Cəmiyyət

27 Aprel

İctimai televiziya TENDER elan edir

 

Təşkilat VOEN: 2000435761

Təşkilatın ünvanı: Şərifzadə 241

Tender predmeti: Avtomobillərin hərəkətinin monitorinqi sisteminin satınalınması

Tenderin adi: Avtomobillərin hərəkətinin monitorinqi sisteminin satınalınması

Avtomobillərin hərəkətinin monitorinqi sisteminin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Nəqliyyatın izlənilməsi üçün GPS monitorinq sistemi -          GPS izləmə proqramı tam təhlükəsiz şifrələnmiş sisteml vasitəsi ilə işləməlidir. -          GPS izləmə sistemi (server hissəsi) yalnız ORACLE bazası əsasında işləməlidir. -          GPS izləmə sistemi (server hissəsi) ORACLE 12C lisenziyası ilə GPS operator tərəfindən təmin olunmalıdır. -          Server Proqram Təminatı tamamən müstəqil işəməlidir. -          İstifadəçi proqram interfeysi ixtiyarı əməliyyat sistemində və Azərbaycan dilində işləməlidir. -          Mobil proqram təminatı olmalıdır, Android və iOS əməliyyat sistemlərində, ixtiyarı smart tipli mobil qurğuda (planşet vəya telefon) işləməlidir. İstifadə olunan rəqəmsal xəritələr Google, Yandex, OSM və digərləri sertifikatlaşdırılmış və müntəzəm olaraq,ən geci 3 aydan bir yenilənməlidir. 80 ədəd
Aylıq xidmət haqqı Sistemin texniki dəstək xidməti üçün avtomobil sayına uyğun olaraq illik qiymət təqdim edilməlidir 80 ədəd
Nəqliyyatın izlənilməsi üçün GPS cihazı - Məsafədən proqram təminatını yeniləyən və GPRS üzərindən proqramlana bilən. - Ölçmə diapazonu 0-33V olan azı 2 ədəd analoq giriş, - GPS cihazın giriş və çıxışları: ·  CAN ·  RS232 x 2 ədəd ·  e-Call ·  Switch giriş ·  Rele çıxışı ·  One wire giriş və çıxış - Qidalandırıcı gərginlik 9-32 V - Daxili hərəkət/əyilmə sensoru ilə təchiz edilmiş - Cihaza mexaniki müdaxiləni təyin etmək imkanı (TACT SWITCH) - GPS cihaz xarici təsirlərə davamlı olmalıdır (-25C-dən +75C) - GSM anten kabeli daxili olmalı və 850/900/1800/1900MHz dəstəkləməlidir - GSM anten verilənləri ·  3 Band LTE: 1800MHz ·  Band 7 (2600 MHz), ·  Band 20 (800 MHz) ·  Verici çıxışının gücü: Class 3 (23 dBm) ·  2 Band EGSM: ·  2 Band 2G: 900 MHz, 1800 MHz dəstəkləməlidir - GPRS imkanları: ·  GPRS Multi-slot Class 10 ·  Mobile Station Class B ·  Coding Scheme CS1-CS4 ·  PBCCH dəstəkləməli ·  SMS dəstəkləməli ·  Əlavə küylərin azaldılması və stabilləşdirmə imkanı - GPS naviqasiya anten kabeli daxili olmalı - GPS qəbul edici: SBAS L1 C/A: WAAS, EGNOS, MSAS, GAGAN həmçinin GNSS dəstəkləməli, AGNSS dəstəkləməli. - Azı 900mA-lik, Li-Polymer ehtiyat batareya ilə təchiz edilməsi vacibdir - Akkumulyatorun voltajından asılı olmayan yaddaş 16 veya 32Mb - GPS cihalarım məsafədən (cihaz sökülmədən) APN dəyişmək imkanı olmalıdır - GPS modul yalnız Sertifikatlaşdırılmış olamlıdır və aşağıda sadalanan Beynəlxalq Sertifikatların hamısına malik olmalıdır: ·            CE mark E6 ·            EC-Type ·            EN 301-489-07 ·            EN 61000 ·            EN 301511 - GPS Cihazının istehsal olunduğu ölkənin səlahiyyətli dövlət orqanı tərəfindən verilmiş – Sənaye Qeydiyyat Sertifikatı olmalıdır - GPS Cihazının istehsal olunduğu ölkənin səlahiyyətli dövlət orqanı tərəfindən verilmiş – Sınaq vəya Davamlılıq Yoxlanış Sertifikatı olmalıdır - GPS Cihazının istehsal olunduğu ölkənin səlahiyyətli dövlət orqanı tərəfindən verilmiş – İstehsalçı şirkətin İstehsal Gücünü Əks etdirən Hesbat olmalıdır - GPS Cihazının istehsal olunduğu ölkənin səlahiyyətli dövlət orqanı tərəfindən verilmiş – Mənşəə sertifikatl olmalıdır - GSM (GPRS) modul yalnız Sertifikatlaşdırılmış GSM modul istehsalçısının məhsulu olmalıdır və yalnız göstərilmiş modellərdən biri olmalıdır: ·             UBLOX SARA G340 ·             UBLOX Leon G100 -       GPS istehsalçı şirkət aşağıdakı bütün sertifikatlara malik olmalıdır: ·             ISO 9001 ·             ISO 14001 ·             ISO 27001 80 ədəd
 

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

28.04.2020 11:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.05.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

29.05.2020 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

01.06.2020 11:00

İştirak haqqı: 50 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Şərifzadə241

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

1 il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Köçürmə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Sənədin orijinalının rəngli şəkildə scan olunmuş formada yerləşdirilməsi zəruridir.
Rekvizitlər
Şirkətin rəsmi blankında imzalanmış və möhürlənmiş çəkildə olması zəruridir.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Sənədin orijinalının rəngli şəkildə scan olunmuş formada yerləşdirilməsi zəruridir.
Nizamnamə
Sənədin orijinalının rəngli şəkildə scan olunmuş formada yerləşdirilməsi zəruridir.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Sənədin orijinalının rəngli şəkildə scan olunmuş formada yerləşdirilməsi zəruridir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Sənədin orijinalının rəngli şəkildə scan olunmuş formada yerləşdirilməsi zəruridir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Sənədin orijinalının rəngli şəkildə scan olunmuş formada yerləşdirilməsi zəruridir.
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

İşlərin İcra müddəti
20
İşlərin daha tez vaxtda operativ şəkildə icra olunması daha yüksək balla qiymətləndiriləcəkdir.
Peşəkar kadr heyəti
5
Əvvəlki illərdə bu tipli işlərin icrası barədə müqavilə və ya tövsiyyə məktubu təqdim olunmalıdır.
Analoji işlərdə təcrübə
5
Müqavilə üzrə öhdəliklərin icra edilməsini təmin edəcək kadrlar barədə məlumat və onların müvafiq sertifikatları təqdim olunmalıdır.
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Müqavilənin təminatı
-
 
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflərin açıldığı gündən ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1 (bir) faizi həcmində bank təminatı. ( Zərflərin açıldığı gündən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır.)
Qiymət təklifi
70
Tender təklifinin qiyməti işlərin həcmləri, sayı və təchizat qrafiki təsbit edilmiş qiymətlərlə tam yerinə yetirilməsi şərtlərini nəzərdə tutur. Bütün vergi, rüsum və digər iddiaçıya aid olan ödənişlər təqdim olunan tender təklifində nəzərə alınmalıdır.İddiaçının təqdim etdiyi qiymət və təqdim olunmalı mal, iş və xidmətlər təklifi bütün müqavilə müddətində təsbit edilmiş qalır və dəyişdirilmir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
 
Ramil Əliyev
Aparıcı mütəxəssis
0124301316
0124301316

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 28.04.2020 11:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz.