Cəmiyyət

26 Noyabr

Bakı Metropolteni tender elan edir

Təşkilatın adı: "Bakı Metropoliteni" Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti

Təşkilat VOEN: 1402871431

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri,Nəsimi r-nu M.Rəfili 16

Tender predmeti: "Bakı Metropoliteni" QSC 2021-ci il üçün inzibati binalarında təmizlik işlərinə dair xidmətin göstərilməsinin satınalınması

Tenderin adi: "Bakı Metropoliteni" QSC 2021-ci il üçün inzibati binalarında təmizlik işlərinə dair xidmətin göstərilməsinin satınalınması

"Bakı Metropoliteni" QSC 2021-ci il üçün inzibati binalarında təmizlik işlərinə dair xidmətin göstərilməsinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
"Bakı Metropoliteni" QSC 2021-ci il üçün inzibati binalarında təmizlik işlərinə dair xidmətin göstərilməsinin satınalınması "Bakı Metropoliteni" QSC 2021-ci il üçün inzibati binalarında təmizlik işlərinə dair xidmətin göstərilməsinin satınalınması 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

25.11.2020 10:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

15.12.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

23.12.2020 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

24.12.2020 11:00

İştirak haqqı: 300 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı Metropoliteninin obyektləri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

30.12.2021

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

- Müqavilə üzrə xidmətin ödənişi «SİFARİŞÇİ» tərəfindən Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyində nəzərdə tutulmuş qaydada “İCRAÇI”nın hər ay təqdim etdiyi sənədlər ( hesab-faktura, təhvil təslim aktı və s sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 15 (on beş) bank günündən gec olmamaq şərti ilə aparılacaq.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Arayışın verilmə tarixi cari ay və il üçün
İddiaçının bank rekvizitləri
Zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı. Son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyət dövründəki) maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı (hesab qalığı göstərilməklə olmalıdır)
Arayışın verilmə tarixi cari ay və il üçün
Yüklülük barədə arayış (iddiaçıların hal hazırda məhkəməyə cəlb olunması,nizamnamə kapitalının girovda olması, üzrəində həbs qoyulması və digər qaydada yüklü olması,məhkəmənin qərarı ilə komersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması, həmçinin müflis elan edilməsi barədə)
Arayışın verilmə tarixi cari ay və il üçün
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Arayışın verilmə tarixi cari ay və il üçün
Rəhbər şəxs və ya şəxslərin təyin olunması haqqında sənəd - Əmr
Zəruridir
Nizamnamə
Zəruridir
İddiaçının tam adı və hüquqi statusu - Şəhadətnamə
Zəruridir
İddiaçının texniki imkanlarının olması
Kadr potensialı (işçi qüvvəsi, peşəkarlığı, anbarın mövcüd olması)
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə- Reyesterdən çıxarış
Zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Mənfəət vergi bəyannaməsi 2019-cu il üzrə
 
İxtisas göstəriciləri:
Uyğunluq haqqında məlumat Əlavə No.4
Şərtlər topusu Əlavə 4 doldurub və PDF formatda yüklənməli
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

Texniki tələblərə uyğunluğu (Görüləcək işlərin funksional xüsusiyyətlərinin uyğunluğu ) (Əlavə 6 səh 32-34)
15
Texniki tələblərə uyğunluğu (Görüləcək işlərin funksional xüsusiyyətlərinin uyğunluğu ) (Əlavə 6 səh 32-34)
İddiaçının müvafiq sahədə iş təcrübəsi haqqında məlumat 0-dan 1 ilədək - 1 bal 1 ildən – 3 ilədək – 3 bal 3 ildən yuxarı – 5 bal
5
İddiaçının müvafiq sahədə iş təcrübəsi haqqında məlumat 0-dan 1 ilədək - 1 bal 1 ildən – 3 ilədək – 3 bal 3 ildən yuxarı – 5 bal
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Qiymət təklifi
80
• Tender Təklifinin qiymətinə bütün vergilər (ƏDV daxil), rüsumlar və digər tələb olunan xərclər daxil olmaqla göstərilməlidir. Əks təqdirdə qiymət ƏDV-siz hesab olunacaq. • İddiaçılar tərəfindən tender təklifləri (predmetin həcmi) tam şəkildə verilməlidir. • Tender təklifinin forması (Əlavə № 7 imzalı, möhürlü) PDF formasında yüklənməlidir • Tender təklifinin qiymət cədvəli (Əlavə № 15 imzalı, möhürlü) PDF formasında yüklənməlidir. • Iddiaçılar tərəfindən tender təklifinə qiymət 12 ay üçün (yanvar – dekabr 2021-ci il) verilməlidir
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 5 faizi həcmində müəyyən olunacaq. - Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən az olan satınalma müqaviləsi ilə bağlı həmin müqavilənin yerinə yetirilməsinin təminatı tələb olunmayacaq.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin qüvvədə olma müddəti: Zərflər açıldıqdan sonra ən azı 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi təminatının məbləği: tender təklifinin 1% (təklifinin ümumi qiymətinin bütün vergilər, rüsümlar daxil olmaqla Qüvvədə olma müddəti: Zərflərin açıldığı gündən ən azı 60 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Rauf Yusifov
Satınalmaların təşkili və müqavilələr şöbəsinin rəisi
012-490-01-01

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir