Təşkilatın adı: "SU İDMANI SARAYI" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ
Təşkilat VOEN: 1701859441
Təşkilatın ünvanı: AZ1003,Bakı şəhəri,Səbail rayonu,akademik Əhəd Yaqubov küçəsi 15
Tender predmeti: Menerga havalandırma sisteminin təmiri və ehtiyat hissələrinin satınalınması
Tenderin adi: Menerga havalandırma sisteminin təmiri və ehtiyat hissələrinin satınalınması
Menerga havalandırma sisteminin təmiri və ehtiyat hissələrinin satınalınması
Başlıq | Açıqlama | Miqdar | |
---|---|---|---|
AHU 14.3 Actuator E-BNP-20P1E-S097 | ƏŞT | 2 | ədəd |
Sızmaların tapılması və aradan qaldırılması | ƏŞT | 7 | ədəd |
Nəqliyyat xərci | ƏŞT | 1 | ədəd |
Oksigen (40 litr)6 balon | ƏŞT | 6 | ədəd |
Azot (40 litr)-16balon | ƏŞT | 16 | ədəd |
Freon qaz R410 | ƏŞT | 250 | kg |
AHU 14.4 3way valve KVS63 flange | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 14.4 Actuator C-VSM-2 | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 14.4 Refrigeration mod C-FM-UNI1 | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 14.3 Actuator 16Nm ME-ST01 r/l | ƏŞT | 1 | ədəd |
Köməkçi materiallar (bolt,qayka və sairə) | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 2.2 Actuator Gas Leak defection System | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 2.2 Actuator 16Nm ME-ST01 r/l | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 14.2 Actuator C-VSM-1 BLAU | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 14.2 3way valve C-3R 2” KVS31,5 | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 14.1 Actuator E-BNP-20P1E-S097 | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 14.1 Actuator C-VSM-1 BLAU | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 14.1 3way valve C-3R 2” KVS31,5 | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 2.1 Actuator E-BNP-20P1E-S097 | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 2.1 Actuator C-VSM-1 BLAU | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 2.1 3way valve C-3R 2” KVS40 | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 6 Actuator 16Nm ME-ST01 r | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 6 Damper 2x2L 1793x300x120 | ƏŞT | 1 | ədəd |
AHU 6 Actuator LA12 12P00 - 11002420 | ƏŞT | 1 | ədəd |
Ahu-ların işə salınması və bunun üçün lazım olan ehtiyat hissələri | ƏŞT | 1 | ədəd |
Elektrik motorların rezin yastıqları | ƏŞT | 83 | ədəd |
Damperlərin servisi | ƏŞT | 1 | dəst |
ÜSL kod (kateqoriya) - 34913000-0 Müxtəlif ehtiyat hissələri,
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
11.11.2020 09:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
01.12.2020 15:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
09.12.2020 18:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
10.12.2020 15:00
İştirak haqqı: 150 AZN
İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:
ÇATDIRILMA YERİ
Bakı şəhəri,Səbail rayonu Akademik Əhəd Yaqubov küçəsi 15
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
15 bank günü
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
Köçürmə yolu ilə
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 30 bal
Qiymət təklifi:: 70 bal
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: | 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti |
---|---|
Təklifin təminatı: | 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra |
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
- • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
- Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
- Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
- Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
- Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
- Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
- Müəyyən edilməmişdir
QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.
Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 11.11.2020 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz