Cəmiyyət

21 Avqust

Dost İş Mərkəzi tender elan edir

Təşkilatın adı: "DOST İŞ MƏRKƏZİ" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1305835261

Təşkilatın ünvanı: AZ1005 Bakı şəh. Səbail rayonu H.Z.Tağıyev küç. Ev 13

Tender predmeti: Maşın və avadanlıqların satın alınması

Tenderin adi: Maşın və avadanlıqların satın alınması

Maşın və avadanlıqların satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Switch (idarə olunmayan) Daxili şəbəkələr üçün paylayıcı / 8 portlu / şəbəkə IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x CSMA/CD, 10/100 Mbit/s 3 ədəd
Dispenser Ümumi su tankının həcmi 20 litr / isti su tankının həcmi 5 litr / soyuq su tankının həcmi 2 litr / isitmə gücü 400 Vt / soyutma gücü 90 Vt / soyuq su dərəcəsi 10°C / isti su dərəcəsi 95°C / kranların sayı 2 / səs səviyyəsi 41 dB / Çəki 16 kq / (Minimal ölçüdə) 3 ədəd
Stol üstü tozsoran Enerji doldurula bilən batareya-akumlyatorla işləyən / BHN14090 / qablı / yaş və quru istifadə / hava təmizləmə filterli / gücü 14,4 Vt / turbo başlıqlı / ölçüləri 138x110x368 mm / çəkisi 1,2 kq 1 ədəd
Switch (idarə olunmayan) Daxili şəbəkələr üçün paylayıcı / 16 portlu / şəbəkə IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x CSMA/CD,sürət 10/100 Mbit/s 1 ədəd
UPS enerji saxlayıcı Texniki xüsusiyyətlər:Əsas xarakteristikalar Nominal tam güc 600 VA Nominal aktiv güc 360 WGirişNominal gərginlik 220 V Nominal tezlik 50 / 60 Hz Şəbəkə birləşməsi CEE 7 Gərginliyə görə icazə 160 V - 275 V Çıxış Nominal gərginlik 220 V-240V Nominal tezlik 50/60 Hz Konnektorlar 3 x IEC 320 (C13) Digər xüsusiyyətlər Kabelin uzunluğu 1.8M 50 ədəd
Switch Eyni anda 4 kompyuter birləşdirən KVM Switch qurğu / 4 VGA girişli / bağlayıcılar:HD15 Male / PS/2 port / qoşulma portları: (4) HD15 Female və Type B male / TEXNIKI GÖSTƏRICILƏR qoşulma:RJ-45 Dəstəkləmə: Auto MDI/MDIX, IEEE 802.3ab 1000Base-T, IEEE 802.3u 00Base-TXSürət:10 Gbps / Port:8x RJ-45 / QOŞULMA Qida:4.5 W / Şəbəkə:10/100/1000 Mbps / Zəmanət müddəti:12 ay 1 ədəd
Router ISR4331-DNA / Ram 4GB / Ethernet 2xGE RJ-45 / Flash yaddaş 4 GB / Wan port 1GE - SFP, 1 GE, 1 SFP / Elektrik təchizatı növü Internal; AC, PoE / PoE dəstəyi 250 W - 530 W / Form amili 1 Rack Unit / İdarəetmə portu 1GE / Ölçüləri 44.45 438.15 x 438.15 mm 1 ədəd
İP Telefon (adapterlə birlikdə) İnterfeyslər iki gigabit port (IEEE 802.3 standartı), ekran minimim 4.3”, PoE və ya 5v güc mənbəyi dəstəkləməlidir / Tam dupleksli Speakerphon imkanı, səsin tənzimlənməsi / yeni çağırış indiqatoru / BLF düymələr ən azı 24 ədəd / Caller İD və Plus Dialing dəstəklənməsi / telefonun displeyində telefon kitabçasının seyr edilməsi imkanı / ən azı 6 proqramlaşdırıla bilən düymələr / eyni anda 12 sip nömrənin / expension modul qoşulması / USB qulaqcıq qoşuması / Bluetooth qulaqcıq qoşulması / adaptor komplektə daxil edilməlidir - Telefon adapteri SNOM/F05L5-050060SPAV) 25 ədəd
İP Telefon (adapterlə birlikdə) İnterfeyslər 2-port 10 / 100 Mbps Ethernet switch (RJ45) / ekran TFT 2,7 düyüm / PoE aktivlik, RJ9 qulaqlıq yeri / Bluetooth / HD səs / LED'li 5 sərbəst proqramlaşdırılan funksional düyməli / XML mini brauzer / 12 SİP nömrə istifadə imkanı / Təhlükəsizlik IEC 60950, CB / Sertifikatlaşdırma FCC Class B, CE markalanması / PnP avtomatik mənbə yerləşdirmə / Yeni çağırış indikatoru / 4 sip nömrənin qoşulması imkanı / 3 nəfər arasında konferensin dəstəklənməsi /adaptor komplektə daxil edilməlidir - Telefon adapteri SNOM/PSM10R-050L65NE-R 15 ədəd
Printer (masaüstü, çoxfunksiyali, kartriclə birlikdə) Laser Print, A4 format, Copy, Scan, print speed 38 ppm /1200 x 1200 dpi/ Wi-Fi, Ethernet, USB / 800 MHz x 2,1GB / 12.7 cm LCD ColourTouch Screen / Cartridge 057H-resurs -10 000 səhifə ) (Prosessorun modeli:800 Mhz x2 Operativ yaddaş:1 GB Resurs:Ayda 80 000 səhifə 30 ədəd
Fərdi Kompüterlər (masaüstü) Intel Core i5/Ram: 8GB DDR4 / 256GB Solid State Drive, Videokart Tipi:Onboard Video:Intel® HD Graphics 620 USB Keyboard Mouse/ War 1 year) Monitor 20.7 inch İPS, 16:9, 1920x1080, interfeyslər HDMİ 1.4 və VGA QOŞULMA (USB 3.1:4 D-Sub:1 HDMI:1 Qida:180 W Giriş portları:2 giriş ayrılıqda həm qulaqcıq həm də mikrofon üçün Şəbəkə:10/100/1000 Mbps 70 ədəd
Monoblok İntel Core i7 / Ram:16 GB DDR4 2400 MHz / SSD 128 GB + 1 TB HHD / Video:(Tipi-Discret)Vidia Geforce GTX 1050, 4 GBWi-Fi / Bluetooth / 1 il zəmanət / FreeDOS / 23,8 inch / USB Keyboard and Mouse) Qoşulma:HDMA Simsiz əlaqə:802.11ac Şəbəkə:10/100/1000 Mbps Qida:External 65 W 1 ədəd
Printer Rəngli skan qurğusu və kartriclə birlikdə quraşdırma daxil - A3 printer üçün ADF ötürücü sürəti 22 səh/dəq, çap qalınlığı 1800x600 dpi, kağız qalınlığı 60-220 qr/m2, kağız tutumu maks. 3650 vərəq / TEXNIKI GÖSTƏRICILƏR Prosessorun modeli: Canon Custom 400 Mhz / Operativ yaddaş: 512 Mb / Ekran: 6 inch LCD / Qoşulma: USB port Uyğunluq: Windows, Linux / Resurs: 10200 səh/ay / Texnologiya: Lazerli / Sürətçıxarma: 600 x 600 dpi, 23 ppm / Skaner: 1200 x 1200 dpi, 20 ppm (ADF) / İcazə verilən genişlik: 1200 x 1200 dpi Sürət: 23 ppm / QOŞULMA Qida: 98 W / ƏLAVƏ Kartric: Cartridge C-EXV-33 / Zəmanət müddəti: 12 ay / Skan qurğusu - (DADF-AB1) 4 ədəd
Elektrik samovarı Tutumu 5 litr , polad korpus, 220V, güc 2000wt, temperatur tənzimləyicili, qapalı spiral 3 ədəd
Şreder Kəsmə növü: cross cut / doğramaya qəbul hissə 230 mm, kəsimlərin ölçüləri 4 mm / sürət sayı ≥3m/dəq / 1 dəfəyə məhv edilən vərəq sayı ≥8 ədəd / fraqment ölçüsü 4x40mm / avtokəsmə ilə / səs səviyyəsi ≤70 db / məhv edilən məhsullar - dəmir sancaq, plastik kart) Təhlükəsizlik səviyyəsi 3 / Səbətin həcmi 15 lt 3 ədəd
Planşet Ekranın diaqonalı 10.1" / Ekran görüntüsü 1920 x 1200 16:10 nisbət (~ 224 ppi sıxlığı) / Prosessor Exynos 7904 (14 nm) / Prosessorun tezliyi Octa-core 2x1.8 GHz Cortex-A73 6x1.6 GHz Cortex-A53 / Operativ Yaddaş 3GB RAM / Daxili Yaddaş 64GB / Ölçüləri 245.2 x 149.4 x 7.5 mm (9.65 x 5.88 x 0.30 in),çəkisi 469q,alüminium korpus,Nano-SIM, TFT kapasitiv toxunma ekranı, 16M rəng / Əməliyyat sistemi Android / eMMC 5.1,arxa kamera 8 MP, ön kamera 5MP / Batareya tutumu 6150 mAh 4 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 30236000-2 Müxtəlif kompüter avadanlığı,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

20.08.2020 18:10

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.09.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.09.2020 16:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

21.09.2020 15:00

İştirak haqqı: 350 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

AZ1005 Bakı şəh. Səbail rayonu H.Z.Tağıyev küç. Ev 13

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

01.12.2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilədə nəzərdə tutulan vəsaitin 30%-ə qədər hissəsi avans şəklində ödənilə bilər (avansın alınması üçün malgöndərən (podratçı) tərəfindən satınalan təşkilata avans ödənişinin ümumi həcmindən az olmayan məbləğdə bank zəmanəti təqdim olunmalıdır). “İcraçı” avansı yalnız malların təhvil verilməsi ilə bağlı xərclərə sərf edə bilər. “İcraçı” avansın məhz bu məqsədlərə istifadə olunduğunu hesab-faktura və s. Sənədlərin surətlərini “Sifarişçi”yə təqdim etməklə sübut etməlidir. Malgöndərən (podratçı) avans təminatının qarantı və ya təsdiqləyici tərəfin münasibliyini təsdiq etmək barədə sorğu göndərir. Satınalan təşkilat bu cür sorğuya 1 (bir) bank günü müddətində cavab verir. Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr (o cümlədən avans ödənişi) satınalan təşkilat tərəfindən tenderin Əsas şərtlər toplusunda və satınalma müqaviləsində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 15 (on beş) bank günündən gec olmamaq şərti ilə aparılır. Avans ödənişinin məbləği hissə-hissə (hər dəfə minimum 1/3 (üçdə bir) hissəsi) satınalma müqaviləsinə uyğun qaydada malgöndərənin (podratçının) icra etdiyi işlərə uyğun malgöndərənə (podratçıya) ödənişlərdən tutulur və avans ödənişi üzrə bank zəmanətinin məbləği proporsional qaydada azaldılır. Avans ödənişinin məbləği Sifarişçi tərəfindən bütünlüklə əvəzləşdirildikdən sonra avans ödənişi üçün bank zəmanəti tamamilə qüvvədən düşmüş hesab olunur və bu səbəbdən, malgöndərənə (podratçıya) geri qaytarılır. Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr (o cümlədən avans ödənişi) satınalma müqaviləsində müəyyən olunmuş müddətdə ödənilmədikdə, gecikdirilmiş hər gün üçün satınalma müqaviləsində müəyyən olunmuş məbləğdə faiz hesablanır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi
Tələb olunur
İddiaçının işləri yerinə yetirmək üçün potensial imkanları və maddi-texniki bazası haqqında yazılı məlumat.
Tələb olunur
İddiaçının müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
Tələb olunur
İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
Tələb olunur
İddiaçının son bir ildəki əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyəti dövründəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
Tələb olunur
İddiaçının son bir il ərzində fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Tələb olunur
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış
Tələb olunur
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 15 bal

Müqavilənin yerinə yetirilmə müddəti
10
01.12.2020-ci il tarixədək müqavilənin yetirilməsini təmin edən iddiaçıya ən yüksək (10) bal veriləcəkdir. Digər iddiaçılar isə 0 (sıfır) balla qiymətləndiriləcək.
Texniki uyğunluq
5
Texniki tələblərə tam uyğun gələn malları təqdim edən iddiaçıların təkliflərinə 5 bal veriləcəkdir. Digər iddiaçılar isə 0 (sıfır) balla qiymətləndiriləcək.
 

Qiymət təklifi:: 85 bal

Qiymət təklifi
85
Qeydə alnmış iddiaçılar tərəfindən ödənilməli olan bütün haqlar, vergilər və digər rüsumlar İddiaçılar tərəfindən verilmiş normalara, qiymətlərə və ümumi təklifin qiymətinə daxil edilməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
İddiaçı təklifin qiymətinin 1%-i məbləğində, yerli və ya sərbəst dönərli valyuta ilə bank zəmanətini vahid internet portalında müvafiq bölmədə yerləşdirməlidir. Tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi təkliflərin açılma tarixindən sonra tenderə dəvətdə göstərildiyi kimi azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır. Bu qaydaya riayət etməyərək təklifin qüvvədə olma müddətini az göstərən iddiaçının təklifi Əsas şərtlər toplusunun tələblərinə uyğun olmaması kimi qiymətləndirilir və Sifarişçi tərəfindən kənarlaşdırılır. Tender təkliflərinin qüvvədə olma müddəti satınalan təşkilatın təklifi əsasında malgöndərənlərin (podratçıların) razılığı ilə uzadıla bilər. Malgöndərən (podratçı) öz tender təklifinin təminatına olan hüququnu itirmədən satınalan təşkilatın belə təklifindən imtina edə bilər. Tender təkliflərinin qüvvədə olma müddətinin uzadılması təklifini qəbul edən malgöndərənlər (podratçılar) tender təklifləri üçün verdikləri təminatın qüvvədə olma müddətini uzadır və ya uzadılmış müddət üçün yeni təminat verirlər.
Müqavilənin təminatı
-
Satınalan təşkilat ilə müqavilənin imzalanmasından sonra qalib iddiaçı müqavilənin şərtlərinə uyğun olaraq müqavilənin ümumi məbləğinin 2%-i (Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən az olan satınalma müqaviləsi zamanı müqavilənin yerinə yetirilməsinin təminatı tələb olunmur) miqdarında müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatını təqdim edir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Nəsimi Kərimzadə
Satınalma üzrə baş mütəxəssis
051-207-59-12 / 012-497-41-19
051-207-59-12 / 012-497-41-19

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 20.08.2020 18:10 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz