Cəmiyyət

06 Noyabr

Abadlıq və təmir işləri – TENDER

Təşkilatın adı: ZAQATALA RAYONU İCRA HAKİMİYYƏTİ.

Təşkilat VOEN: 5100025051

Təşkilatın ünvanı: Zaqatala şəhəri Car küçəsi 3

Tender predmeti: Qazangül yaşayış sahəsində abadlıq və təmir işləri

Tenderin adi: Qazangül yaşayış sahəsində abadlıq və təmir işləri

Qazangül yaşayış sahəsində abadlıq və təmir işləri

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Zaqatala şəhəri Qazangül yaşayış sahəsində abadlıq və təmir işləri 40x40 mm H=3 metr yündürlüyündə metal dirəklərin quraşdırılması 1.6 ton
Zaqatala şəhəri Qazangül yaşayış sahəsində abadlıq və təmir işləri Metal vərəqlərlə hasarın üzlənməsi 980 m(2)
Zaqatala şəhəri Qazangül yaşayış sahəsində abadlıq və təmir işləri Metal konstruksiyanin yağlı boya ilə rənglənməsi 620 m(2)
Zaqatala şəhəri Qazangül yaşayış sahəsində abadlıq və təmir işləri Sahənin qum çınqılla əsası ilə düzəldilməsi 25 m(3)
Zaqatala şəhəri Qazangül yaşayış sahəsində abadlıq və təmir işləri Metal dirəklərin basdırılması üçün quyuların əllə qazılması 32 m(3)
Zaqatala şəhəri Qazangül yaşayış sahəsində abadlıq və təmir işləri Dirəklərin üzərində 40x20mm ölçüdə metal profilin quraşdırılması 1.5 ton
Zaqatala şəhəri Qazangül yaşayış sahəsində abadlıq və təmir işləri Metal dirəklərin dıbinin betonlanması 21 m(3)

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

04.11.2020 17:20

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

26.11.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

05.12.2020 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

07.12.2020 11:00

İştirak haqqı: 80 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Zaqatala Rayon İcra Hakimiyyəti

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

30.12.2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

İşlər başa çatdıqdan sonra ödəniş olacaqdır

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
zəruridir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
zəruridir
Nizamnamə
zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
zəruridir
Rekvizitlər
zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

İddiaçının təcrübəsi (müqavilələr əsasında)
10
Daha çox təcrübəsi olan iddiaçı ən yüksək balla qiymətləndiriləcək
İşləri yerinə yetirilməsi müddəti
10
Ən qısa müddətdə işləri yerinə yetirən iddiaçı ən yüksək balla qiymətləndiriləcək
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1%-i həcmində təminat tələb olunur
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflər açıldıqdan sonra 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
 
Qiymət təklifi
80
Qiymət təklifi bütün vergi xərcləri nəzərə alınmaqla təqdim edilməlidir

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Məhərrəm Səmədov
Memarlıq və tikinti şöbəsinin müdir əvəzi
0242253655

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 04.11.2020 17:20 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz