Təşkilatın adı: BAKI DÖVLƏT UNİVERSİTETİ
Təşkilat VOEN: 1300489621
Təşkilatın ünvanı:
Tender predmeti: Bakı Dövlət Universitetinin “Yüksək Texnologiyalar Mərkəzi”ndə texnoloji otaqlara və tədqiqat sahələrinə dair texnoloji layihələndirmənin aparılması işlərinin satınalınması
Tenderin adi: Bakı Dövlət Universitetinin “Yüksək Texnologiyalar Mərkəzi”ndə texnoloji otaqlara və tədqiqat sahələrinə dair texnoloji layihələndirmənin aparılması işlərinin satınalınması
Bakı Dövlət Universitetinin “Yüksək Texnologiyalar Mərkəzi”ndə texnoloji otaqlara və tədqiqat sahələrinə dair texnoloji layihələndirmənin aparılması işlərinin satınalınması
Başlıq | Açıqlama | Miqdar | |
---|---|---|---|
Elmi cihaz və laboratoriya avadanlıqlarının yerləşəcəyi sahələrin layihələndirilməsi | Avadanlıqlar üzrə interyer | 1 | ədəd |
Fövqəladə çıxış – metal pilləkənin konstruksiya layihələndirilməsi; | Konstruktiv hesabat | 1 | ədəd |
Fasad vitrajların konstruktiv hesabatı; | Konstruktiv hesabat | 1 | ədəd |
Liftətrafı konstruksiyanın layihələndirilməsi; | Layihələndirilmə | 1 | ədəd |
Memari planlara əsasən:a) elektrik xətlərinin layihələndirilməsi və güclərin hesabatı; b) işıqlandırma və avtomatikanın layihələndirilməsi; c) zəif axın (internet, müşahidə kameraları, mühafizə sistemi, yanğından mühafizə) sistemlərinin layihələndirilməsi; d) mərkəzləşdirilmiş isitmə sistemi və qazanxananın layihələndirilməsi; e) su və kanalizasiya sistemlərinin layihələndirilməsi;f) kondisioner və havalandırma sistemlərinin layihələndirilməsi (split və kasset tipli); g) laboratoriyalar üçün xüsusi qaz xətlərinin layihələndirilməsi; | Kommunal və kommunikasiya işləri | 1 | ədəd |
Memari planlama, vizualizasiya və 3D görüntülərin hazırlanması | 3D görüntü | 1 | ədəd |
Binanın konstruktiv dəyişikliklərlə birgə yeni, müasir tələblərə uyğun fasadlarının memarlıq həlli; | Dizayn | 1 | ədəd |
Artırılan mərtəbə hissələrinin (S= 265m2) konstruktiv hesabatı; | Konstruktiv hesabat | 1 | ədəd |
Binaətrafı ərazinin layihələndirilməsi; | Ərazinin layihələndirilməsi | 1 | ədəd |
Mərtəbəarası nəzərdə tutulan əlavə konstruksiyaların (antresol mərtəbələr S=267M2) konstruktiv hesabatı; | Konstruktiv hesabat | 1 | ədəd |
Mövcud binanın faktiki iş həcmlərinin analizi və konstruktiv müayinə aktının tərtibi | Nəzarət ölçü işi | 1 | ədəd |
Əlavə mərtəbəarası konstruktiv (yükdaşıyan) bölünmələr və artırılan mərtəbələr nəzərə alınmaqla daxili planlamanın memari həllinin işlənilməsi; | Daxili planlama | 1 | ədəd |
Memari, konstruktiv və texnoloji hesabatlar əsasında iş həcmlərinin çıxarılması və smetanın hesablanması. | Smeta | 1 | ədəd |
ÜSL kod (kateqoriya) -
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
20.10.2020 15:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
11.11.2020 11:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
19.11.2020 11:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
20.11.2020 11:00
İştirak haqqı: 500 AZN
İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:
ÇATDIRILMA YERİ
Bakı şəhəri Akademik Zahid Xəlilov küçəsi 33
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
2020
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
köçürmə yolu ilə
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 50 bal
Qiymət təklifi:: 50 bal
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: | 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti |
---|---|
Təklifin təminatı: | 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra |
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
- • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
- Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
- Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
- Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
- Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
- Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
- Müəyyən edilməmişdir