Cəmiyyət

17 Sentyabr

İKT avadanlıqlarının satın alınması – TENDER

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ QİDA TƏHLÜKƏSİZLİYİ AGENTLİYİ

Təşkilat VOEN: 1404055601

Təşkilatın ünvanı: Heydər Əliyev prospekti 185B

Tender predmeti: İKT AVADANLIQLARININ SATIN ALINMASI

Tenderin adi: İKT AVADANLIQLARININ SATIN ALINMASI

İKT AVADANLIQLARININ SATIN ALINMASI

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Çoxfunksiyalı çap avadanlığı (printer, skaner, kopir) A4, mono, 40 ppm, 600x600 dpi, 256MB RAM, Wi-Fi, USB, Ethernet, ePrint, duplexer, Flatbed, ADF, Fax Zəmanət: ən azı Bir il 40 ədəd
Skaner Sheetfed, double scan, up to 600 dpi, up to 75 ppm, hi-speed USB 2.0 Zəmanət: ən azı Bir il 1 ədəd
İP telefon Zəmanət: ən azı Bir il 110 ədəd
Fleş (Flash) 5D IV fotoaparat üçün 1 ədəd
Çoxfunksiyalı çap avadanlığı (printer, skaner, kopir) A4, color, 21 ppm, 600x600 dpi, 256MB RAM, Wi-Fi, USB, Ethernet, ePrint, duplexer, Flatbed, ADF, Fax Zəmanət: ən azı Bir il 15 ədəd
Printer A3, color, 20 ppm, 1200x1200 dpi, 192MB RAM, Wi-Fi, USB, Ethernet, ePrint, duplexer, Flatbed, ADF, Fax Zəmanət: ən azı Bir il 1 ədəd
Noutbuk Intel® Core™ i7-7500U/ DDR4 8 GB/ AMD Radeon 520/ HDD 1 TB/ LED FHD 17.3-inch/ Wi-Fi/ Win10 Simsiz maus Zəmanət: ən azı Bir il 5 ədəd
Kompüter (monoblok) Intel® Core™ i3-8130U | DDR4 4 GB 2400 MHz | HDD 500 GB | Intel HD Graphic | Display IPS 22-inch Qara rəngli Simsiz klaviatura və maus Zəmanət: ən azı Bir il 50 ədəd
Kompüter (monoblok) Intel® Core™ i5-8250U | DDR4 4 GB 2400 MHz | HDD 1 TB | Intel UHD Graphics 620 | LED FHD 23.8-inch | Wi-Fi | DVD RW | FreeDos Qara rəngli Simsiz klaviatura və maus Zəmanət: ən azı Bir il 50 ədəd
Kompüter (monoblok) Intel® Core™ i7-7700T/ DDR4 8 GB/ HDD 1 TB/ LED FHD 23,8-inch / İntel HD/ Wi-Fi Qara rəngli Simsiz klaviatura və maus Zəmanət: ən azı Bir il 1 ədəd
Lens (obyektiv) 5D IV fotoaparatı üçün 1 ədəd
Soyuducu Standart, No frost, min. ölçüsü 180 x 70 x 60 sm (HxExD) 4 ədəd
Mikrodalğalı soba min. həcmi 25 l 4 ədəd
Sviç Switch 48 ports (Manageable). 48 RJ- 45 autosensing 10/100/1000 PoE + ports (IEEE 802.3 Type 10BASE-T, IEEE 802.3u Type 100BASE-TX, IEEE 802.3ab Type 1000 BASE-T, IEEE 802.3at PoE+) Media Type: Auto-MDIX Duplex: 10BASE-T/100BASE-TX; half 0r full; 1000 BASE-T; full only 8 ədəd
Korporativ Akses Point Dual chanel acces point 5 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 30236000-2 Müxtəlif kompüter avadanlığı,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

17.09.2020 14:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

07.10.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

15.10.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

16.10.2020 15:00

İştirak haqqı: 500 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

AQTA-nın inzibati binası - Bakı şəhəri, Nizami rayonu, Heydər Əliyev prospekti 185B

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

15 dekabr 2020-ci il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Mallar təqdim edildikdən sonra təhvil verilmiş hissənin ödənişi ediləcək.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərində həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmaması barədə məlumat.
Notarial qaydada təsdiq olunmuş formada təqdim edilməlidir.
Müqavilə imzalama səlahiyyətinin olması barədə arayış
Notarial qaydada təsdiq olunmuş formada təqdim edilməlidir.
Əvvəlki 5 il ərzində iddiaçıların özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə məlumat;
Notarial qaydada təsdiq olunmuş formada təqdim edilməlidir.
Rekvizitlər
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Notarial qaydada təsdiq olunmuş formada təqdim edilməlidir.
Nizamnamə
Notarial qaydada təsdiq olunmuş formada təqdim edilməlidir.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Tender elanı edildikdən sonra alınmış sənəd qəbul ediləcəkdir. Müvafiq qurum tərəfindən yaxud notarial qaydada təsdiq edilməlidir, əks halda kənarlaşdırılacaqdir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Tender elanı edildikdən sonra alınmış sənəd qəbul ediləcəkdir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Müvafiq qurum tərəfindən yaxud notarial qaydada təsdiq edilməlidir, əks halda kənarlaşdırılacaqdir.
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Tender elanı edildikdən sonra alınmış sənəd qəbul ediləcəkdir. Müvafiq qurum tərəfindən yaxud notarial qaydada təsdiq edilməlidir, əks halda kənarlaşdırılacaqdir.
 
İxtisas göstəriciləri:
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi (Potensial imkanlar barədə sənədlər təqdim edilməli).
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 25 bal

Maliyyə dövriyyəsi (təsdiqedici sənədlər təqdim edilməklə):
4
• Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün son bir ildəki maliyyə dövriyyəsi 1,000,000.00 (bir milyon) manat və ondan yuxarı – 4 bal, olmadıqda isə 0 bal tətbiq edilir.
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi:
8
• Son 2 ildə (2019-2020-ci illər) dövlət satınalmaları yolu ilə qeyd edilən sahə üzrə uğurla yerinə yetirilmiş və ya davam edən müqavilələrinin sayı il ərzində ən azı 5, ümumilikdə 10 və ya daha çox olduqda - 8 bala qədər, olmadıqda isə - 0 bal tətbiq olunur). Bütün müqavilələrin təsdiq edici formada nümunələri təqdim edilməlidir.
Potensial imkanlar:
2
• Anbarı mövcud olduqda - 2 bal (istifadəsində olan əmlakın icarə və ya şəxsi mülkiyyətdə olması barədə təsdiq edici sənəd təqdim edilməklə), təqdim edilmədikdə isə 0 bal tətbiq edilir.
Potensial imkanlar:
3
• Təcrübəli və müvafiq ixtisaslı işçi heyəti haqqında ətraflı məlumat (CV-lər) təqdim edilməklə - 3 bal, təqdim edilmədikdə isə 0 bal tətbiq edilir.
Zəmanət
8
• Təqdim edilən mallar üzrə zəmanət müddəti ən azı 1 il olmaqla həmin müddətin 1 ildən başlamaq şərtilə hər 6 ay daha çox təqdim edilməsinə görə 2 bal artmasına səbəb olacaqdır. • 1 ildən az – 0 bal • 1 il – 2 bal • 1 il 6 ay – 4 bal • 2 il - 6 bal • 2 il 6 ay və ondan çox olduqda – 8 bal
 

Qiymət təklifi:: 75 bal

Qiymət təklifi
75
Qiymətlər təqdim edilərkən qiymət təklifinin təqdimat formasına uyğun olaraq imzalı və möhürlü formada bütün vergilər və digər xərclər daxil olmaqla sistemə yüklənməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
Bank təminatı formasında. Tender təklifinin ümumi qiymətinin ən azı 1 (bir) %-i həcmində olmalı və zərflərin açıldığı gündən başlayaraq konkret müddət göstərilməklə təqdim edilməlidir.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Qiymət təklifi ən azı 40 bank günü qüvvədə olmalıdır və qiymət təklifinin təqdimat formasına uyğun olaraq imzalı və möhürlü formada bütün vergilər və digər xərclər daxil olmaqla sistemə yüklənməlidir.
Müqavilənin təminatı
-
"Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 40.9-3-cü maddəsinin tələbinə uyğun olaraq müqavilə dəyərinin 3(üç) faiz həcmində müqavilənin təminatı tələb ediləcəkdir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Şöyüb Yusifzadə
Böyük məsləhətçi
012-565-12-72 (daxili-199)
012-565-12-72 (daxili-199)

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 17.09.2020 14:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz