Cəmiyyət

28 Aprel

Milli Onkologiya Mərkəzi TENDER elan edir

 

Təşkilat VOEN: 1300597461

Təşkilatın ünvanı: H.Zərdabi küçəsi 79 "B"

Tender predmeti: Yumsaq inventarların, o cümlədən, uşaq və böyüklər üçün yataq dəsti, kişi və qadınlar üçün xəstə kostyumu, cərrahi xalat, endoskopik müayinə geyimləri, fəhlə paltarı və s. satınalınması

Tenderin adi: Yumsaq inventarların, o cümlədən, uşaq və böyüklər üçün yataq dəsti, kişi və qadınlar üçün xəstə kostyumu, cərrahi xalat, endoskopik müayinə geyimləri, fəhlə paltarı və s. satınalınması

Yumsaq inventarların, o cümlədən, uşaq və böyüklər üçün yataq dəsti, kişi və qadınlar üçün xəstə kostyumu, cərrahi xalat, endoskopik müayinə geyimləri, fəhlə paltarı və s. satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Xəstə kostyumu qadın 65%polyester,35%pambıq,anti alergik,xestexanaya uyğun rəsimli (40-60) 300 ədəd
kurtka oxford materialdan tünd göy kapişonlu (44-56) 50 ədəd
endoskopik müayinə geyimi 65%polyester,35%pambıq,anti alergik (42-56) 100 ədəd
Cərrahi xalat avtoklava və xlora davamlı pambıqla zənginləşdirilmiş parçadan,üzərində xüsusi qoruyuculu (54-56) 450 ədəd
Xəstə başmağı rezin poliuretan tərkibli (38-46) 100 ədəd
Balış sintipon 700 gr,sirigli 100%pambıq üzlüklü,0,50*0,70 (0,50*0,70) 300 ədəd
Yorğan sintipon 1400gr,sirigli 100%pambıq üzlüklü,1,55*2,20 (1,55*2,20) 250 ədəd
Əməliyyatxana üçün parça yaşıl ketan parça 100%pambıq,xlora və avtoklava davamlı,300gr 1500 m
Xəstə xalatı qadın 65%polyester,35%pambıq,anti alergik,xestexanaya uyğun rəsimli (50-60) 300 ədəd
Xəstə kostyumu kişi 65%polyester,35%pambıq,anti alergik,xestexanaya uyğun rəsimli (50-58) 400 ədəd
Çay dəsmalı 100% pambıq 250gr (0,50*0,80) 300 ədəd
Əl üz dəsmalı 100% pambıq 350gr (0,50*0,90) 600 ədəd
Balış üzü mavi lux akfil 67tel 100%pambıq 50 ədəd
fehle paltari köynək və gödəkcə,gabardin materialindan 300gr. (44-56) 50 ədəd
Balış üzü ağ lux akfil 67tel 100%pambıq (0,50*0,70) 50 ədəd
Döşək ağı mavi lux akfil 67tel 100%pambıq 250 ədəd
Döşək ağı ağ lux akfil 67tel 100%pambıq 400 ədəd
yataq dəsti çəmən yaşılı lux akfil 67tel 100%pambıq (bir nəfərlik 2,4*1,62,2*1,6,50*0,70) 22 ədəd
Yataq dəsti uşaq lux akfil 67tel 100%pambıq (bir nəfərlik 2,2*1,62,1*1,650,*0,70 50 ədəd
Yataq dəsti çəhrayı lux akfil 67tel (100%pambıq (bir nəfərlik 2,4*1,62,2*1,6,50*0,70) 300 ədəd
Yataq dəsti mavi lux akfil 67tel 100%pambıq (bir nəfərlik 2,4*1,62,2*1,6,50*0,70) 500 ədəd
Döşək qoruyucu alelz üstü maxrovka alt qismi pvc,su keçirtməz,tam rezinli,avtoklava və xlora davamlı (1,90*0,95) 300 ədəd
polar jaket polar materialdan önü zəncirbəndli (42-56) 50 ədəd
 

ÜSL kod (kateqoriya) - 39512000-4 Yataq dəstlərı,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

28.04.2020 18:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

21.05.2020 10:33

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

03.06.2020 10:33

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

04.06.2020 10:33

İştirak haqqı: 800 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, H.Zərdabi 79 "B", Milli Onkologiya Mərkəzi

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

15 bank günü ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

30 bank günündən gec olmayaraq

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
20.04.2020 ci il tarixdən sonra alınması zəruridir.
Rekvizitlər
zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
zəruridir
Nizamnamə
zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
20.04.2020 ci il tarixdən sonra alınması zəruridir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
20.04.2020 ci il tarixdən sonra alınması zəruridir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

Kadr imkanları
5
Şərtlər toplusuna uyğun
Texniki imkanlar
5
Şərtlər toplusuna uyğun
Son bir ildəki maliyyə vəziyyəti
5
Şərtlər toplusuna uyğun
şərtlər toplusunda nəzərdə tutulan müddətə malların təhvil verilməsi
15
Şərtlər toplusuna uyğun
Mallara uyğunluq və keyfiyyət sertifikatlarının olması
15
Şərtlər toplusuna uyğun
Tibb sahəsini əhatə edən tekstil məhsullarının istehsalı üzrə son bir ildə təcrübəsi
5
Şərtlər toplusuna uyğun
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Tender təklifinin təminatı
-
60 bank günü zərflər açıldığı tarixdən
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
30 bank günü zərflər açıldığı tarixdən
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə dəyəri 100 min ABŞ dollarının manat ekvivalentindən yüksək olarsa müqaqvilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunacaqdır
Qiymət təklifi
50
bütün vürgi və rüsumlar daxil olmaqla

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
 
Nazirə Hüseynova
aparıcı iqtisadçı
0125370811
0125370811

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 28.04.2020 18:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz.