Cəmiyyət

05 Oktyabr

Sosial Xidmətlər Agentliyi tender elan edir

Təşkilatın adı: "SOSİAL XİDMƏTLƏR AGENTLİYİ" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXSİ

Təşkilat VOEN: 1405196831

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: İnventarların Satın Alınması

Tenderin adi: İnventarların Satın Alınması

İnventarların Satın Alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Mətbəx skafları 90*180sm 3 refli taxta, qapılı. 3 ədəd
Manej 150x240 8 tərəfli, bir tərəfi qapi funksiyalı açılan, 80sm hündürlük 2 ədəd
Masa sərgi üçün açılıb bağlanan uzunluğu 1,20 x eni 0,60 hündürlüyü 0,75 Aluminium/Taxta qarışıq, açılan-yığlan Mexanizmli 10 ədəd
Mata-pilates üçün döşək Fitness Pilates Mat: rəngli NBR sürüşməyən; Ölçü: 173x61x1 sm 10 ədəd
Matras 88x210sm, müəssisədəkilərə uyğun 20 ədəd
Mətbəx skafları Metbex skaflari eni 180, hund 90, derinlik 50 sm 2 rəfli, 4 qapılı, taxta. 25 ədəd
Yataq matraslı 88x210sm,ağ , müəssisədəkilərə uyğun 30 ədəd
Müdir kreslosu Rəhbər üçün kreslo-Kreslo Material - oturacaq dəri , söykənəcək dəri (məsaməli) dərinlik tənzimlənən oturacaq (ayrıla bilən oturacaq örtüyü) Rəng - .Rəng qara Gövdə - qara rəng, Ölcü: 50x53x110 10 ədəd
Müdir kreslosu Rəhbər üçün kreslo-Kreslo Material - oturacaq parça, söykənəcək parça (məsaməli) dərinlik tənzimlənən oturacaq (ayrıla bilən oturacaq örtüyü) Rəng - .Rəng qara Gövdə - qara rəng, Ölcü: 50x53x110 1 ədəd
Kitab şkafı 36 mm qalınlaşma ilə, 1x40 mm PVX, qara rəngli tutacaqlar, vakumlu rəza "Samet", qıfilla, rəflər 36 mm qalınlaşma ilə, arxalıq laminat 8 mm, xüsusi dizaynla işlənmiş 180x50x220 1 ədəd
3-siyirməli təkərli tumba 4 təkərli, 36 mm qalınlaşma ilə, 1x40 mm PVX, qara rəngli tutacaqlar, qıfilla, teleskopik ray "KTV", arxalıq laminat 8 mm, xüsusi dizaynla işlənmiş 80x50x50 1 ədəd
Sənəd dolabı şüşəli (müəssisədəkilərə uyğun) 36 mm qalınlaşma ilə, 1x40 mm PVX, qara rəngli tutacaqlar, vakumlu rəza "Samet", qıfilla, rəflər 36 mm qalınlaşma ilə, arxalıq laminat 8 mm, xüsusi dizaynla işlənmiş 200x45x220 bir hissəsi paltar asmaq üçün 1 ədəd
Oyuncaq rəfləri (rəngli ) Ouncaq refleri (eni 180 sm, hund 110 sm, derinliyi 40 sm) 3 mərtəbə. 16 ədəd
Paltar dolabı Paltar dolabi (derinliyi 45,hundurluyu 190, eni 100 sm, 5 refli) taxta 15 ədəd
Paltar dolabı 170x190x44 güzgülü, ag rəngdə, taxtadan. 30 ədəd
Paltar dolabı Taxtadan (50*90*180sm) iki qapılı, dəmir tutacaqlı 15 ədəd
paltar şkafı 2 qapılı 190 hundur, 80 eni, 60 dərinlik asılqalı, Taxta, polkalı 24 ədəd
Pərdə (Jalyüz) 2.5 x 1.7 49 ədəd- eni 2,20 x uz. 1,6, 4 ədəd- 2,0 x 1,6, 66 ədəd - 1,95 x 1,6, 1 ədəd- 1,90 x 1,70,2 ədəd - 1,90 x 1,60, 1 ədəd -1.85 x 1,6, 1 ədəd -1,80 x 1,60, 3 ədəd -1,76 x1,70, 5 ədəd- 1,65 x 3,30,5 ədəd-1,65 x 1,75, 30 ədəd 1,65 x 1,60, 4 ədəd 1,57 x 1,70, 2 ədəd 1,50 x 1,70, 2 ədəd 1,50 x 1,60,19 ədəd - 1,40 x 1,60, 1 ədəd 1,30 x 1,75, 4 ədəd 1,10 x 1,60,1 ədəd - 1,05 x 1,60. Mexanizmli 610.29 m(2)
Sənəd dolabı şüşəli (müəssisədəkilərə uyğun) 80x50x120 sm, şüşə qapılı, Taxta, rəng müəssisədəkilərə uyğun 20 ədəd
Stellaj anbar üçün Dəmirdən, qapaqsız 80 x 40 x 180 sm; polkalı arası 40 sm, 600-800kg yükə 4 ədəd
Step (fitnes) Plastik material; Ölçü: 96x34x15; maksimal çəki-120 kq; sürüşməyən üstlük; rəngi qara 16 ədəd
3-siyirməli təkərli tumba 4 təkərli, 36 mm qalınlaşma ilə, 1x40 mm PVX, qara rəngli tutacaqlar, qıfilla, teleskopik ray "KTV", arxalıq laminat 8 mm, xüsusi dizaynla işlənmiş 80x50x50 1 ədəd
Sənəd dolabı şüşəli (müəssisədəkilərə uyğun) 36 mm qalınlaşma ilə, 1x40 mm PVX, qara rəngli tutacaqlar, vakumlu rəza "Samet", qıfilla, rəflər 36 mm qalınlaşma ilə, arxalıq laminat 8 mm, xüsusi dizaynla işlənmiş 200x45x220 bir hissəsi paltar asmaq üçün 2 ədəd
Kitab şkafı 36 mm qalınlaşma ilə, 1x40 mm PVX, qara rəngli tutacaqlar, vakumlu rəza "Samet", qıfilla, rəflər 36 mm qalınlaşma ilə, arxalıq laminat 8 mm, xüsusi dizaynla işlənmiş 180x50x220 1 ədəd
Müdir kreslosu Rəhbər üçün kreslo-Kreslo Material - oturacaq parça, söykənəcək parça (məsaməli) dərinlik tənzimlənən oturacaq (ayrıla bilən oturacaq örtüyü) Rəng - .Rəng qara Gövdə - qara rəng, Ölcü: 50x53x110 1 ədəd
Hovuz üçün piləkən (paslanmayan metal 4 pilləli,hündürlüyü 1,80m) 3 ədəd
Armud boks üçün böyük(1.60 uzunluğu) Grusha 160sm Hünderlük, diametr 45 sm, dəri material 2 ədəd
Paslanmayan (Nerj) yemək paylama konteynerləri 30-40 litirlik Paslanmayan (Nerj) 8 ədəd
Paslanmayan (Nerj) ət doğrama stolu 100 x 60 sm 2 ədəd
Dərman saxlamaq üçün seyf balaca ölçüdə seyf metaldan, 30 eni x 50 hündürlüyü sm 2 ədəd
dolablar Mətbəxdə istifadə olunan təmizlik vasitələrinin yığmaq üçün 60x60 sm dəlinlik 50sm 3 ədəd
Arakəsmə Örtük Tualetlərin ümumi mətbəx sahəsindən təcrid olunması üçün girişinin pərdələrlə əhatə olunması 4 m
Tumba (müəssisədəkilərə uyğun) 45x50x40sm ag rəngdə, taxtadan. 30 ədəd
Arakəsmə Örtük qalın materialdan arakəsmə kimi istifade ediləcək (tualetin qapısını qabagını bağlamaq üçün) 8 m
Paslanmayan (Nerj) Örtüyü olan Stol (Ət və balıq) Mətbəx üçün 80mm x 150mm 2 ədəd
Çarpayı ( kiçik ölçülü) Ölçü: 90x70x200 Material:LDSP (Laminasiya olunmuş DSP) ölçüyə uyğun matraslı 30 ədəd
Çarpayı (yataq xəstələri üçün) Tibbi çarpayı, baş hissəsi tənzimlənən,yan qoruyucuları ilə mexaniki, təkərli 90x70x200 40 ədəd
Çarpayı (yataq xəstələri üçün) Tibbi çarpayı, baş hissəsi tənzimlənən,yan qoruyucuları ilə mexaniki, təkərli 90x70x200 15 ədəd
çarpayı matras ilə böyük Ölçü: 90x90x210 Material:LDSP (Laminasiya olunmuş DSP) ölçüyə uyğun matraslı 60 ədəd
Dəmir seyf 1000x565x450 mm, odadavamlı, kodlu 5 ədəd
Dəmir seyf (balaca) 840x430x350mm, odadavamlı, kodlu 3 ədəd
Hovuz üçün zolağ ayıran kəmər Plasmas materialdan 80 m
Müdir dəsti (əsas və ön masa) Əsas: 200x79x90 Ön masa: 160x74x68 sm) 54 mm qalınlaşma ilə, 1,2x60 mm PVX, 2 ədəd
Çarpayı (1 nəfərlik) Ölçü: 90x70x200 Material:LDSP (Laminasiya olunmuş DSP) ölçüyə uyğun matraslı 50 ədəd
Xalça (2x3) 2x3 yüngül, uşaq otağı, sintetik. 10 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

02.10.2020 23:54

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

26.10.2020 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

03.11.2020 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

04.11.2020 12:00

İştirak haqqı: 0 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, S.Əsgərova küçəsi 85

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

30 dekabr 2020-ci ilədək

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilədə nəzərdə tutulan vəsaitin 30%-ə qədər hissəsi avans şəklində ödənilə bilər (avansın alınması üçün malgöndərən (podratçı) tərəfindən satınalan təşkilata avans ödənişinin ümumi həcmindən az olmayan məbləğdə bank zəmanəti təqdim olunmalıdır). “İcraçı” avansı yalnız malların təhvil verilməsi ilə bağlı xərclərə sərf edə bilər. “İcraçı” avansın məhz bu məqsədlərə istifadə olunduğunu hesab-faktura və s. Sənədlərin surətlərini “Sifarişçi”yə təqdim etməklə sübut etməlidir. Malgöndərən (podratçı) avans təminatının qarantı və ya təsdiqləyici tərəfin münasibliyini təsdiq etmək barədə sorğu göndərir. Satınalan təşkilat bu cür sorğuya 1 (bir) bank günü müddətində cavab verir. Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr (o cümlədən avans ödənişi) satınalan təşkilat tərəfindən tenderin Əsas şərtlər toplusunda və satınalma müqaviləsində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 15 (on beş) bank günündən gec olmamaq şərti ilə aparılır. Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr (o cümlədən avans ödənişi) satınalma müqaviləsində müəyyən olunmuş müddətdə ödənilmədikdə, gecikdirilmiş hər gün üçün satınalma müqaviləsində müəyyən olunmuş məbləğdə faiz hesablanır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
31.08.2020-ci il tarixdən sonrakı tarixdə alınmış bank arayışı qəbul edilməlidir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət reyestrindən çıxarışın və vergi şəhadətnaməsinin təqdim olunması zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
2019-cu il üzrə
Rekvizitlər
Zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
31.08.2020-ci il tarixdən sonrakı tarixdə alınmış bank arayışı qəbul edilməlidir
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması;
31.08.2020-ci il tarixdən sonrakı tarixdə alınmış bank arayışı qəbul edilməlidir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
31.08.2020-ci il tarixdən sonrakı tarixdə alınmış bank arayışı qəbul edilməlidir
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi;
31.08.2020-ci il tarixdən sonrakı tarixdə alınmış bank arayışı qəbul edilməlidir
Nizamnamə
Zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması
zəruridir
Müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq lisenziyaya və ya icazəyə malik olması.
zəruridir
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması
zəruridir
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması;
zəruridir
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 25 bal

Malların çatdırılma müddəti
25
Şərtlər toplusuna əsasən
 

Qiymət təklifi:: 75 bal

Müqavilənin təminatı
-
Satınalan təşkilat ilə müqavilənin imzalanmasından əvvəl qalib iddiaçı müqavilənin şərtlərinə uyğun olaraq müqavilənin ümumi məbləğinin 2%-i (Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən az olan satınalma müqaviləsi zamanı müqavilənin yerinə yetirilməsinin təminatı tələb olunmur) miqdarında müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatını təqdim edir.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi təkliflərin açılma tarixindən sonra tenderə dəvətdə göstərildiyi kimi azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır. Bu qaydaya riayət etməyərək təklifin qüvvədə olma müddətini az göstərən iddiaçının təklifi Əsas şərtlər toplusunun tələblərinə uyğun olmaması kimi qiymətləndirilir və Sifarişçi tərəfindən kənarlaşdırılır. Tender təkliflərinin qüvvədə olma müddəti satınalan təşkilatın təklifi əsasında malgöndərənlərin (podratçıların) razılığı ilə uzadıla bilər. Tender təkliflərinin qüvvədə olma müddətinin uzadılması təklifini qəbul edən malgöndərənlər (podratçılar) tender təklifləri üçün verdikləri təminatın (əgər tələb olunubsa) qüvvədə olma müddətini uzadır və ya uzadılmış müddət üçün yeni təminat verirlər.
Tender təklifinin təminatı
-
İddiaçı təklifin qiymətinin 1%-i məbləğində, yerli valyuta ilə bank zəmanəti təqdim etməlidir. Sorğuda ilk üç yerdən birini tutmayan iddiaçılara sorğunun nəticələrinə dair qərar qəbul olunduqdan sonra təklifin təminatı 5 (beş) bank günü ərzində qaytarılır.
Qiymət təklifi
75
Tender təklifi bütün vergi və rüsumlar, nəqliyyat xərcləri daxil olmaqla tender predmetinin tam həcmdə icrasını təmin etməlidir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Əliyev Ramin
tender komissiyasının üzvü
050 215 63 59
050 215 63 59

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 02.10.2020 23:54 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz