Cəmiyyət

30 Noyabr

Ərzaq məhsullarının alınması və təminatı - TENDER

Bakı, 30 noyabr Fins.az

Açıq tender(eTender)

Təşkilatın adı: "AĞDAŞ RAYON MƏRKƏZİ XƏSTƏXANASI" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXS

Təşkilat VOEN: 3300042651

Təşkilatın ünvanı: Ağdaş şəhəri Heydər Əliyev prospekti 184

Tender predmeti: Ərzaq məhsullarının alınması və təminatı (keytring xidməti)

Tenderin adi: Ərzaq məhsullarının alınması və təminatı (keytring xidməti)

Ərzaq məhsullarının alınması və təminatı (keytring xidməti)

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Bir nəfərin (xəstənin) gündə 3 dəfə yeməklə təmin olunması Xəstəxanada olan xəstələrin gün ərzində 3 dəfə olmaqla müvafiq normativlərlə yeməklə təmin olunması (qeyri iş günləri də daxil olmaqla) 34000 nəfər

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

30.11.2020 11:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.12.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

28.12.2020 11:01

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

29.12.2020 11:00

İştirak haqqı: 500 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Ağdaş şəh. Heydər Əliyev pros. 184

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2021-ci ildə Gündəlik olaraq il ərzində hər gün (qeyri iş günləri də daxil olmaqla)

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Təhvi- Təslim aktına əsasən hər ayın yekununda təqdim olunmuş elektron qaimə əsasında

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İddiaçının analoji işlərdə təcrübəsi, maddi-texniki və kadr imkanları haqqında rəsmi məlumat;
Mütləqdir
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
Mütləqdir
İddiaçıların son üç ildə üzərinə götürdüyü öhdəlikləri yerinə yetirmədiyinə görə məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunub-olunmaması barədə rəsmi məlumat;
Mütləqdir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;
Mütləqdir
Azərbaycan Respublikasının Qida təhlükəsizliyi Agentliyi tərəfindən verilən “Qida məhsulları sahəsində fəaliyyət göstərən subiyektlərin dövlət reyistindən çıxarış (Müvafiq qrumun səlahiyyətli şəxsi tərəfindən təsdiq olunmuş formada)
Mütləqdir
İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
Mütləqdir
İddiaçıların müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları.
Mütləqdir
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi
Mütləqdir
İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
Mütləqdir
İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri (hüquqi sənədlərin surətləri notarial qaydada təsdiqli olmalıdır);
Mütləqdir
 
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 35 bal
Ərzağın keyfiyyətinə iddiaçı tərəfindən təminat verilməsi
10
Ərzağın keyfiyyətinə iddiaçı tərəfindən təminat verilməsi
c
10
Ərzaqların xüsusiyyətlərinin lazımi tələblərə cavab verməsi
İxtisas göstəricilərinə dair meyarlar və onların qiymətləndirilməsi
10
İddiaçının təcrübəsi Kadr imkanları İddiaçının maddi texniki imkanları Maliyyə vəziyyəti İddiaçının veb saytının mövcudluğu İddiaçının məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunmaması
İddiaçının uyğunluq sertifikatının olması
5
İddiaçının uyğunluq sertifikatının olması
 

Qiymət təklifi:: 65 bal

Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1%-i məbləğində bank təminatı
Qiymət təklifi
65
Qeyd olunan mallar üzrə keyfiyyət göstəriciləri nəzərə alınmaqla aşağı qiymət təklifi
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə qiymətinin 5 %-i məbləğində bank təminatı
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Həsən Osmanov
"Ağdaş RMX" PHŞ-in satınalma şöbəsinin müdiri
050 349 56 59

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 30.11.2020 11:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz