Cəmiyyət

16 Sentyabr

AQTA tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ QİDA TƏHLÜKƏSİZLİYİ AGENTLİYİ

Təşkilat VOEN: 1404055601

Təşkilatın ünvanı: Heydər Əliyev prospekti 185B

Tender predmeti: HEYVAN SAĞLAMLIĞI SAHƏSİNDƏ BÖHRAN VƏZİYYƏTİNİN İDARƏ OLUNMASI ÜÇÜN DƏSTİN SATIN ALINMASI

Tenderin adi: HEYVAN SAĞLAMLIĞI SAHƏSİNDƏ BÖHRAN VƏZİYYƏTİNİN İDARƏ OLUNMASI ÜÇÜN DƏSTİN SATIN ALINMASI

HEYVAN SAĞLAMLIĞI SAHƏSİNDƏ BÖHRAN VƏZİYYƏTİNİN İDARƏ OLUNMASI ÜÇÜN DƏSTİN SATIN ALINMASI

Başlıq Açıqlama Miqdar  
İti uclu alətlər üçün konteyner Multi-Safe euroMatic 4000 (4l) . 30 ədəd
Etil spirt sprey 70%-li (100 ml flakonda) . 30 ədəd
Qoruyucu eynək . 30 ədəd
Qan (zərdab) götürmək üçün tyub - Vakutener . 30 ədəd
Biotəhlükəli tullantılar üçün torbalar,75x115 . 100 ədəd
Yapışqan xəbərdarlıq üçün lent (100 m) . 30 ədəd
İlkin tibbi yardım dəsti . 30 ədəd
Əlcək . 30 cüt
Qayçı (ağzı oval) . 30 ədəd
Qayçı (ağzı düz) . 30 ədəd
Skalpel . 30 ədəd
Pinset - müxtəlif ölçülü . 30 ədəd
Nümunə götürmək üçün plastik qablar 50 ml . 60 ədəd
Nümunə götürmək üçün plastik tyublar 15 ml № 25 . 3 qutu
Etil spirti 96% (100 ml flakonda) . 200 ədəd
Nümunə götürmək üçün plastik tyublar 50 ml № 25 . 3 qutu
Nümunə götürmək üçün tamponlu tyub (steril) qapaqlı № 100 . 1 qutu
Termometr laborator 0.. +50 C . 30 ədəd
Termometr civəli bədən hərarətini ölcmək üçün . 30 ədəd
Zajim adi və anatomik . 30 ədəd
Birdəfəlik istifadə üçün skalpel və ucluqlar (Scalpel Blades) . 30 qutu
Jqut . 30 ədəd
Parça rulon leykoplastr . 30 ədəd
Elastik bint . 30 ədəd
Adi bint . 30 ədəd
Şprislər (insulin, 2 qr; 5 qr; 10 qr-lıq) . 30 dəst
Fonendoskop . 30 ədəd
Kateter vazofiks, kateter kəpənək . 30 ədəd
Vakutener iynəsi, tutqac birlikdə №1000 . 1 qutu
Nümunə üçün paket, metal zipli, PE, 130 ml, 76x178 mm . 100 ədəd
Qan götürmək üçün EDTA tyub . 30 ədəd
Ağardıcı sprey . 30 ədəd
Əl üçün dezinfeksiyaedici vasitə 1L . 30 ədəd
Termokontener 10lt Elektriksiz . 30 ədəd
Benzin konteyneri 10 l PP . 1 ədəd
Generator 3,8 кВт . 1 ədəd
Soyuducu +4 - +10 . 1 ədəd
Uzadıcı (2m,5m) . 2 dəst
Odsöndürən 1 kq . 1 ədəd
Yolda fövqəladə hallar üçün dəst . 2 ədəd
Masa . 2 ədəd
Məişətdə istifadə olunan ağardıcı (paltar ağardıcısı) . 30 litr
Stolüstü lampa . 2 ədəd
Kabel bağı 10m . 1 ədəd
Stullar . 4 ədəd
Bağ qayçısı . 2 ədəd
FFP2 Respirator tipli maska . 100 ədəd
Rezin çəkmə . 60 cüt
Xəbərdarlıq lenti (100 m) . 5 ədəd
Xalatlar, Tyvek - S,M,L (birdəfəlik) . 500 ədəd
Müfəttiş çantası . 30 ədəd
Baxillər N1000 . 1000 qutu
Notebook . 3 ədəd
Nəqlıiyyat vasitəsi . 2 ədəd
İşarə lentləri . 120 ədəd
Çiləyici Bionik GS-17 . 30 ədəd
Planşet . 2 ədəd
Serum üçün probirka . 30 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 48411000-2 İnvestisiya idarəetmə proqram paketi,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

15.09.2020 23:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

06.10.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

14.10.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

15.10.2020 15:00

İştirak haqqı: 400 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

AQTA-nın inzibati binası - Bakı şəhəri, Nizami rayonu, Heydər Əliyev prospekti 185B

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

15 dekabr 2020-ci il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Mallar təqdim edildikdən sonra təhvil verilmiş hissənin ödənişi ediləcək.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Rekvizitlər
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Nizamnamə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 
İxtisas göstəriciləri:
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi (Potensial imkanlar barədə sənədlər təqdim edilməli).
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 25 bal

Maliyyə dövriyyəsi (təsdiqedici sənədlər təqdim edilməklə):
5
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün son bir ildəki maliyyə dövriyyəsi 1,000,000.00 (bir milyon) manat və ondan yuxarı – 5 bala qədər, az olduqda isə - 0 bal tətbiq olunur).
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi:
10
Son 2 ildə (2019-2020-ci illər) “Heyvan sağlamlığı sahəsində böhran vəziyyətinin idarə olunması üçün dəstin” təchizatı sahəsində il ərzində uğurla yerinə yetirilmiş və ya davam edən müqavilələrinin sayı 2 və daha çox olduqda - 10 bala qədər, az olduqda isə - 0 bal tətbiq olunur);
Potensial imkanları:
10
Anbarı və təcrübəli işçi heyəti olduqda - 10 bala qədər, olmadıqda - 0 bal.
 

Qiymət təklifi:: 75 bal

Qiymət təklifi
75
Qiymətlər təqdim edilərkən qiymət təklifinin təqdimat formasına uyğun olaraq imzalı və möhürlü formada ƏDV daxil olmaqla sistemə yüklənməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
Bank təminatı formasında. Tender təklifinin ümumi qiymətinin ən azı 1 (bir) %-i həcmində olmalı və zərflərin açıldığı gündən başlayaraq ən azı 60 (altmış) bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Qiymət təklifi ən azı 30 bank günü olmalıdır və qiymət təklifinin təqdimat formasına uyğun olaraq imzalı və möhürlü formada ƏDV daxil olmaqla sistemə yüklənməlidir.
Müqavilənin təminatı
-
"Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 40.9-3-cü maddəsinin tələbinə uyğun olaraq müqavilə dəyərinin 3(üç) faiz həcmində müqavilənin təminatı tələb ediləcəkdir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Şöyüb Yusifzadə
Böyük məsləhətçi
012-565-12-72 (daxili-199)
012-565-12-72 (daxili-199)

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 15.09.2020 23:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ QİDA TƏHLÜKƏSİZLİYİ AGENTLİYİ

Təşkilat VOEN: 1404055601

Təşkilatın ünvanı: Heydər Əliyev prospekti 185B

Tender predmeti: HEYVAN SAĞLAMLIĞI SAHƏSİNDƏ BÖHRAN VƏZİYYƏTİNİN İDARƏ OLUNMASI ÜÇÜN DƏSTİN SATIN ALINMASI

Tenderin adi: HEYVAN SAĞLAMLIĞI SAHƏSİNDƏ BÖHRAN VƏZİYYƏTİNİN İDARƏ OLUNMASI ÜÇÜN DƏSTİN SATIN ALINMASI

HEYVAN SAĞLAMLIĞI SAHƏSİNDƏ BÖHRAN VƏZİYYƏTİNİN İDARƏ OLUNMASI ÜÇÜN DƏSTİN SATIN ALINMASI

Başlıq Açıqlama Miqdar  
İti uclu alətlər üçün konteyner Multi-Safe euroMatic 4000 (4l) . 30 ədəd
Etil spirt sprey 70%-li (100 ml flakonda) . 30 ədəd
Qoruyucu eynək . 30 ədəd
Qan (zərdab) götürmək üçün tyub - Vakutener . 30 ədəd
Biotəhlükəli tullantılar üçün torbalar,75x115 . 100 ədəd
Yapışqan xəbərdarlıq üçün lent (100 m) . 30 ədəd
İlkin tibbi yardım dəsti . 30 ədəd
Əlcək . 30 cüt
Qayçı (ağzı oval) . 30 ədəd
Qayçı (ağzı düz) . 30 ədəd
Skalpel . 30 ədəd
Pinset - müxtəlif ölçülü . 30 ədəd
Nümunə götürmək üçün plastik qablar 50 ml . 60 ədəd
Nümunə götürmək üçün plastik tyublar 15 ml № 25 . 3 qutu
Etil spirti 96% (100 ml flakonda) . 200 ədəd
Nümunə götürmək üçün plastik tyublar 50 ml № 25 . 3 qutu
Nümunə götürmək üçün tamponlu tyub (steril) qapaqlı № 100 . 1 qutu
Termometr laborator 0.. +50 C . 30 ədəd
Termometr civəli bədən hərarətini ölcmək üçün . 30 ədəd
Zajim adi və anatomik . 30 ədəd
Birdəfəlik istifadə üçün skalpel və ucluqlar (Scalpel Blades) . 30 qutu
Jqut . 30 ədəd
Parça rulon leykoplastr . 30 ədəd
Elastik bint . 30 ədəd
Adi bint . 30 ədəd
Şprislər (insulin, 2 qr; 5 qr; 10 qr-lıq) . 30 dəst
Fonendoskop . 30 ədəd
Kateter vazofiks, kateter kəpənək . 30 ədəd
Vakutener iynəsi, tutqac birlikdə №1000 . 1 qutu
Nümunə üçün paket, metal zipli, PE, 130 ml, 76x178 mm . 100 ədəd
Qan götürmək üçün EDTA tyub . 30 ədəd
Ağardıcı sprey . 30 ədəd
Əl üçün dezinfeksiyaedici vasitə 1L . 30 ədəd
Termokontener 10lt Elektriksiz . 30 ədəd
Benzin konteyneri 10 l PP . 1 ədəd
Generator 3,8 кВт . 1 ədəd
Soyuducu +4 - +10 . 1 ədəd
Uzadıcı (2m,5m) . 2 dəst
Odsöndürən 1 kq . 1 ədəd
Yolda fövqəladə hallar üçün dəst . 2 ədəd
Masa . 2 ədəd
Məişətdə istifadə olunan ağardıcı (paltar ağardıcısı) . 30 litr
Stolüstü lampa . 2 ədəd
Kabel bağı 10m . 1 ədəd
Stullar . 4 ədəd
Bağ qayçısı . 2 ədəd
FFP2 Respirator tipli maska . 100 ədəd
Rezin çəkmə . 60 cüt
Xəbərdarlıq lenti (100 m) . 5 ədəd
Xalatlar, Tyvek - S,M,L (birdəfəlik) . 500 ədəd
Müfəttiş çantası . 30 ədəd
Baxillər N1000 . 1000 qutu
Notebook . 3 ədəd
Nəqlıiyyat vasitəsi . 2 ədəd
İşarə lentləri . 120 ədəd
Çiləyici Bionik GS-17 . 30 ədəd
Planşet . 2 ədəd
Serum üçün probirka . 30 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 48411000-2 İnvestisiya idarəetmə proqram paketi,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

15.09.2020 23:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

06.10.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

14.10.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

15.10.2020 15:00

İştirak haqqı: 400 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

AQTA-nın inzibati binası - Bakı şəhəri, Nizami rayonu, Heydər Əliyev prospekti 185B

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

15 dekabr 2020-ci il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Mallar təqdim edildikdən sonra təhvil verilmiş hissənin ödənişi ediləcək.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Rekvizitlər
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Nizamnamə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 
İxtisas göstəriciləri:
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi (Potensial imkanlar barədə sənədlər təqdim edilməli).
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 25 bal

Maliyyə dövriyyəsi (təsdiqedici sənədlər təqdim edilməklə):
5
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün son bir ildəki maliyyə dövriyyəsi 1,000,000.00 (bir milyon) manat və ondan yuxarı – 5 bala qədər, az olduqda isə - 0 bal tətbiq olunur).
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi:
10
Son 2 ildə (2019-2020-ci illər) “Heyvan sağlamlığı sahəsində böhran vəziyyətinin idarə olunması üçün dəstin” təchizatı sahəsində il ərzində uğurla yerinə yetirilmiş və ya davam edən müqavilələrinin sayı 2 və daha çox olduqda - 10 bala qədər, az olduqda isə - 0 bal tətbiq olunur);
Potensial imkanları:
10
Anbarı və təcrübəli işçi heyəti olduqda - 10 bala qədər, olmadıqda - 0 bal.
 

Qiymət təklifi:: 75 bal

Qiymət təklifi
75
Qiymətlər təqdim edilərkən qiymət təklifinin təqdimat formasına uyğun olaraq imzalı və möhürlü formada ƏDV daxil olmaqla sistemə yüklənməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
Bank təminatı formasında. Tender təklifinin ümumi qiymətinin ən azı 1 (bir) %-i həcmində olmalı və zərflərin açıldığı gündən başlayaraq ən azı 60 (altmış) bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Qiymət təklifi ən azı 30 bank günü olmalıdır və qiymət təklifinin təqdimat formasına uyğun olaraq imzalı və möhürlü formada ƏDV daxil olmaqla sistemə yüklənməlidir.
Müqavilənin təminatı
-
"Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 40.9-3-cü maddəsinin tələbinə uyğun olaraq müqavilə dəyərinin 3(üç) faiz həcmində müqavilənin təminatı tələb ediləcəkdir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Şöyüb Yusifzadə
Böyük məsləhətçi
012-565-12-72 (daxili-199)
012-565-12-72 (daxili-199)

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 15.09.2020 23:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz