Təşkilatın adı: "İNNOVASİYALAR MƏRKƏZİ" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ
Təşkilat VOEN: 1502467501
Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Həsən Əliyev küçəsi 36
Tender predmeti: Bakı ş., H.Əliyev küç., 34 ünvanında yerləşən 1 saylı Bakı "ASAN Kommunal" mərkəzinin 2660 kv.m. ofis sahəsinin və 1300 kv.m. xidməti avtodayanacağının gündəlik təmizlik işlərinin görülməsinin satın alınması
Tenderin adi: Bakı ş., H.Əliyev küç., 34 ünvanında yerləşən 1 saylı Bakı "ASAN Kommunal" mərkəzinin 2660 kv.m. ofis sahəsinin və 1300 kv.m. xidməti avtodayanacağının gündəlik təmizlik işlərinin görülməsinin satın alınması
Bakı ş., H.Əliyev küç., 34 ünvanında yerləşən 1 saylı Bakı "ASAN Kommunal" mərkəzinin 2660 kv.m. ofis sahəsinin və 1300 kv.m. xidməti avtodayanacağının gündəlik təmizlik işlərinin görülməsinin satın alınması
Başlıq | Açıqlama | Miqdar | |
---|---|---|---|
Bakı ş., H.Əliyev küç., 34 ünvanında yerləşən binanın altındakı 1300 kv.m. xidməti avtodayanacağının gündəlik təmizlik işlərinin görülməsi. | Bakı ş., H.Əliyev küç., 34 ünvanında yerləşən binanın altındakı 1300 kv.m. xidməti avtodayanacağının gündəlik təmizlik işlərinin görülməsi. - sanitar qovşaqlarının, divardakı mebellərin, arakəsmə şüşələrinin, taxta, daş və mərmər döşəmələrin, ofis mebellərinin, yumşaq ofis oturacaqlarının, jalyüzlərin, spotların təmizlənməsi, zibillərin ceşidlənərək daşınması; -Təmizliyə aid avadanlıqlar və mal-materialların daimi təminatı, o cümlədən: maye əl sabunu, zibil torbaları, tualet kağızı, sensorlu əlqurulama kağızı və aparatı, hava təravətləndiriciləri, tualet qovşaqları üçün xüsusi tabletlər, bütün kimyəvi maddələr və avadanlıqlar, işçilər üçün uniformaların təminatı.Gündəlik 2 növbə əsasında: 1-ci növbə: 8:00-17:00 2-ci növbə: 17:00-22:00 təmizlik işlərinin aparılması. | 12 | ay |
Bakı ş., H.Əliyev küç., 34 ünvanında yerləşən 1 saylı Bakı "ASAN Kommunal" mərkəzinin 2660 kv.m. ofis sahəsinin gündəlik təmizlik işlərinin görülməsi | Bakı ş., H.Əliyev küç., 34 ünvanında yerləşən 1 saylı Bakı "ASAN Kommunal" mərkəzinin 2660 kv.m. ofis sahəsinin gündəlik təmizlik işlərinin görülməsi. O, cümlədən: - İldə 4 dəfə (hər rüb) ASAN Kommunal mərkəzinin inzibati binasının fasad ortüyünün təmizlənməsi işlərinin aparılması; - sanitar qovşaqlarının, divardakı mebellərin, arakəsmə şüşələrinin, taxta, daş və mərmər döşəmələrin, ofis mebellərinin, yumşaq ofis oturacaqlarının, jalyüzlərin, spotların təmizlənməsi, zibillərin ceşidlənərək daşınması; - Təmizliyə aid avadanlıqlar və mal-materialların daimi təminatı, o cümlədən: maye əl sabunu, zibil torbaları, tualet kağızı, sensorlu əlqurulama kağızı və aparatı, hava təravətləndiriciləri, tualet qovşaqları üçün xüsusi tabletlər, bütün kimyəvi maddələr və avadanlıqlar, işçilər üçün uniformaların təminatı. Gündəlik 2 növbə əsasında: 1-ci növbə: 8:00-17:00 2-ci növbə: 17:00-22:00 təmizlik işlərinin aparılması. | 12 | ay |
ÜSL kod (kateqoriya) - 90918000-5 Bin təmizlik xidmətləri,
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
18.11.2020 16:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
09.12.2020 12:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
17.12.2020 18:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
18.12.2020 12:00
İştirak haqqı: 200 AZN
İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:
ÇATDIRILMA YERİ
Bakı ş., H.Əliyev küç., 34
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
12 ay müddətində gündəlik təmizlik işləri
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
Təqdim edilən sənədlər (qaimələr, aktlar, digər sənədlər) əsasında mallar/xidmətlər/işlər Sifarişçiyə təhvil verildikdən sonra 15 (on beş) bank günü ərzində aparılır.
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 10 bal
Qiymət təklifi:: 90 bal
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: | 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti |
---|---|
Təklifin təminatı: | 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra |
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
- • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
- Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
- Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
- Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
- Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
- Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
- Müəyyən edilməmişdir