Cəmiyyət

03 Noyabr

Kompyüter və avadanlıqlarının alınması – TENDER

Təşkilatın adı: ƏLİBƏY HÜSEYNZADƏ ADINA AZƏRBAYCAN DÖVLƏT MƏDƏNİYYƏT VƏ İNCƏSƏNƏT UNİVERSİTETİ

Təşkilat VOEN: 1300348991

Təşkilatın ünvanı: İnşaatçılar Pr. 39

Tender predmeti: Kompyüter və avadanlıqlarının alinması

Tenderin adi: Kompyüter və avadanlıqlarının alinması

Kompyüter və avadanlıqlarının alinması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Switc Zyxel GS-108B 4 ədəd
HDD Seagate Backup Plus 5TB 1 ədəd
Qida bloku 400W 10 ədəd
Pult Presenter Logitech R400 3 ədəd
Wi-Fi router Zyxel Keenetic Extra KN-1711 20 ədəd
Printer Canon İ-SENSYS MF3010 6 ədəd
Səs dinamiklər Logitech S120 50 ədəd
RAM Kingston 4GB 2400MHz DDR4 5 ədəd
RAM Kingston 4GB 1600MHz DDR3 20 ədəd
RAM Kingston 2GB PC 800MHz DDR2 10 ədəd
SSD Kingston A400 240GB 10 ədəd
UPS Line-Interactive DN-170063, 600VA/360W 60 ədəd
HDD Seagate Backup Plus 1TB 10 ədəd
HDD WD 1000CHTZ VelociRaptor 1TB 8 ədəd
Noutbuk HP EliteBook 850 G7, i7-10510U/16Gb/SSD512Gb 3 ədəd
Noutbuk "Dell" Vostro 3501, i3-9100/8Gb/SSD256Gb 5 ədəd
Monitor "Dell" 24" E2420H 40 ədəd
Sistem bloku "Dell" Optiplex 3070, i3-9100/8Gb/SSD256gb 40 ədəd
SFP Transiever Cisco Compatible 4 ədəd
UPS Line-Interactive DN-170076, 2000VA/1200W 2 ədəd
HDD 3,5 Seagate BarraCuda 1TB 10 ədəd
Wi-Fi Temperature Sensor Temp Stick 1 ədəd
Web kamera Logitech HD C270 60 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

30.10.2020 14:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

23.11.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.12.2020 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

02.12.2020 11:00

İştirak haqqı: 750 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Yasamal rayonu , Inşaatçılar. pr.9

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqaviləyə əsasən

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Təklif olunan müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları
Mütləqdir
Nizamnamə
Mütləqdir
İddiaçılar tərəfindən işçilərin sayı ,əmlakları, avadanlıqları, lazımi texniki imkanlarının olması barədə arayiş
Mütləqdir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Mütləqdir
Rekvizitlər
Mütləqdir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Mütləqdir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Mütləqdir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Mütləqdir
İxtisas göstəricilərinə dair məlumat
Mütləqdir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Mütləqdir
 
İxtisas göstəriciləri:
İxtisaslanmış kadrların sayına ,maddi -texniki bazasına görə,etibarliğina görə,iş təcrübəsinə görə.
Mütləqdir
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

İşlərin başa çatdırılması müddəti
20
Mütləqdir
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə qiymətinin 10 %- i məbləğində
Tender təklifinin təminatı
-
Təklif qiymətinin 2%-i məbləğində
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Ən azı 30 bank günü müddətində
Qiymət təklifi
80
80 bal Ən səmərəli qiymət təklifinə görə

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Ibrahimov Vüqar İbrahim oğlu
Satınalma mütəxəssisi
0706631847

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir