Təşkilatın adı: XAÇMAZ RAYON MƏRKƏZİ XƏSTƏXANASI
Təşkilat VOEN: 7700155521
Təşkilatın ünvanı: Xaçmaz şəhəri, N.Nərimanov küç.,303
Tender predmeti: Maşın və avadanlıqların alınması
Tenderin adi: Maşın və avadanlıqların alınması
Maşın və avadanlıqların alınması
Başlıq | Açıqlama | Miqdar | |
---|---|---|---|
Noutbuk | 1 | ədəd | |
Laqonda | 1 | ədəd | |
Monitor | 3 | ədəd | |
Yükdaşıma arabası | 1 | ədəd | |
Ot bicen benzinle ciyinden asılan | 1 | ədəd | |
Peroparator böyük ural | 1 | ədəd | |
Printer A3 böyük ölçü | 1 | ədəd | |
Pulsoksimetr | 10 | ədəd | |
Qlukometr | 15 | ədəd | |
Kompyuter PC | 6 | ədəd | |
Quruducu maşın | 1 | ədəd | |
Şirma | 5 | ədəd | |
Soyuducu | 6 | ədəd | |
Soyuducu dərman 180x60 dik | 9 | ədəd | |
su matoru 40 Suya atilan (sadə) | 2 | ədəd | |
Tərəzi (boyukler ucun) | 4 | ədəd | |
Tonometr 1D-71 (fenadaskopla birgə) | 10 | ədəd | |
UPS | 10 | ədəd | |
USM printer | 1 | ədəd | |
Santexnik Ütüsü | 1 | ədəd | |
Kəlbətin dəsti | 2 | ədəd | |
Kardiomonitor | 1 | ədəd | |
EKQ aparatı 3 kanallı | 1 | ədəd | |
Elktrik sobası 4 gozlu pec | 8 | ədəd | |
İnqalyator (dərman aparata tökülüb nəfəs alma üçün istifadə olunur) | 2 | ədəd | |
Kondinsioner 90 | 2 | ədəd | |
Şkaf tipli kondinsioner | 2 | ədəd | |
Avtoklav 21-23lt | 1 | ədəd | |
Bakterisid lampa(ayaqlı) | 2 | ədəd | |
Bakterisid lampa(divardan asılan) | 2 | ədəd | |
Xəstə xərəyi | 2 | ədəd | |
Dəmir seyf | 1 | ədəd | |
Direl | 1 | ədəd | |
Termometr | 30 | ədəd | |
Kondisioner 12 | 8 | ədəd | |
Otbiçən maşın(qazon biçən) | 1 | ədəd | |
Paltaryuyan-9kg | 5 | ədəd | |
telefon aparatı | 15 | ədəd | |
Otbiçən maşın(qazon biçən) | 1 | ədəd | |
Dondurucu | 1 | ədəd | |
Dezinfeksiya aparatı(sade-çiyindən asılan lt) | 1 | ədəd | |
xəstələr üçun apaba (kolyaska) | 2 | ədəd |
ÜSL kod (kateqoriya) -
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
13.10.2020 17:46
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
03.11.2020 12:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
12.11.2020 12:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
13.11.2020 12:00
İştirak haqqı: 150 AZN
İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:
ÇATDIRILMA YERİ
Xaçmaz şəh., N. Nərimanov 303
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
31.12.2020
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
Köçürmə yolu ilə
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 0 bal
Qiymət təklifi:: 100 bal
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: | 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti |
---|---|
Təklifin təminatı: | 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra |
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
- • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
- Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
- Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
- Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
- Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
- Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
- Müəyyən edilməmişdir
QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.
Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 13.10.2020 17:46 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz