Cəmiyyət

04 Noyabr

İşçi qrupları üçün xüsusi növ geyimlərin alınması – TENDER

Təşkilatın adı: YASAMAL RAYON İCRA HAKİMİYYƏTİ BAŞÇISININ APARATININ MƏNZİL-KOMMUNAL TƏSƏRRÜFATI BİRLİYİ

Təşkilat VOEN: 1300454321

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: İşçi qrupları üçün xüsusi növ geyimlərin alınması

Tenderin adi: İşçi qrupları üçün xüsusi növ geyimlərin alınması

İşçi qrupları üçün xüsusi növ geyimlərin alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Kepka papaq (üzəri yazılı XB parça qadın üçün bütün normativlərə uyğun olaraq 400 ədəd
Dezinfeksiya kombinizonu papaqlı (su keçirməyən) bütün normativlərə uyğun olaraq 400 ədəd
Maska bütün normativlərə uyğun olaraq 2000 ədəd
Kepka papaq (üzəri yazılı XB parça kişi üçün bütün normativlərə uyğun olaraq 400 ədəd
Əlcək beş barmaq fəhlə üçün bütün normativlərə uyğun olaraq 10000 cüt
Örtük kasinka (üzəri yazılı XB parça) qadın üçün bütün normativlərə uyğun olaraq 400 ədəd
Jilet (içi sintefon ,qısaqol,arxası yazılı,ön və körək hissə otrajatel ilə,su keçirməyən parçadan )kişi üçün bütün normativlərə uyğun olaraq 400 ədəd
Jilet (içi sintefon ,qısaqol,arxası yazılı,ön və körək hissə otrajatel ilə,su keçirməyən parçadan )qadın üçün bütün normativlərə uyğun olaraq 400 ədəd
Şalvar(dizdən aşağı hissə otrajatel ilə XB parça) kişi üçün bütün normativlərə uyğun olaraq 400 ədəd
Şalvar(dizdən aşağı hissə otrajatel ilə XB parça) qadın üçün bütün normativlərə uyğun olaraq 400 ədəd
Xalat uzunqol (dizdən bir qarış yuxarı ,qarın və bel hissəsi otrajatel ilə ,üzəri yazılı ,XB parça) qadın üçün bütün normativlərə uyğun olaraq 400 ədəd
Fəhlə üçün kombenazon yay üçün bütün normativlərə uyğun olaraq 600 ədəd
Qaloş bütün normativlərə uyğun olaraq 400 cüt
Çəkmə rezin topuqdan bütün normativlərə uyğun olaraq 400 cüt
Botinka içi isti yun ipli bağlama ilə topuqdan bütün normativlərə uyğun olaraq 400 cüt
Gödəkcə içi isti, sırıxlı, qollu bütün normativlərə uyğun olaraq 380 ədəd
Çəkmə rezin uzunboğaz bütün normativlərə uyğun olaraq 400 cüt
Polietilen plaş fosforlu su keçitməyən bütün normativlərə uyğun olaraq 400 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

02.11.2020 17:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

24.11.2020 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.12.2020 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

03.12.2020 12:00

İştirak haqqı: 300 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Ələsgər Ələkbərov küç 535-ci məhəllə

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Zəruridir
Reyesterdən çıxarış
Zəruridir
Dövlət satınalmaları üzrə son 1 ildə 3 müqavilə və həmin müqavilə tərəflərindən ən azı 1 tövsiyə məktubun olması.
Zəruridir
Mikro, kiçik, orta və ya iri sahibkarlıq subyektinə aid olmasına dair məlumat.
Zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Zəruridir
Nizamnamə
Zəruridir
Yüklülük barədə arayış
Zəruridir
Rekvezit
Zəruridir
Şəhadətnamə
Zəruridir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Zəruridir
Müəsissənin məhkəməylə bağlı arayışı.
Zəruridir
Müəsissə rəhbərinin məhkum olub olmaması haqda arayış.
Zəruridir
Malların uyğunluq sertifikati olmalıdır
Zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

Malların mövcud tələblərə uyğunluğu
10
mövcud olarsa 10 bal mövcud deyilsə 0 balla qiymətləndirin
İddiaçının maddi-texniki baza imkanları
10
mövcud olarsa 10 bal mövcud deyilsə 0 balla qiymətləndirin
Malların çatdırılma müddəti
10
mövcud olarsa 10 bal mövcud deyilsə 0 balla qiymətləndirin
İddiaçının iş təcrübəsi
10
mövcud olarsa 10 bal mövcud deyilsə 0 balla qiymətləndirin
Kadr imkanları
10
mövcud olarsa 10 bal mövcud deyilsə 0 balla qiymətləndirin
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Müqavilənin təminatı
-
müqavilənin 5 % həcmində bank təminatı tələb olunur
Qiymət təklifi
50
Şərtlər toplusuna uyğun olaraq
Tender təklifinin təminatı
-
Açılış günündən 60 bank günü qüvvədə olmalıdır
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Açılış günündən etibarən 30 bank günü qüvvədə olmalıdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Mehtiyev Memmed
Baş mühasib
.

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir