Cəmiyyət

05 Oktyabr

Azərişıq tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZƏRİŞIQ" AÇIQ SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 9900069391

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Bakıxanov küçəsi - 13, AZ1065

Tender predmeti: “Azərişıq” ASC müxtəlif plastik boruların satın alınması

Tenderin adi: “Azərişıq” ASC müxtəlif plastik boruların satın alınması

“Azərişıq” ASC müxtəlif plastik boruların satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Plastik boru F100 (SN 8 qafralı) Qeyd yoxdur 40000 m
Plastik boru F75 (SN 8 qafralı) Qeyd yoxdur 15000 m
Plastik boru F60 (SN 8 qafralı) Qeyd yoxdur 8000 m
Plastik boru F50 (SN 8 qafralı) Qeyd yoxdur 8000 m
Plastik boru F150 (SN 8 qafralı) Qeyd yoxdur 20000 m

ÜSL kod (kateqoriya) - 45231000-5 Boru kəmərləri, kommunikasiya və elektrik xətləri üçün tikinti işləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

02.10.2020 18:11

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

23.10.2020 16:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.11.2020 16:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

03.11.2020 16:00

İştirak haqqı: 500 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Mərkəzi anbar

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

1 ay müddətinə

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Avans ödənişi 30%-a qədər (qiymətləndirmə zamanı avans tələb etməyən şirkətlərə üstünlük veriləcəkdir)

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İddiaçının analoji işlərdə təcrübəsi haqqında məlumat ;
Arayış formasında imzalanıb möhürlənərək skan formasında PDF formatında təqdim olunmalıdır.
Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı
Zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Malgöndərənin VÖEN-i, bank rekvizitləri, ünvanı, dövlət reyestrindən çıxarış, sahibkarklıq kateqoriyası haqqında məlumat ;
Təsdiqedici sənədin orijinalı skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
İddiaçımın tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə;
Təsdiqedici sənədin orijinalı skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
Təsdiqedici sənədin orijinalı skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;
Təsdiqedici sənədin orijinalı skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
İddiaçının son 3 (üç) illik və ya fəaliyyətə başladığı dövrdən iş təcrübəsi, yerinə yetirdiyi cari işlər və müqavilələr barədə məlumatlar ;
Arayış formasında imzalanıb möhürlənərək skan formasında PDF formatında təqdim olunmalıdır.
İddiaçının mikro, kiçik, orta və ya iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı sənəd;
Təsdiqedici sənədin orijinalı skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir. (iri sahibkarlıq subyektləri qanuna əsasən elektron portal vasitəsi ilə keçirilən tenderdə iştirak edə bilməz)
Tender təklifi
Zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
Təsdiqedici sənədin orijinalı skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
Təsdiqedici sənədin orijinalı skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
İddiaçının maddi-texniki bazası (sifarişi yerinə yetirməsi imkanı) haqqında məlumat ;
Arayış formasında imzalanıb möhürlənərək skan formasında PDF formatında təqdim olunmalıdır.
 
İxtisas göstəriciləri:
İddiaçının son 3 (üç) illik və ya fəaliyyətə başladığı dövrdən iş təcrübəsi, yerinə yetirdiyi cari işlər və müqavilələr barədə məlumatlar
Sənədin orijinalının skan edilmiş surətinin yerləşdirilməsi zəruridir.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

Texniki tələblərə uyğunluğu
10
Texniki tələblərə uyğunluğu (nisbi bal 10) aşağıdaki meyarlar ilə hesablanacaq: Tenderin Əsas Şərtlər toplusunda göstərilən texniki spesifikasiyalara uyğunlugu Uyğundur-10 bal, uyğun deyil-0 bal
Malların çatdırılma müddəti
15
Malların çatdırılma müddəti (nisbi bal 15) aşağıdaki meyarlar ilə hesablanacaq: Tenderin Əsas Şərtlər toplusunda göstərilən texniki spesifikasiyalara uyğunlugu Uyğundur-15 bal, uyğun deyil-0 bal
Ödəniş şərtinə görə
15
Tələb olunan avans ödənişi (nisbi bal 15) aşağıdaki meyarlar ilə hesablanacaq: Tələb olunmur-15 bal, tələb olunur-0 bal.
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə bağlandığı tarixdən 1 il müddəti ərzində.
Qiymət təklifi
60
İddiaçı şirkətlərin təklifləri aşağı qiymət (60 bal) və texniki göstəricilər (40 bal) meyarına görə qiymətləndiriləcəkdir.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin qüvvədə olma müddəti tender zərflərinin açıldığı gündən sonra azı 30 bank günü təşkil etməlidir
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatının qüvvədə qalma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Orxan İbrahimov
Satınalma mütəxəssisi
440-39-93 daxili (28-15)
440-39-93 daxili (28-15)

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 02.10.2020 18:11 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz