Cəmiyyət

12 Noyabr

Dövlət Miqrasiya Xidməti tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI DÖVLƏT MİQRASİYA XİDMƏTİ

Təşkilat VOEN: 1700760271

Təşkilatın ünvanı: AZ-1114, Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu, 3123-cü məhəllə, Binəqədi şossesi 202

Tender predmeti: Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətində tələbata uyğun avadanlıqların satınalınması

Tenderin adi: Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətində tələbata uyğun avadanlıqların satınalınması

Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətində tələbata uyğun avadanlıqların satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Montaj üçün kompüter Intel Core i9-10900K Desktop Processor 10 Cores up to 3.7 GHz Unlocked LGA1200 (Intel 400 Series Chipset) 125W; Fan for CPU Thermaltake D400P; ASUS Prime Z490-P LGA 1200 (Intel 10th Gen) ATX Motherboard (Dual M.2, DDR4 4600, 1 Gb Ethernet, USB 3.2 Gen 2 USB Type-A, Thunderbolt 3 Support, Aura Sync RGB); Ram Ram DDR4 Crucial Ballistix 16GB 3200 Mhz Gray - 4 əd.;DD Toshiba 2 TB / SATA / 3.5" / 64 MB/7200; Samsung 970 EVO Plus SSD 1TB - M.2 NVMe Interface Internal Solid State Drive with V-NAND Technology (MZ-V7S1T0B/AM); MSI Gaming GeForce RTX 2080 8GB GDRR6 256-bit VR Ready Graphics Card (RTX 2080 GAMING X TRIO) ada uyğun 1 ədəd
UPS 1500 Va ada uyğun 2 ədəd
Sürətli skan aparatı 600 dots per inch x 600 dots per inch (horizontal x vertical), 52 mm x 50.8 mm (horizontal x vertical), 216 mm x 3,048 mm (horizontal x vertical), Paper Formats - A3, A4, A6, B5, B6, Letter, Postcard, Plastic cards, Legal, 80 Pages, Reliable Daily Workload - 6,000 Pages ada uyğun 5 ədəd
Ağ-qara printer lazer tipli ada uyğun 1 ədəd
Rəngli lazer printer (printer, scan, copy,fax) Dual - band Wi-Fi, Ethernet, Hi speed USB ada uyğun 5 ədəd
İP telefon sadə (tip- İP-Phone, JK displey, Ethernet port-2x10/100MB/s) ada uyğun 3 ədəd
İP telefon rəis üçün (tip- İP-Phone, PoE, Ethernet port-2 əd, video görüntülü) ada uyğun 2 ədəd
64-kanal 4K şəbəkə videoregistratoru (NVR) 8 ədəd 6tb həcmində sərt yaddaş diski ilə Əsas prosessor-İntel Processor, əməliyyat sstemi - LINUX; giriş - İP-kamera girişi -64 kanal; interfeys - 2 HDMİ (up to3840x2160), 1VGA; yazma sürəti - 384Mbp/s; məlumatların ötürülmə sürəti - 1~20Мbps; daxili sərt disk - 8 port SATA hər biri 8 TB kimi, 1 eSata 16TB kimi ada uyğun 1 ədəd
Soyuducu iki kameralı (164*67.5*59sm) ada uyğun 1 ədəd
VideoConference sistemi üçün səs avadanlıqları ada uyğun 28 ədəd
VideoConference sistemi üçün mikrofon ada uyğun 28 ədəd
VideoConference sistemi üçün kamera , ada uyğun 28 ədəd
HP 3PAR 7000 üçün controllerin alınması ada uyğun 1 ədəd
UPS 3000 Va ada uyğun 1 ədəd
HPE 3PAR StoreServ 8200 SAS HDD ada uyğun 1 ədəd
HAC-HFW1200SP-0280B-S4 (daxili kamera) ada uyğun 34 ədəd
HAC-HDW1200RP-0280B-S4 (daxili kamera) ada uyğun 36 ədəd
HDD 8TB ST8000VX0002 (sərt disk) ada uyğun 2 ədəd
HDD 6 TB ST6000VX0003 (sərt disk) ada uyğun 5 ədəd
Fəvvarə üçün su matoru 800W ada uyğun 1 ədəd
Su nasosu gücü-2.3kW ada uyğun 1 ədəd
Su nasosu gücü-1.5kW ada uyğun 1 ədəd
Qazonbiçən maşın elektrik mühərrikli, gücü - min.1500W, 4 təkərli, ot toplama qutulu, kəsim eni - 41sm, kəsim yüksəkliyi - min. 25mm, ağırlığı max.- 22 kq ada uyğun 1 ədəd
XVR5216AN-X (DVR) ada uyğun 7 ədəd
Kondisioner split tipli 35 m2 ada uyğun 2 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

11.11.2020 12:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.12.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.12.2020 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

11.12.2020 11:00

İştirak haqqı: 220 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu 3123-cü məhəllə, Binəqədi şossesi 202

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr (o cümlədən avans ödənişi) satınalan təşkilat tərəfindən tenderin əsas şərtlər toplusunda və satınalma müqaviləsində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında ödənilir.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Rekvizitlər
Malgöndərənin VÖEN-i, bank rekvizitləri, ünvanı təqdim olunmalıdır.Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Zəruridir. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Dövlət reyestrindən cıxarış
Zəruridir. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Zəruridir. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Sahibkarklıq kateqoriyası haqqında məlumat (mikro, kiçik, orta, iri sahibkar)
Sahibkarklıq kateqoriyası haqqında məlumat (mikro, kiçik, orta, iri sahibkar) -Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Nizamnamə
Zəruridir. Notarial qaydada təsdiq olununmalıdır. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Zəruridir. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Qeydiyyat şəhadətnaməsi təqdim olunmalıdır.Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Zəruridir. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

Təhlükəsizliyin təmin olunması məqsədilə İddiaçınn qapalı iş rejimli obyektlərdə (hüquq mühafizə orqanları, hərbi qurumlarda və s.) işləmə təcrübəsinin olması (xidmət müqaviləsi PDF formatında portalda yerləşdirilməsi zəruridir)
20
Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir. Şərtlər toplusunda müəyyənlşdirilmiş qaydada
Müsabiqəyə təqdim olunmuş tender təkliflərində mal-materiallar sifariş veriləndən sonra catdırılma müddətlərinə görə
20
Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir. Şərtlər toplusunda müəyyənlşdirilmiş qaydada
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin dəyəri 100.000,00 ABŞ dollarının manat ekvivalentinə bərabər və ya ondan yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunur
Qiymət təklifi
60
İddiaçı tərəfindən təqdim edilmiş qiymətə əsasən tam tender predmeti üzrə malların son təyinat nöqtəsinə təhvil verilməsi üçün tələb olunan xərclər (nəqliyyat, sığorta, xərcləri vergilər və rüsumlar və s.) daxil edilməlidir
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Gülsüm İsmayılova
inspektor
0125656118

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 11.11.2020 12:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz