Təşkilatın adı: BAKI ŞƏHƏR BAŞ SƏHİYYƏ İDARƏSİ
Təşkilat VOEN: 1400125591
Təşkilatın ünvanı: M.Mirqasımov1A
Tender predmeti: Mətbəə məhsullarının satınalınması
Tenderin adi: Mətbəə məhsullarının satınalınması
Mətbəə məhsullarının satınalınması
Başlıq | Açıqlama | Miqdar | |
---|---|---|---|
Qanın analizi №AZS-210 90 qr kağızda rəngki çap | AZS- 210 | 423000 | ədəd |
Tələbnamə | sadə | 8500 | ədəd |
sidiyin analizi №AZS-224 90 qr kağızda rəngli çap | AZS -224 | 170000 | ədəd |
Stasionarda qəbul və imtina hallarının qeydiyyat kitabı | standart | 85 | ədəd |
Nəcisin analizi №AZS-219 90 qr kağızda rəngli çap | AZS - 219 | 60000 | ədəd |
Bəlğəmin analizi №AZS-216 90 qr kağızda rəngli çap | AZS 216 | 8400 | ədəd |
Ambulator xəstənin tibbi kartası AZS (32 səh+250 qr kağızda üzlük rəngli çap) | rəngli | 241500 | ədəd |
Qanın biokimyəvi analizi 90 qr kağızda rəngli çap | F-ızda rəngli çap | 68000 | ədəd |
Təcili bildiriş vərəqi (yolxucu xəstəlik, kəskin qida və peşə zəhərlənmələri, oeyvəndə qarşı qeyri adi reaksiyalar haqqında) №058 | F-058 | 85000 | ədəd |
Hamiləliyin vaxtsız pozulmasının tibbi sənədi №003/1 | F-003/1 | 12700 | ədəd |
Stasionar çarpayı fondu və pasiyentlərin hərəkətinin qeydiyyat vərəqi №007 | F-007 | 17000 | ədəd |
Təyinat vərəqəsi №011 | F-011 | 254000 | ədəd |
Stomatoloji pasiyentin tibbi kitabçası №043 | F-043 | 8400 | ədəd |
Yenidoğulmuşun inkişaf tarixi (3ədA3, 2əd A4+90qr kağızda rənıli cap) | rəngli | 17000 | ədəd |
Стасионар хястянин тибби картасы №AZS 003(2яд А3, 2яд А4, 4яд А5+90гр. kağızda рянэли чап) | rəngli | 59300 | ədəd |
Doğum tarixi №AZS 003(3яд А3, 1яд А4 +90гр. kağızda рянэли чап) | rəngli | 17000 | ədəd |
İşçinin şəxsi vərəqəsi | F-İşçinin şəxsi vərəqəsi | 21200 | ədəd |
Hərarətə nəzarət vərəqəsi №004 | F-004 | 60000 | ədəd |
Dövriyyə cədvəli | sadə | 13000 | ədəd |
Ambulator kitabçadan (xəstəlik tarixdən) çıxarış №027 | F-027 | 42000 | ədəd |
Yeniyetmənin tibbi kitabçası ( uşağın ambulator kitabçasına əlavə ) № 112/1 | F-112/1 | 12700 | ədəd |
Həkim məsləhət komissiyasının rəylərinin qeydiyyat kitabı | standart | 255 | ədəd |
Əmək qabilliyətinin itirmə vərəqələrinin qeydiyyatı kitabı | standart | 255 | ədəd |
Doğum şöbəsinə qəbulun qeydiyyat kitabı | standart | 40 | ədəd |
Adlı blank | standart | 34000 | ədəd |
Uşaqların icbari dispanserizasiyasının müayinə vərəqi №1122 | F-112/2 | 12700 | ədəd |
Sərəncam blankı | standart | 500 | ədəd |
Əmr blankı | standart | 1000 | ədəd |
Dispanser müşahidə vərəqi №030 | F-030 | 42000 | ədəd |
Sanator kurort müalicəyə göndəriş №072 | F-072 | 4200 | ədəd |
Uşaq sanatoriyasına göndəriş №076 | F-076 | 4200 | ədəd |
Tibbi arayış (akt məktəb, kollec, liseylərə daxil olan) №086 | F-086 | 17000 | ədəd |
Tibbi arayış (akt məktəb, kollec, lisey tələbələrinin əmək qabiliyyəti itirməsi, məktəb və məktəbə qədər müəssisələrdə təhsil alan uşaqların xəstəlikləri, karantin və səbəblər barədə) №095 | F-095 | 17000 | ədəd |
Hamilə və zahının tibbi kitabçası №111 | F-111 | 25000 | ədəd |
Uşağın tibbi kitabçası (məktəb, internet, uşaq evi, uşaq bağçası, körpələr evi) №026 | F-026 | 17000 | ədəd |
Ərzaq qidasının verilməsi üçün tələbnamə menyusu | sadə | 8500 | ədəd |
ÜSL kod (kateqoriya) -
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
14.09.2020 09:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
02.10.2020 10:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
12.10.2020 09:01
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
13.10.2020 10:00
İştirak haqqı: 800 AZN
İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:
ÇATDIRILMA YERİ
Bakı şəhər Baş Səhiyyə İdarəsinin tabeliyində olan tibb müəssisələri
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
Müqavilə imzalandıqdan sonra 20 gün ərzində
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
Alınan mallar təhvil verildikdən sonra kğçürmə yolu ilə
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 20 bal
Qiymət təklifi:: 80 bal
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: | 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti |
---|---|
Təklifin təminatı: | 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra |
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
- • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
- Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
- Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
- Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
- Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
- Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
- Müəyyən edilməmişdir