4

İnstitutun Kürdəmir rayonunda yerləşən dayaq məntəqəsində damcılı suvarma sisteminin qurulması (mal material və işçi qüvvəsinin qiyməti daxil)

yerinə yetirilən işlər dəqiqliklə və vaxtında icra olunmalıdır

15

hektar

5

İnstitutun Kürdəmir rayonunda yerləşən dayaq məntəqəsinin ətraf ərazisinin metal borular istifadə etməklə(ara məsafə 1 metr olmaqla)sinklənmiş metal tor vasitəsiylə bağlanması

yerinə yetirilən işlər dəqiqliklə və vaxtında icra olunmalıdır

800

m

6

İnstitutun Zaqatala rayonunda yerləşən dayaq məntəqəsinin torpaq sahəsinin şumlanaraq abadlaşdırılması

yerinə yetirilən işlər dəqiqliklə və vaxtında icra olunmalıdır

10

hektar

7

İnstitutun Zaqatala rayonunda yerləşən dayaq məntəqəsinin torpaq sahəsinin malalanaraq abadlaşdırılması (2 dəfə)

yerinə yetirilən işlər dəqiqliklə və vaxtında icra olunmalıdır

10

hektar

 

ÜSL kod (kateqoriya) - 77311000-3 Dekorativ və zövq bağlarına qulluq xidmətləri,

Müsabiqənin başlama tarixi və vaxtı

15.08.2022 09:00

Təkliflərin son təqdim olunma tarixi və vaxtı

29.08.2022 10:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

29.08.2022 10:30

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Kürdəmir rayonu, Karrar kəndi və Zaqatala rayonu

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

4 ay (ilin sonunadək)

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr satınalma müqaviləsində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər)əsasında köçürmə yolu ilə aparılır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

Kotirovka sorğusunun təklifi

Qiymət təklifi

Qiymət kotirovkasının qüvvədə olma müddəti

Zərflərin açıldığı gündən sonra 30 bank günü təşkil etməlidir

Qiymət kotirovkasının təsviri

Qiymət təklifinə (vergilər, rüsümlar və s. xərclər ) daxil edilməlidir.

Təşkilati və hüquqi sənədlər:

Rekvizitlər

İddiaçının və ya bankın imzası və möhürü ilə təsdiq edilməsi və PDF formatında yerləşdirilməsi

Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə

notarial qaydada təsdiq olunmuş surətinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi

Nizamnamə

yüklənməsi vacibdir

Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması

Arayışın son rüb üçün alınması və sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi vacibdir

Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

Arayışın son rüb üçün alınması və sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi vacibdir

Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış

Arayışın son rüb üçün alınması və sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi vacibdir

Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi haqqında arayış

Arayışın son rüb üçün alınması və sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi vacibdir

Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti

yüklənməsi vacibdir

Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması

Arayışın son rüb üçün alınması və sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi vacibdir

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Emin Hüsüyev

Sektor müdiri

[email protected]

0559503987

Kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün təkliflərin minimal sayı: 3

Təlimat

  • “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 50-1.1-ci maddəsinə əsasən satınalma predmetinin ehtimal olunan qiyməti 3,0 milyon ABŞ dollarının manat ekvivalentində və ya ondan aşağı olan malların (işlərin, xidmətlərin) satın alınması yalnız mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinin iştirakı ilə, açıq tender və ya kotirovka sorğusu üsulunu tətbiq etməklə elektron satınalma vasitəsilə keçirilir.

  • Elektron satınalmada iştirak etmək üçün qeydiyyatdan keçən hər bir malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə bu barədə real vaxt rejimində təsdiq bildirişi göndərilir.

  • Elektron satınalma zamanı bütün iştirakçılara təkliflərin təqdim olunması üçün bərabər şərait yaradılır.

  • Tətbiqindən asılı olaraq “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq bütün təkliflərin avtomatik qiymətləndirilməsi təmin olunur.

  • Elektron satınalmalarda təkliflərin təqdim edilməsi, açılması və qiymətləndirilməsi “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununa uyğun olaraq yalnız dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə təşkil edilir.

  • Keçirilən satınalma ilə bağlı sual və ya şikayət olduqda satınalan təşkilat ilə elektron satınalmanın iştirakçıları arasında yalnız dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə əlaqə saxlanılır.

  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.

  • Tenderin əsas şərtlər toplusu/kotirovka sorğusu şərtləri, satınalan təşkilatla iddiaçılar arasında yazışmalar və təkliflər Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində olmalıdır. Zərurət olduqda qeyd olunan sənədlər beynəlxalq ticarətdə geniş istifadə olunan dillərin birinə tərcümə oluna bilər.

  • Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir.

  • Dövlət satınalmaları qanunvericiliyi və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalın Qanunvericilik hissəsində, Portalda fəaliyyət və qanunvericiliklə bağlı yaranmış suallarınızla bağlı dövlət satınalmalarının vahid internet portalının “Tez-tez verilən suallar” bölməsinə baxmağınız tövsiyə olunur.

  • Satınalan təşkilatın bu müsabiqənin həyata keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin (podratçının) qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada şikayət vermək hüququ vardır.

  • Satınalma müqaviləsi qüvvəyə minənə qədər, şikayət ona əsas vermiş hallardan malgöndərənin (podratçının) xəbər tutduğu və ya xəbər tutmalı olduğu vaxtdan 15 bank günü ərzində yazılı şəkildə satınalan təşkilatın rəhbərinə verilir.

  • Şikayət onu vermiş malgöndərən (podratçı) ilə satınalan təşkilat arasında qarşılıqlı razılaşma yolu ilə aradan qaldırıla bilinmirsə, satınalan təşkilatın (və ya təsdiq edən orqanının) rəhbəri həmin şikayətin verildiyi vaxtdan 20 bank günü (bu Qanunun 50-1-ci maddəsinə əsasən keçirilən satınalmalara münasibətdə isə 10 bank günü) ərzində yazılı qərar çıxarır, qərarda onun səbəbləri əsaslandırılır və şikayət tam və ya qismən təmin edilirsə, vəziyyətin düzəldilməsi üçün görüləcək tədbirlər göstərilir.

  • Şikayət vermək hüququ olan malgöndərən (podratçı) satınalma müqaviləsi qüvvəyə mindikdə və ya satınalan təşkilat 10 bank günü ərzində qərar çıxarmadıqda və ya çıxarılan qərardan şikayət verən razı qalmadıqda 15 bank günü ərzində İqtisadiyyat Nazirliyinə (müvafiq olaraq İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə), yazılı olaraq AZ1000, Bakı şəhəri, Ü. Hacıbəyov küçəsi, 84 ünvanına məktub və ya [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməklə şikayətini edə bilər.

  • Dövlət Xidməti şikayət üzrə 10 bank günü ərzində yazılı qərar çıxarmalı və həmin qərarda onun səbəblərini əsaslandırmalıdır.

Kotirovka sorğusunun şərtlərini (elektron) 15.08.2022 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz