Cəmiyyət

07 Oktyabr

Bakı Sağlamlıq Mərkəzi tender elan edir

Təşkilatın adı: BAKI SAĞLAMLIQ MƏRKƏZİ PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXS

Təşkilat VOEN: 1402500641

Təşkilatın ünvanı: Azadlıq prospekti 112

Tender predmeti: Avadanlıqların cari təmir xidmətlərinin satınalınması

Tenderin adi: Avadanlıqların cari təmir xidmətlərinin satınalınması

Avadanlıqların cari təmir xidmətlərinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
İzolyasiya kanal rulon 3 rulon
Flex Ø 150 sadə qutu 4 qutu
Kanal 25x15 metr 2 m
Hepa filter 575*575*150 ədəd 7 ədəd
Kabel 3x10 metr 10 m
Kabel 4x16 metr 5 m
İzolyasiya Ø 28 metr 25 m
Mis boru Ø 28 metr 25 m
Adaptor 150` ədəd 8 ədəd
Aliminium qavlama m2 8 m(2)
Qara bant ədəd 14 ədəd
Flex (falqalı 150mm) metr 10 m
Askı montaj elementləri dəst 2 dəst
Genişləndirmə çəninin membranı 1Ton ədəd 1 ədəd
İnverter Ahu 15kw ədəd 1 ədəd
İzolyasiya boru metr 12 m
Fitinqlər dəst 1 dəst
M8 Rot metr 3 m
Jonta ədəd 1 ədəd
Flex izolyasiyalı Ø 150 qutu 4 qutu
Danper pult ədəd 1 ədəd
Şrup paçka 4 paçka
Falqa ədəd 2 ədəd
Künclük 40x20 ədəd 3 ədəd
Kanal 40x20 ədəd 5 ədəd
Keçid 60x40-dan 40x20 -ə ədəd 2 ədəd
Künclük Ø 150 ədəd 3 ədəd
Künclük Ø 200 ədəd 3 ədəd
Boru spiral Ø 150 metr 4 m
Boru spiral Ø 200 metr 14 m
Boyler termostatı ədəd 3 ədəd
Elektrik kontaktor ədəd 4 ədəd
Qaz Valve (qaz klapanı) SKP 15 ədəd 1 ədəd
750 lt genişlənmə çəninin membranı ədəd 2 ədəd
Qaz Valve (qaz klapanı ) SKP 75 ədəd 2 ədəd
Enda üçün sensor ədəd 4 ədəd
Qazanların dərəcələrin idarə etmək üçün Enda ədəd 4 ədəd
Danper mator ədəd 1 ədəd
Mis boru dəst 1 dəst
Freon R407 balon 4 ədəd
Freon R410A balon 22 ədəd
Hitachi kompressor E656DHD ədəd 5 ədəd
Kəmər A44 ədəd 3 ədəd
Kəmər 1150 LA ədəd 3 ədəd
AHU qurğuları üçün F9 tipli gigiyenik filtrlər 592x592x292 ədəd 14 ədəd
AHU qurğuları üçün F7 torba filtrləri 292x592x480 ədəd 2 ədəd
AHU qurğuları üçün F7 torba filtrləri 592x592x480 ədəd 2 ədəd
AHU qurğuları üçün F9 tipli gigiyenik filtrlər 292x592x292 ədəd 13 ədəd
AHU qurğuları F9 VK gigiyenik filtrlər 490x592x292 ədəd 4 ədəd
Laminar flov qurğuları üçün H13 hepa filtrlər 305x610x292 ədəd 8 ədəd
H13 hepa filtrlər 457x457x78 ədəd 23 ədəd
H13 hepa filtrlər 305x305x78 ədəd 14 ədəd
Ventil kələbək Ø65 ədəd 1 ədəd
Filter dəmir Ø65 ədəd 1 ədəd
Əks klapan Ø65 ədəd 1 ədəd
Aqreqat salniklər komplekt 6 dəst
İşçilik xidmət 1 ədəd
Sıxıcı paçka 4 paçka
Kəmər A52 ədəd 3 ədəd
Kəmər A43 ədəd 3 ədəd
Kəmər 12,5 x1600 ədəd 3 ədəd
Kəmər A81 ədəd 3 ədəd
Kəmər A71 ədəd 3 ədəd
Kəmər A57 ədəd 3 ədəd
Kəmər A61 ədəd 3 ədəd
Kəmər A65 ədəd 3 ədəd
Kəmər A67 ədəd 3 ədəd
Kəmər A53 ədəd 3 ədəd
Kəmər A75 ədəd 3 ədəd
Kəmər A63 ədəd 3 ədəd
Kəmər A59 ədəd 3 ədəd
Kəmər A1850 ədəd 3 ədəd
Kəmər 13x1250 ədəd 3 ədəd
Kəmər A49 ədəd 3 ədəd
Kəmər A55 ədəd 3 ədəd
Kəmər A51 ədəd 3 ədəd
Kəmər A37 ədəd 3 ədəd
Kəmər A12,5x2100 ədəd 3 ədəd
Silikon ədəd 23 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 50532000-3 Elektrik maşınları, aparatlar və əlaqədar avadanlıqların təmiri və texniki xidməti,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

07.10.2020 18:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

28.10.2020 18:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

05.11.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

06.11.2020 18:00

İştirak haqqı: 360 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Azadlıq pr.112

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Vacibdir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Vacibdir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Vacibdir
Rekvizitlər
Vacibdir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Vacibdir
Lisenziya
Vacibdir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Vacibdir
Vöen
Vacibdir
Nizamnamə
Vacibdir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

Texniki təklif
30
min.5 il iş təcrübəsi
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Müqavilənin təminatı
-
1 il
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Zərflər açıldığı gündən sonra 40 bank günü
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatının məbləği: Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 %-i həcmində olmalıdır. Tender təklifinin təminatı aşağıdakı kimi olmalıdır: Bank təminatı: Zərflər açıldığı gündən sonra 70 bank günü
Qiymət təklifi
70
Ucuz qiymət yüksək keyfiyyət

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 40 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 70 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Rauf Süleymanov
Şöbə müdirinin müavini
0512297020
0512297020

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 07.10.2020 18:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz