Cəmiyyət

20 Oktyabr

Bakı Dövlət Universiteti tender elan edir

Təşkilatın adı: BAKI DÖVLƏT UNİVERSİTETİ

Təşkilat VOEN: 1300489621

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: Bakı Dövlət Universitetinin “Yüksək Texnologiyalar Mərkəzi”ndə texnoloji otaqlara və tədqiqat sahələrinə dair texnoloji layihələndirmənin aparılması işlərinin satınalınması

Tenderin adi: Bakı Dövlət Universitetinin “Yüksək Texnologiyalar Mərkəzi”ndə texnoloji otaqlara və tədqiqat sahələrinə dair texnoloji layihələndirmənin aparılması işlərinin satınalınması

Bakı Dövlət Universitetinin “Yüksək Texnologiyalar Mərkəzi”ndə texnoloji otaqlara və tədqiqat sahələrinə dair texnoloji layihələndirmənin aparılması işlərinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Elmi cihaz və laboratoriya avadanlıqlarının yerləşəcəyi sahələrin layihələndirilməsi Avadanlıqlar üzrə interyer 1 ədəd
Fövqəladə çıxış – metal pilləkənin konstruksiya layihələndirilməsi; Konstruktiv hesabat 1 ədəd
Fasad vitrajların konstruktiv hesabatı; Konstruktiv hesabat 1 ədəd
Liftətrafı konstruksiyanın layihələndirilməsi; Layihələndirilmə 1 ədəd
Memari planlara əsasən:a) elektrik xətlərinin layihələndirilməsi və güclərin hesabatı; b) işıqlandırma və avtomatikanın layihələndirilməsi; c) zəif axın (internet, müşahidə kameraları, mühafizə sistemi, yanğından mühafizə) sistemlərinin layihələndirilməsi; d) mərkəzləşdirilmiş isitmə sistemi və qazanxananın layihələndirilməsi; e) su və kanalizasiya sistemlərinin layihələndirilməsi;f) kondisioner və havalandırma sistemlərinin layihələndirilməsi (split və kasset tipli); g) laboratoriyalar üçün xüsusi qaz xətlərinin layihələndirilməsi; Kommunal və kommunikasiya işləri 1 ədəd
Memari planlama, vizualizasiya və 3D görüntülərin hazırlanması 3D görüntü 1 ədəd
Binanın konstruktiv dəyişikliklərlə birgə yeni, müasir tələblərə uyğun fasadlarının memarlıq həlli; Dizayn 1 ədəd
Artırılan mərtəbə hissələrinin (S= 265m2) konstruktiv hesabatı; Konstruktiv hesabat 1 ədəd
Binaətrafı ərazinin layihələndirilməsi; Ərazinin layihələndirilməsi 1 ədəd
Mərtəbəarası nəzərdə tutulan əlavə konstruksiyaların (antresol mərtəbələr S=267M2) konstruktiv hesabatı; Konstruktiv hesabat 1 ədəd
Mövcud binanın faktiki iş həcmlərinin analizi və konstruktiv müayinə aktının tərtibi Nəzarət ölçü işi 1 ədəd
Əlavə mərtəbəarası konstruktiv (yükdaşıyan) bölünmələr və artırılan mərtəbələr nəzərə alınmaqla daxili planlamanın memari həllinin işlənilməsi; Daxili planlama 1 ədəd
Memari, konstruktiv və texnoloji hesabatlar əsasında iş həcmlərinin çıxarılması və smetanın hesablanması. Smeta 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

20.10.2020 15:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

11.11.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

19.11.2020 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

20.11.2020 11:00

İştirak haqqı: 500 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri Akademik Zahid Xəlilov küçəsi 33

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Rekvizitlər
zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
zəruridir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
zəruridir
Nizamnamə
zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

Malların çatdırılma müddəti
10
30 dekabr 2020-ci il tarixədək
Malların mövcud tələblərə uyğunluğu
10
Uyğunluq sertifikatları
İddiaçının yerinə yetirdiyi oxşar müqavilələr
10
Oxşar müqavilələrin olması
Kadr imkanları
10
Kadr potensialı haqqında məlumat
İddiaçının maddi-texniki baza imkanları
10
Təsdiqedici sənədlər
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Qiymət təklifi
50
Əsas şərtlər toplusuna uyğun olaraq
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi qiymətinin 1 % -i həcmində olmalıdır
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərfinin açılış günündən sonrakı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
İlhamə Aslanova
Aparıcı mühasib
012 538 51 21
012 538 51 21

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir