Cəmiyyət

18 İyun

"Bakı Metropoliteni" tender elan edir

Təşkilatın adı: "Bakı Metropoliteni" Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti

Təşkilat VOEN: 1402871431

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri,Nəsimi r-nu M.Rəfili 20

Tender predmeti: “Bakı Metropoliteni” QSC üçün yaxma və yapışdırıcı malların satın alınması

Tenderin adi: “Bakı Metropoliteni” QSC üçün yaxma və yapışdırıcı malların satın alınması

“Bakı Metropoliteni” QSC üçün yaxma və yapışdırıcı malların satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Yaxma (astar) Yaxma (astar) 54230 kg
Fuqo gips Fuqo gips 650 kg
Gips (inşaat gipsi) Gips (inşaat gipsi) 1000 kg
Aradoldurucu (materiala uyğun rəng) Aradoldurucu (materiala uyğun rəng) 1650 kg
Yaxma (üz) Yaxma (üz) 30910 kg
Yaxma (metal üçün) üz Yaxma (metal üçün) üz 100 kg
Yapışqan PVA Yapışqan PVA 550 kg
Yapışqan sement, mata Yapışqan sement, mata 81000 kg
Ağ sement Ağ sement 370 kg
Avtomobil üçün yaxma (sarı) Avtomobil üçün yaxma (sarı) 50 kg
Avtomobil üçün yaxma (yaşıl) Avtomobil üçün yaxma (yaşıl) 50 kg
Avtomobil üçün yaxma (üz) Avtomobil üçün yaxma (üz) 50 kg
Avtomobil üçün yaxma (astar) Avtomobil üçün yaxma (astar) 50 kg
Yaxma (metal üçün) astar Yaxma (metal üçün) astar 100 kg
Ağdağ siva (suvaq üçün) Ağdağ siva (suvaq üçün) 4600 kg
Keramoqranit yapışdırıcısı Keramoqranit yapışdırıcısı 50000 kg
İzolateks 4000 (10 lt maye ilə birgə) İzolateks 4000 (10 lt maye ilə birgə) 15000 kg

ÜSL kod (kateqoriya) - 44111000-1 Tikinti materialları,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

19.06.2020 10:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.07.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

21.07.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

22.07.2020 15:00

İştirak haqqı: 150 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

"Bakı Metropoliteni" QSC-nin anbarları

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

01.03.2021

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

15 bank günü ərzində

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İddiaçının tam adı və hüquqi statusu
Şəhadətnamə
Rəhbər şəxs və ya şəxslərin təyin olunması haqqında sənəd
Əmr
Rekvizitlər
zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Reyesterdən çıxarış
Nizamnamə
Hüquqi və digər sənədlərin yalnız əsli, əsli olmadığı halda surəti notarial qaydada təsdiq olunmalıdır
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Arayış 01.06.2020-ci il tarixindən sonra olmalıdır
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
arayış 01 iyun 2020-ci il tarixindən sonra olmalıdır
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Mənfəət vergi bəyannaməsi 2019-cu il üzrə
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Arayış 01.06.2020-ci il tarixindən sonra olmalıdır
 
İxtisas göstəriciləri:
İddiaçıların ixtisas göstəriciləri üzrə tələblər
Əlavə No.4 (UYĞUNLUQ HAQQINDA MƏLUMAT)
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

İddiaçının texniki imkanlarının olması
5
texniki imkanları haqqında
Kadr potensialı
5
işçi qüvvəsi, peşəkarlığı
Maliyyə vəziyyəti haqqında məlumat (son bir ilin hesabdan çıxarışı, bank tərəfindən təsdiq olunmuş) İddiaçının sərbəst maliyyə resurslarının və dövriyyə vəsaitinin həcminə görə 0-dan – 200000-dək - 2 bal 200000-dən – 3 milyonadək - 3 bal 3milyondan – 30 milyonadək - 5 bal
5
0-dan – 200000-dək - 2 bal 200000-dən – 3 milyonadək -3 bal 3 milyondan – 30 milyonadək -5 bal
İddiaçının müvafiq sahədə iş təcrübəsi
5
O cümlədən: 5 ildən yuxarı- 5 bal 5 ildən 3 ilə qədər- 3 bal 3 ilə qədər- 2 bal
Texniki tələblərə uyğunluğu
10
Mallar haqqında məlumat, uyğunluq və keyfiyyət sertifikatı, mənşə sertifikatı və zəmanət müddəti (Əlavə № 6) (səh 31-də olan cədvəl doldurulmalıdır)
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
Tender Təklifinin qiymətinə bütün vergilər (ƏDV daxil), rüsumlar və digər tələb olunan xərclər daxil olmaqla göstərilməlidir. Əks təqdirdə qiymət ƏDV-siz hesab olunacaq.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi təminatının məbləği: tender təklifinin 1% (təklifinin ümumi qiymətinin bütün vergilər, rüsümlar daxil olmaqla Qüvvədə olma müddəti: Zərflərin açıldığı gündən ən azı 60 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır)
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin qüvvədə olma müddəti: Zərflər açıldıqdan sonra ən azı 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 5 faizi həcmində müəyyən olunacaq.Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən az olan satınalma müqaviləsi ilə bağlı həmin müqavilənin yerinə yetirilməsinin təminatı tələb olunmayacaq.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Rauf Yusifov
Satınalmaların təşkili və müqavilələr şöbəsinin rəisi
4900101
4900101

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 19.06.2020 10:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz