Cəmiyyət

05 Noyabr

Hədəf əsaslı fəaliyyətin idarə edilməsi sisteminin qurulması – TENDER

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ KİÇİK VƏ ORTA BİZNESİN İNKİŞAFI AGENTLİYİ PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXS

Təşkilat VOEN: 1603326271

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Mustafa Kamal Atatürk prospekti 134

Tender predmeti: Hədəf əsaslı fəaliyyətin idarə edilməsi sisteminin qurulması

Tenderin adi: Hədəf əsaslı fəaliyyətin idarə edilməsi sisteminin qurulması

Hədəf əsaslı fəaliyyətin idarə edilməsi sisteminin qurulması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Əsas fəaliyyət göstəricilər (ƏFG/KPI) üzrə pasportların hazırlanması a 1 ay
Hədəflər üzrə hesabatlılıq və məlumatın toplanması metodologiyasının müəyyən olunması a 35 gün
Fəaliyyət qiymətləndirməsi ilə bağlı proqram təminatı alışı a 1 ədəd
Görülmüş işlərlə bağlı təqdimatın hazırlanması a 2 gün
Hədəflərə nəzarət mexanizmlərin müəyyən olunması a 10 gün
Hədəf və əsas fəaliyyət göstəricilərin fərdiləşdirilməsi a 16 gün
Proqram təminatı üzrə hədəf əsaslı fəaliyyətin qiymətləndirilməsi ilə bağlı təlimin keçirlməsi a 7 gün
Görülmüş işlərlə bağlı təqdimatın hazırlanması a 1 gün
Agentliyin struktur bölmələri tərəfindən təqdim edilən hədəflər üzrə əsas fəaliyyət göstəricilərin seçilməsi a 10 gün
Agentliyin struktur bölmələri üzrə fəaliyyət göstəriciləri (FG və ƏFG) siyahısının hazırlanması a 1 ədəd
Agentliyin struktur bölmələri üzrə fəaliyyət göstəricilərin (FG və ƏFG) müəyyən olunması ilə bağlı təlimin (görüşün) keçirilməsi a 3 ədəd
Agentliyin struktur bölmələrində vəziyyəti ilə bağlı hesabatın hazırlanması a 1 ədəd
Agentliyin struktur bölmələrində vəziyyət analizi ilə bağlı sorğunun keçirilməsi a 1 ədəd
Agentliyin struktur bölmələrində vəziyyət analizi ilə bağlı sorğunun hazırlanması a 1 ədəd
Agentliyin struktur bölmələrlə görüş, əsasnamə, vəzifə və digər normativ sənədlərin analizi a 5 gün
Agentliyin struktur bölmələri üzrə KPI-ların təyini üçün lazımı normativ sənədlərin toplanması və komplektləşdirilməsi a 7 gün
Layihənin yekun təqdimatı a 1 ədəd
KPI və hədəflərin icra nəticələrinə görə mükafatlandırma prinsipinin hazırlanması a 1 ədəd
Proqram təminatına məlumatların keçirilməsi a 10 gün

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

05.11.2020 16:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.12.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

09.12.2020 16:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

10.12.2020 11:00

İştirak haqqı: 1200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Atatürk pr.134

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

3 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Köçürmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Nizamnamə
Təqdim edilməlidir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim edilməlidir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Mənfəət vergi bəyannaməsi
Rekvizitlər
Təqdim edilməlidir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Minimum son bir il üçün
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Son 1 ay ərzində alınmış sənəd təqdim edilməlidir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Təqdim edilməlidir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 70 bal

Fəaliyyət Qiymətləndirilməsi ilə bağlı proqram təminatı
20
Əcnəbi proqram təminatında tətbiqi-20 bal, Yeni proqram təminatında tətbiqi -15 bal
Cəlb olunan məsləhətçilərin dövlət və özəl müəssisələrlə əlaqəli sahədə xidmət təcrübəsi
20
Müvafiq müqavilələr təqdim edilməlidir
Cəlb olunmuş peşəkar layihə qrupunun insan resursları üzrə beynəlxalq sertifikata sahib olması
30
ƏŞT-dakı sertifikat kateqoriyalarına görə
 

Qiymət təklifi:: 30 bal

Tender təklifinin təminatı
-
1%
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
30 bank günü
Müqavilənin təminatı
-
2%
Qiymət təklifi
30
ƏŞT-dakı şablona müvafiq olaraq, Bütün vergilər daxil təqdim edilməlidir

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Nihad Axundov
Tender Komissiyasının Əlaqələndirici şəxsi
0124040401

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir