Cəmiyyət

18 Noyabr

Sosial Xidmətlər Agentliyi tender elan edir

Təşkilatın adı: "SOSİAL XİDMƏTLƏR AGENTLİYİ" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXSİ

Təşkilat VOEN: 1405196831

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Ziya Bünyadov prospekti 1965, "Çinar Park" Biznes Mərkəzi bina 1, mərtəbə 2

Tender predmeti: “Sosial Xidmətlər Agentliyi” publik hüquqi şəxsin tabeliyindəki sosial xidmət müəssisələri üçün mətbəə mallarının satın alınması

Tenderin adi: “Sosial Xidmətlər Agentliyi” publik hüquqi şəxsin tabeliyindəki sosial xidmət müəssisələri üçün mətbəə mallarının satın alınması

“Sosial Xidmətlər Agentliyi” publik hüquqi şəxsin tabeliyindəki sosial xidmət müəssisələri üçün mətbəə mallarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Təyinat vərəqi A4 formatında,80 gr, əlilliyi olan şəxslərə tibbi təyinat verilməsi məqsədilə, təyinat qeydleri üçün (nümunə əsasında) 540 ədəd
Dərman və sarğı materiallarının təyinat kitabı Dərman və sarğı materiallarının təyinat kitabı - Sakinlərə təyin olunan dərmanların qeydiyyatı üçün, vərəq sayı 100, A4 ölçülü kitab (Mərkəzin adı qeyd olunmaqla-nümunə əsasında) 55 ədəd
Flayer Flayer - A5 formatında,170 qr, ofset çapı Mərkəzin adı qeyd olunmaqla (Mərkəzin fəaliyyətinin yayımlanması üçün) (nümunə əsasında) 13000 ədəd
Daxil olan sənədlərin qeydiyyat kitabı A4 formatlı, üz qabığı qalın karton kağız, göy rəng, vərəq sayı 150, texniki tələbləri ofset çapı(nümunə əsasında) 15 ədəd
Vizitkart Vizitkart - (9sm x 5sm)ölçülü,standart vizitka Mərkəzin fəaliyyətinin tanınması üçün; Mərkəzin adı qeyd olunmaqla-(nümunə əsasında) 2340 ədəd
Vəkalətnamə Vəkalətnamə - Ciddi hesabat blankı, A5 format,nömrələnmiş,100gr (vərəq sayı 100) (nümunə əsasında) 1000 ədəd
Poster A5 ölçülü Poster A3 ölçülü kağız (nümunə əsasında çap) 2000 ədəd
Texniki təhlükəsizlik təlimatının qeydiyyatı kitabı Texniki təhlükəsizlik təlimatının qeydiyyatı kitabı - vərəq sayı 100, A4 formatında, qalın üzlüklü, ofset çapı (Müəssisə daxili keçirilən təhlükəsizlik təlimlərinin qeydiyyatı üçün, İşçilərin və Əlilliyi olan şəxslərin təhlükəsizlik qaydalarına aid aldıqları təlimatlara göre qol, qeydler etmələri üçün-(nümunə əsasında) 12 ədəd
Təsərrüfat kitabı Təsərrüfat kitabı - vərəq sayı 60, A4 formatında,anbardan mexaric malların qeydiyyat kitabi üzü kardon, malin adi, sayi, tarix ve kime, imza, qrafalar olmaqla (nümunə əsasında) 30 ədəd
Işə qəbul anketi forması Kadr uçot vərəqi - A3 formatında,80 gr,ofset çapı (Yeni işə qəbul olunan işçinin ümumi məlumatlarının doldurulduğu A3 ölçülü qoşa vərəqə) (nümunə əsasında) 500 ədəd
Xəstənin tibbi kartası A3 formatında,80 gr,ofset çapı Əlilliyi olan şəxslərin tibbi müayinə və müalicələri üçün-(nümunə əsasında) 2000 ədəd
Buklet Buklet - A5 formatında, 170 qr, ofset çapı Mərkəzin peşə fəaliyyətinin yayımlanması üçün 1 qatlama dəftər kimi (nümunə əsasında) 6500 ədəd
Yol vərəqəsi forma 3 A5 formatı,80 gr,ofset çapı Mərkəzin balansında olan avtonəqliyyat vasitələrinin icazəsi üçün-(nümunə əsasında) 300 ədəd
Kağız çanta Kağız çanta - 35x25sm ölçüdə - istirakçılara təqdim edilməsi məqsədilə, Mərkəzin fəaliyyətinin regionlarda yayımlanması üçün 4000 ədəd
Xəstaxana göndəriş blankı A4 formatında,80 gr,ofset çapı Əlilliyi olan şəxslərin müəyyən xəstaxanalara müayinəyə göndərilməsi üçün-(nümunə əsasında) 400 ədəd
Dərmanların dövriyyə cədvəli A3 formatlı, iki üzlü, 80gr kağız (nümunə əsasında) 150 ədəd
Blaknot (spirallı, mərkəzin adi ilə) Blaknot (spirallı, mərkəzin adi ilə) A5, vərəq sayı 50, qalın karton üzlü (nümunə əsasında) 1700 ədəd
Blaknot (mərkəzin adi ilə) Blaknot (mərkəzin adi ilə) qeyd dəftəri ölçü 16x20 sm vərəq sayı 150-250 üzü parça (nümunə əsasında) 1700 ədəd
Bəcik Bəcik - Bəcik(Müəssisənin adının, işçilərin ad, soyad,ata adının və vəzifəsinin qeyd edilməsi üçün, A7 ölçülü, mavi kəmərli) - Çipsiz ,şəffaf plastik ,ipli,standart,(35mm x 70 mm) (nümunə əsasında) 210 ədəd
Baner Baner - Baner (1mx1m ölçüdə, 1 m²-lik qalın materiallı müəyyən fotoların, mətn və məlumatların əks edilməsi üçün, divarüstü müəssisənin şəkilləri və adı qeyd olunan baner) (nümunə əsasında) 70 ədəd
Anbar kitabı 60 vərəq A4 formatında, (Anbara daxil olan və çıxan ərzaq mallarının qeydiyyatının aparılması üçün albom tipli 60 vərəqli kitab) qalın üzlü (nümunə əsasında) 122 ədəd
Buklet Buklet - A4 formatında , 300 qr, ofset çapı Mərkəzin peşə fəaliyyətinin yayımlanması üçün, 3 defe qatlanan buklet, Mərkəzin fəaliyyətinin regionlarda yayımlanması üçün) (nümunə əsasında) 6000 ədəd
Filtr qeydiyyat jurnalı Filtr qeydiyyat jurnalı - xəstələrin vəziyyətini monitorinq etmək üçün (qızdırma və.s.) - vərəq sayı 100, A4 formatlı, 80 gr,ofset çapı, qalın karton üzlü (nümunə əsasında) 10 ədəd
Dərs məşğələ jurnalı Dərs məşğələ jurnalı - Pedaqoji heyətin tədris etdikləri dərslərin qeydiyyatı jurnalı, xətli, vərəq sayı 100, A4 formatında,ofset çapı, qalın kağız üzlü (nümunə əsasında) 10 ədəd
Ambulator qeydiyat vərəqi İki üzlü 4 səhifə - A3 formatında 80gr kağız, iç-içə birləşmiş (nümunə əsasında) 4500 ədəd
Sakinlərin qeydiyyat kitabı Sakinlərin qeydiyyat kitabı - vərəq sayı 150, A4 formatlı, ofset çapı, qalın üzlü (nümunə əsasında) 10 ədəd
Qaimə- faktura Qaimə- faktura - Ciddi hesabat blankı, A5 format,nömrələnmiş, 80gr, vərəq sayı 100 (qaimə faktura 100 vərəqdən ibarət kitab şəklində) (nümunə əsasında) 1610 ədəd
Tabel blankı böyük A4 formatında (31) gün yerləşdirmək üçün, 80 gr (gundelik saatlarının hər ay mühasibata teqdim etmek üçün) Kadrlar şöbəsində işçilərin işə davamiyyət saatlarının qeydiyyatı üçün (nümunə əsasında) 236 ədəd
Büdcədən maliyyələşmə kitabı Mühasibatlıq üçün üz qabığı qalın və qırmızı rəng, vərəq sayı 150, A4 formatlı (nümunə əsasında) 6 ədəd
Kitabça Kitabça - A5 formatlı,ofset çapı, blaknot kimi kitabça sadə, adsiz (nümunə əsasında) 400 ədəd
Əmlakın (Qiymətlilərin) uçot kartı Forma 1 Q Mühasibatlıq üçün - A4 formatlı, iki üzlü ofset çapı, 160gr kağız (nümunə əsasında) 200 ədəd
Əmr blankı Əmr blankı - Rəngli çap, A4 formatlı, nomrələnmiş, 120 gr,ofset çapı (Müəssənin adı qeyd olunmaqla) (nümunə əsasında) 5000 ədəd
Əmrlər kitabı Əmrlər kitabı - vərəq sayı 100, A4 formatı,ofset çapı (qalın karton üzlü) (nümunə əsasında) 16 ədəd
Epikriz Epikriz - A3 formatında,80 gr,ofset çapı (Müayinə və müalicə üçün göndəriş zamanı diaqnoz və digər məlumatların qeyd olunduğu forma №-27) (nümunə əsasında) 300 ədəd
RollUP RollUP - Dəmir konstruksiyalı, (2m x 0,85m), rəngli çap, nümunə əsasında hazırlanacaq (nümunə əsasında) 1 ədəd
Firma blankı Firma blankı - Rəngli çap, A4 format, nomrələnmiş,120 gr,ofset çapı (nümunə əsasında) 12638 ədəd
Fərdi reabilitasiya kartı Əlilliyi olan şəxslərin peşə reabilitasiya qeydlərinin aparılması üçün cəmi 5 vərəq, A5 formatlı, 80gr kağız, ofset çapı. Birinci vərəqin üz hissesi başlıq olmaqla arxa səhifəsi və digər 3 vərəq təyinat qeydləri üçün, 5-ci vərəq də sonuncu səhifəsi imzalar nəzərdə tutulmaqla ön hissəsi təyinat qeydləri üçün (nümunə əsasında) 3000 ədəd
Xəstənin fərdi tibbi kartası Xəstənin fərdi tibbi kartası - A3 formatında,80 gr,ofset çapı (Xəstələrin müayinə və müalicəsinin qeydiyyatı üçün A4 ölçülü jurnal tipli 12 vərəqli kitab) (nümunə əsasında) 1050 ədəd
Davamiyyət kitabı A4 formatında, (İşə giriş və çıxış saatlarının imzalanması üçün A4 ölçülü 80 vərəqli kitab) Kadrlar şöbəsində işçilərin işə gundelik davamiyyət saatlarının qeydiyyatı üçün (nümunə əsasında) 36 ədəd
Dəftərxana kitabı A4 formatı, üz qabığı qalın karton kağız, göy rəng, vərəq sayı 150, texniki tələbləri, ofset çapı (nümunə əsasında) 120 ədəd
Mühasibatlıq kitabı Mühasibatlıq kitabı - vərəq sayı 100, üz qabığı məktəb albomları kimi, A4 formatında,80 gr,ofset çapı, iki nusxeli (esas ve altinda nusxesi çıxan) (nümunə əsasında) 3 ədəd
Müəssisənin adının yazıldığı plakat Müəssisənin adının yazıldığı lövhə PlexiGlass (plastik şüşə meterialdan) - 60*80 ölçüsündə, tünd qəhvəyi rəngli, üzəri lazer kəsim, qızılı rəngli hərflər və quraşdırma ilə (nümunə əsasında) 13 ədəd
Menyu kitabı Menyu kitabı - vərəq sayı 100, A4 formatında, 80 gr, ofset çapı yemeklerin siyahisina dair hekimin her xesteye olan rəyi (nümunə əsasında) 10 ədəd
Menyu-tələbnamə blank Mətbəxdə istifadə olunan ərzaq məhsullarının tərtibatı üçün - A4 formatlı, 80 gr kağız, ofset çapı, iki terefli çap üzlü (nümunə əsasında) 2300 ədəd
Tabel kitabı Tabel kitabı , A4 formatında, (İşə giriş və çıxış saatlarının imzalanması üçün, vərəq sayı 80, nazik üzlü kitab) Kadrlar şöbəsində işçilərin işə gündəlik davamiyyət saatlarının qeydiyyatı üçün (nümunə əsasında) 23 ədəd
Kitabça Kitabça Müəssisə haqqinda məlumat 15 x 15sm, vərəq sayı 6 (12 səhifə), parlaq iki-tərəfli çap (nümunə əsasında) 3000 ədəd
Mal materialların Anbar uçotu kitabı Mal materialların Anbar uçotu kitabı vərəq sayı 100, A4 formatında, qalın karton üzlü (nümunə əsasında) 150 ədəd
Əmək müqaviləsi Əmək müqaviləsi - - A3 formatlı 1 qat qatlanan, 80 gr ,ofset çapı nəşriyyat üçün standart formadır (nümunə əsasında) 2000 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

27.10.2020 23:45

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.11.2020 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

26.11.2020 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

27.11.2020 12:00

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Ziya Bünyadov prospekti 1965

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020-ci ilin sonunadək

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilədə nəzərdə tutulan vəsaitin 30%-ə qədər hissəsi avans şəklində ödənilə bilər (avansın alınması üçün malgöndərən (podratçı) tərəfindən satınalan təşkilata avans ödənişinin ümumi həcmindən az olmayan məbləğdə bank zəmanəti təqdim olunmalıdır). “İcraçı” avansı yalnız malların təhvil verilməsi ilə bağlı xərclərə sərf edə bilər. “İcraçı” avansın məhz bu məqsədlərə istifadə olunduğunu hesab-faktura və s. Sənədlərin surətlərini “Sifarişçi”yə təqdim etməklə sübut etməlidir. Malgöndərən (podratçı) avans təminatının qarantı və ya təsdiqləyici tərəfin münasibliyini təsdiq etmək barədə sorğu göndərir. Satınalan təşkilat bu cür sorğuya 1 (bir) bank günü müddətində cavab verir. Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr (o cümlədən avans ödənişi) satınalan təşkilat tərəfindən tenderin Əsas şərtlər toplusunda və satınalma müqaviləsində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 15 (on beş) bank günündən gec olmamaq şərti ilə aparılır. Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr (o cümlədən avans ödənişi) satınalma müqaviləsində müəyyən olunmuş müddətdə ödənilmədikdə, gecikdirilmiş hər gün üçün satınalma müqaviləsində müəyyən olunmuş məbləğdə faiz hesablanır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması;
Zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
31.08.2020 tarixindən sonra alınan arayış təqdim olunmalıdır
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
31.08.2020 tarixindən sonra alınan arayış təqdim olunmalıdır
Rekvizitlər
Zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
2019-cu il üzrə
Nizamnamə
Zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
31.08.2020 tarixindən sonra alınan arayış təqdim olunmalıdır
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi;
Zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
Müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq lisenziyaya və ya icazəyə malik olması.
Zəruridir
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması;
Zəruridir
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması
Zəruridir
Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması
Zəruridir
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

Malların çatdırılma müddəti
20
Malları 05.12.2020-ci il tarixə qədər təhvil verən iddiaçıya 20 bal veriləcəkdir. Malları 15.12.2020-ci il tarixə qədər təhvil verən iddiaçıya 5 bal veriləcəkdir. Malları 15.12.2020-ci il tarixdən sonra təhvil verən iddiaçıya bu meyar üzrə bal verilməyəcəkdir.
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Tender təklifinin təminatı
-
İddiaçı təklifin qiymətinin 1%-i məbləğində, yerli valyuta ilə bank zəmanəti təqdim etməlidir. Sorğuda ilk üç yerdən birini tutmayan iddiaçılara sorğunun nəticələrinə dair qərar qəbul olunduqdan sonra təklifin təminatı 5 (beş) bank günü ərzində qaytarılır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi təkliflərin açılma tarixindən sonra tenderə dəvətdə göstərildiyi kimi azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır. Bu qaydaya riayət etməyərək təklifin qüvvədə olma müddətini az göstərən iddiaçının təklifi Əsas şərtlər toplusunun tələblərinə uyğun olmaması kimi qiymətləndirilir və Sifarişçi tərəfindən kənarlaşdırılır. Tender təkliflərinin qüvvədə olma müddəti satınalan təşkilatın təklifi əsasında malgöndərənlərin (podratçıların) razılığı ilə uzadıla bilər. Tender təkliflərinin qüvvədə olma müddətinin uzadılması təklifini qəbul edən malgöndərənlər (podratçılar) tender təklifləri üçün verdikləri təminatın (əgər tələb olunubsa) qüvvədə olma müddətini uzadır və ya uzadılmış müddət üçün yeni təminat verirlər.
Müqavilənin təminatı
-
Satınalan təşkilat ilə müqavilənin imzalanmasından əvvəl qalib iddiaçı müqavilənin şərtlərinə uyğun olaraq müqavilənin ümumi məbləğinin 2%-i (Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən az olan satınalma müqaviləsi zamanı müqavilənin yerinə yetirilməsinin təminatı tələb olunmur) miqdarında müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatını təqdim edir.
Qiymət təklifi
80
Tender təklifi bütün vergi və rüsumlar, nəqliyyat xərcləri daxil olmaqla tender predmetinin tam həcmdə icrasını təmin etməlidir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Ramin Əliyev
tender komissiyasının üzvü
0502156359

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir