Cəmiyyət

19 Noyabr

AzInTelecom tender elan edir

Təşkilatın adı: Azərbaycan Respublikası Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin “Azerbaijan International Telecom (AzInTelecom)” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti

Təşkilat VOEN: 9900048721

Təşkilatın ünvanı: Əlibəy Hüseynzadə, 74. AZ 1009

Tender predmeti: AzIntelecom MMC tərəfindən İT xidmətlərin lisenziyalaşdırılması məqsədilə proqram təminatının satın alınması

Tenderin adi: AzIntelecom MMC tərəfindən İT xidmətlərin lisenziyalaşdırılması məqsədilə proqram təminatının satın alınması

AzIntelecom MMC tərəfindən İT xidmətlərin lisenziyalaşdırılması məqsədilə proqram təminatının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
AzIntelecom MMC tərəfindən İT xidmətlərin lisenziyalaşdırılması məqsədilə proqram təminatının satın alınması Şərtlər toplusunda ətraflı qeyd olunub 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

19.11.2020 15:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.12.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.12.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

21.12.2020 15:00

İştirak haqqı: 400 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Alibey Huseinzadeh 74 AZ 1009, Baku, Azerbaijan

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Hər sifarişdən sonra, 7 gün

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Qəbul aktı və qaimə əsasında, 15 gün ərzində, aylıq sifarişlərə əsasən

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
NDA (Məlumatların Açaqlanmaması barədə sənəd)
Skan versiyası təqdim olunsun (İmzalı və möhürlü şəkildə)
Statistika Komitəsindən kiçik, orta və ya iri sahibkar olduğu barədə arayış
Skan versiyası təqdim olunsun
Nizamnamə
Skan versiyası təqdim olunsun
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Skan versiyası təqdim olunsun
Rekvizitlər
Skan versiyası təqdim olunsun
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Skan versiyası təqdim olunsun
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Skan versiyası təqdim olunsun
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Skan versiyası təqdim olunsun
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Skan versiyası təqdim olunsun
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

Texniki Dəstək Qrupunun ixtisas və sertifikatı
5
Cəlb olunacq mütəxəssislər barədə məlumat (CV) və müvafiq sertifikat təqdim olunmalıdır.
İddiaçı Şirkətin Istehsalçı ilə əməkdaşlıq statusu
5
Iddiaçının Partnyorluq stratusunu və Microsoft məhsullarının/lesenziyaların Azərbaycan Respblikasında satışının həyata keçirilməsinə İstehsalçı tətəfindən (səlahiyyətli nümayəndəsi tərəfindən imzalanmış) rəsmi sənəd
Kommersiya və Ödəniş şərtləri
5
İddiaçı Kommersiya şərtlərinin qəbul edərək tesdiq edir, İddiaçı kommersiya təklifində ödəniş şərtləri qeyd etməlidir.
Lisenziyalaşdırma modelləri
7
Məhsulun xüsusi istehsalçı kodu, adı, nömrəsi, texniki xüsusiyyətləri və məhsul (Proqram təminatı) həll yolları üçün paket təsvirləri
Texniki Dəstək Qrupunun ixtisas və sertifikatı
-
Cəlb olunacq mütəxəssislər barədə məlumat (CV) və müvafiq sertifikat təqdim olunmalıdır.
Zəmanət məktubları
3
İddiaçı tərəfindən oxşar xidmətləri göstərilmiş olduğu ən azı 3 (üç) Müştəridən zəmanət məktubu.
Nümayişlər və qiymətləndirmələr
6
İddiaçının təsdiqləndiyi və tələb olunan aktiv İstifadəçinin identifikatorların 60 günlük pulsuz sınaq üçün təqdim etməyə hazır olduğunu bildirən: Zəmanət məktubu, Məhsula Xidmət Lisenziyası Müqaviləsi və ya tələb olunan xidmətin mövcudluğunu təsdiq edən bir sənəd.
Məhsulun mövcudluğu
7
Məhsulun xüsusi istehsalçı kodu, adı, nömrəsi, texniki xüsusiyyətləri və məhsul (Proqram təminatı) həll yolları üçün paket təsvirləri
Çatdırılma müddəti
5
İddiaçı Kommersiya şərtlərinin qəbul edərək tesdiq edir, İddiaçı kommersiya təklifində çatdırılma müddətini qeyd etməlidir.
Rəsmi partnyorluq
7
Iddiaçının Partnyorluq stratusunu və təqdim edilən xidmətlərinin Azərbaycan Respblikasında satışına icazə verən İstehsalçı tərəfindən təqdim olunmuş (səlahiyyətli nümayəndəsi tərəfindən imzalanmış) rəsmi sənəd. Təklif edilən sistem/materiallar müxtəlif istehsalçılara aid olduğu halda hər təklif edilən həll üçün ayrı sənəd təqdim olunmalıdır. İddiaçı tərəfindən təklif partnerluq şərtləri yazılı şəkildə təqdim olunmalıdır (İstehsalçının partnyorluq siyasəti)
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Müqavilənin təminatı
-
 
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Zərflər açıldıqdan sonra 30 iş günü muddətində
Tender təklifinin təminatı
-
1%
Qiymət təklifi
50
Bütün xərclər , o cümlədən ƏDV və bütün vərqilər daxildir

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Vəliyev İlqar Cavanşir oğlu
Satın alma üzrə aparıcı mütəxəssis
+994122000087

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir