Cəmiyyət

14 Aprel

BakuBus TENDER elan edir

 

Təşkilat VOEN: 1701622931

Təşkilatın ünvanı: AZ1091, Bakı şəhəri, Suraxanı rayonu, Zığ qəsəbəsi, Zığ-Hövsan yolu 1-ci km “1”

Tender predmeti: Xüsusi geyim formaların satınalınması

Tenderin adi: Xüsusi geyim formaların satınalınması

Xüsusi geyim formaların satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Jaket (SƏTƏM üçün), pambıq/poliester parça, polo tipli, hündür boğazlı QOST 25775-87 5 ədəd
Qonaqlar üçün jilet, işıq əks etdirən, paltar üzərinə keçirilən, müxtəlif rəngdə QOST 25775-87 100 ədəd
Xüsusi kitel, pencək və şalvar hissəsindən ibarət dəst, qalın parçadan 100% pambıq (nəzarətçilər üçün) QOST 25775-87 60 ədəd
Qış gödəkçəsi (SƏTƏM üçün) (isti astarlı,çıxma zamokla,filiz içlik,sukecirməyən plaş parça,cıxan papaq) QOST 25775-87 5 ədəd
Papaq (SƏTƏM üçün) Çeçenka, pambıq/poliester parça QOST 25775-87 5 ədəd
Ayaqqabı (Təmir işçiləri üçün) YDS/Mekap/Foster S1 S2 S3 təhlükəsizlik standartlarına uyğun EN-345, EN-347 100 ədəd
Gödəkçə (Təmir işçiləri üçün) (isti astarlı,çıxma zamokla,filiz içlik,sukecirməyən plaş parça,cıxan papaq) QOST 25775-87 100 ədəd
Uniforma (pencək, şalvar) (Təmir işçiləri üçün), pencək və şalvar hissəsindən ibarət, işıq əks etdirən elementlər ilə, pambıq/poliester parça 100% pambıq QOST 25775-87 100 ədəd
Köynək (Təmirin işçiləri üçün) 3 düymə qalın polo tipli, pambıq/poliester parça QOST 25775-87 100 ədəd
Papaq (Təmirin işçiləri üçün) Çeçenka, pambıq/poliester parça QOST 25775-87 100 ədəd
Əlcək (Təmirin işçiləri üçün) G40, G80, dielektrik, yağlı maddələrə dözümlü, paçka/100 ədəd EN 388 100 paçka
Gödəkçə qırmızı, pambıq/poliester parça, (isti astarlı,çıxma zamokla,filiz içlik,sukecirməyən plaş parça,cıxan papaq) QOST 25775-87 1500 ədəd
Eynək (qoruyucu) (Nəzarətçilər üçün), Ecolux, külək və yağışdan qoruyan EN 166 ANSİ Z 87.1-2003 60 ədəd
Şalvar klassik, payız/qış, viskoza/poliester parça QOST 25775-87 1500 ədəd
Qalstuk zoğalı rəngdə, pambıq/poliester parça QOST 25775-87 1500 ədəd
Jaket/ jilet tünd boz, pambıq/poliester parça QOST 25775-87 1500 ədəd
Şalvar yay mövsümünə uyğun, tünd boz, pambıq/poliester parça QOST 25775-87 1500 ədəd
Köynək, qısaqol, 2 cib, şevronlu, alt hissəsi manjetli, pambıq/poliester parça 60%-40% QOST 25775-87 1500 ədəd
Gödəkçə (xətt dispetçeri üçün) (isti astarlı,çıxma zamokla,filiz içlik,sukecirməyən plaş parça,cıxan papaq) QOST 25775-88 75 ədəd
Şalvar (xətt dispetçeri üçün), klassik, payız/qış, pambıq/poliester parça QOST 25775-89 75 ədəd
Jilet Dispetçer yazısı ilə, işıq əks etdirən, paltar üzərinə keçirilən, qırmızı rəngdə QOST 25775-90 75 ədəd
Qısa qol köynək (daxili sürücü üçün) Klassik boz/tünd göy köynək, şevronlu, pambıq/poliester parça (110-125 qr/m2, 65% polyestr, 35% pambıq/poliester parçadan, naxışla tikilmiş şevron və flex çap kəsimli loqo ilə) QOST 25775-91 40 ədəd
200 qr/m2 33% Viskon, 67% polyestr parçadan ibarət Klassik şalvar. QOST 25775-92 40 ədəd
Antistatik, suya dözümlü, 200J dayanımlı, kompozit burun, EN İSO 345-1 standartlarına cavab verən S2-S3 səviyyə ayaqqabı EN ISO 20345 2004 200 ədəd
180 qr/m2, 100% pambıq/poliester, 30/1 toxuma penya parçadan Polo mayka QOST 25775-92 200 ədəd
Uzunqol köynək şevronlu, iki cib, pambıq/poliester side parça 60%-40%, Klassik boz/tünd göy köynək QOST 25775-87 1500 ədəd
235 qr/m2, 65% polyestr, 35% pambıq/poliester parçadan, ön və arxa tərəfdə flex çap kəsimli loqo və yüksək görünümlü refloktorlu, gödəkçə və şalvardan ibarət işçi geyimi QOST 25775-93 200 ədəd
Əlcək (Nəzarətçilər üçün), isti, pampıq parçadan EN 388 60 ədəd
Klassik qış ayaqqabısı (Nəzarətçilər üçün), inspektor tipli, hündürboğaz, içi isti, dabanı hündür, yeyilməyən EN ISO 20345 2004 60 ədəd
Uzun qol köynək (daxili sürücü üçün) Klassik boz/tünd göy köynək, şevronlu, pambıq 60%/poliester40% parça QOST 25775-87 40 ədəd
Şalvar (daxili sürücü üçün) klassik payız/qış şalvarı, viskoza/poliester parça QOST 25775-87 40 ədəd
Gödəkçə (daxili sürücü üçün) (isti astarlı,çıxma zamokla,filiz içlik,sukecirməyən plaş parça,cıxan papaq) QOST 25775-87 40 ədəd
Ayaqqabı (daxili sürücü üçün) Klassik inspektor tipli, 100% dəri EN ISO 20345 2004 40 ədəd
İsti xüsusi baş geyimi (baş və boğazlıq) (Nəzarətçilər üçün), pambıq/poliester parça QOST 25775-87 60 ədəd
Uzun qol köynək (Texnik, elektrik və təsərrüfat işçiləri üçün) 3 düymə qalın polo tipli, pambıq/poliester parça QOST 25775-87 90 ədəd
Papaq (Texnik, elektrik və təsərrüfat işçiləri üçün) çeçenka, pambıq/poliester parça QOST 25775-87 90 ədəd
Ayaqqabı (qış üçün) (Texnik, elektrik və təsərrüfat işçiləri üçün) YDS/Mekap/Foster S1 S2 S3 təhlükəsizlik standartlarına uyğun EN-345, EN-347 90 ədəd
Uniforma kombinizon (Texnik, elektrik və təsərrüfat işçiləri üçün), pencək və şalvar hissəsindən ibarət, işıq əks etdirən elementlər ilə, pambıq35%/poliester65% parça QOST 25775-87 90 ədəd
Gödəkçə (Texnik, elektrik və təsərrüfat işçiləri üçün) (isti astarlı,çıxma zamokla,filiz içlik,sukecirməyən plaş parça 100% poliester parça,cıxan papaq) QOST 25775-87 90 ədəd
Plaş (Texnik, elektrik və təsərrüfat işçiləri üçün) su keçirməyən 100% poliester parça EN 343 150 ədəd
Əlcək texniki işçilər üçün, G40, G80, dielektrik, yağlı maddələrə dözümlü, paçka/100 ədəd EN 388 20 paçka
Kapişonlu qış gödəkçəsi (qalın) (Nəzarətçilər üçün) (isti astarlı,çıxma zamokla,filiz içlik,sukecirməyən plaş parça,cıxan papaq), rasiya üçün yer QOST 25775-87 60 ədəd
Uzunqol köynək - 3 düymə (isti) (Nəzarətçilər üçün), pambıq/poliester parça, Klassik boz/tünd göy köynək, şevronlu QOST 25775-87 60 ədəd
Alt isti paltar (qış üçün) (Yuma sexin işçiləri üçün) Termo paltar, pambıq/poliester parça EN 388 30 ədəd
Xüsusi baş geyimi (Nəzarətçilər üçün), pambıq/poliester parça QOST 25775-94 60 ədəd
Rezin çəkmə su keçirməyən, S1 S2 S3 təhlükəsizlik standartlarına uyğun, kimyavi maddələrə dözümlü, alt hissəsi deşilməyə dözümlü, plastik qoruyucu ilə EN-345, EN-347 60 ədəd
Kombinizon yuma sahəsi üşün iki hissəli, pencək və şalvar hissəsindən ibarət, işıq əks etdirən elementlər ilə, pambıq/poliester parça, su keçirməyən QOST 25775-87 30 ədəd
Yuma sahəsi işçilərinə su keçirməyən Gödəkçə (isti astarlı,çıxma zamokla,filiz içlik,sukecirməyən plaş parça 100% poiester parça,cıxan papaq) QOST 25775-87 30 ədəd
 

ÜSL kod (kateqoriya) - 18222000-1 Korporativ geyimlər,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

13.04.2020 21:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.05.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

12.05.2020 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

13.05.2020 11:00

İştirak haqqı: 500 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra "Asan Ödəniş et" düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz.:

 
Hesab: AZ59AZRT38050019440004549002
 
VÖEN: 9900006111
 
Bank: AZƏR-TÜRK BANK ASC Mərkəz filialı
 
Kodu: 501361
 
M/H: AZ02NABZ01350100000000022944
 
S.W.İ.F.T: AZRTAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

AZ1091, Bakı şəhəri, Suraxanı rayonu, Zığ qəsəbəsi, Zığ-Hövsan yolu 1-ci km “1”

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

60 gün

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Ödəniş təqdim olunan hesab, hesab-fakturaya, elektron vergi-hesab fakturaya, elektron vergi qaimə fakturaya əsasən qarşılıqlı razılaşdırılmış ödəniş planına uyğun olaraq aparılır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Sənədlərin əsli təqdim edilməlidir.
Rekvizitlər
Rəsmi blankda təqdim olunmalıdır.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Rəsmi blankda təqdim olunmalıdır.
Nizamnamə
Təsdiqlənmiş sürəti təqdim olunmalıdır.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Sənədlərin əsli təqdim edilməlidir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Bankın rəsmi blankında təqdim olunmalıdır
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Sürəti təqdim olunmalıdır, üzərində "Əsli ilə düzdür" qeyd olunmalıdır.
 
İxtisas göstəriciləri:
Keyfiyyət göstəriciləri təsdiq edən sənəd
Qeyd olunan göstəricilərin və tələblərə uyğunluğun təsdiqi üçün təqdim olunan geyimlərə dair sertifikatlar qiymət təklifi ilə birgə təqdim olunmalıdır.
Tender predmeti üzrə təcrübənin olması
Tender predmeti üzrə təcrübənin olması, onun təsdiqi üçün referens siyahısı, qeyd olunan sahə üzrə çalışdıqları şirkətlər barəsində məlumat.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

Malların “Əsas şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulan müddətdə təhvil verilməsinə görə
20
Malların “Əsas şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulan müddətdə təhvil verilməsinə görə
İddiaçının təcrübəsinə görə
5
İddiaçının təcrübəsinə görə
Iddiaçının işçilərinin, o cümlədən ixtisaslaşmış kadrlarının sayına görə
4
Iddiaçının işçilərinin, o cümlədən ixtisaslaşmış kadrlarının sayına görə
İddiaçının maddi-texniki bazasının vəziyyətinə (sifarişi yerinə yetirməsi imkanlarına) görə
4
İddiaçının maddi-texniki bazasının vəziyyətinə (sifarişi yerinə yetirməsi imkanlarına) görə
İddiaçının maliyyə vəziyyətinə, son bir ilin maliyyə hesabatına əsasən iddiaçının mənfəətlə çalışdığına, dövriyyə vəsaitləri qaneedici olmasına görə
6
İddiaçının maliyyə vəziyyətinə, son bir ilin maliyyə hesabatına əsasən iddiaçının mənfəətlə çalışdığına, dövriyyə vəsaitləri qaneedici olmasına görə
İddiaçının etibarlılığına (Dövlət qurumları ilə əməkdaşlıq etməsi, tenderlərdə iştirakı), malların (işlərin və xidmətlərin) funksional xüsusiyyətlərinin tender şətrlər toplusunda qeyd olunan meyarlara tam cavab verməsi, ödəniş şərtlərinə görə
3
İddiaçının etibarlılığına (Dövlət qurumları ilə əməkdaşlıq etməsi, tenderlərdə iştirakı), malların (işlərin və xidmətlərin) funksional xüsusiyyətlərinin tender şətrlər toplusunda qeyd olunan meyarlara tam cavab verməsi, ödəniş şərtlərinə görə
Zəmanət müddətinə görə
8
Zəmanət müddətinə görə
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Qiymət təklifi
50
Təklifin ümumi (maksimal) dəyəri, bu Texniki tapşırığın tələblərinə uyğun rəsmiləşdirilir. Xidmətlərin dəyəri Azərbaycan Respublikası manatı ilə ƏDV hesablanmaqla müəyyən edilir. İddiaçının bütün mümkün xərcləri – avadanlıq, inventar, sərfiyyat materialları, əməkdaşların əmək haqqı, xüsusi geyim, seçim mövzusu üzrə xidmətin göstərilməsi ilə bağlı bütün digər mümkün xərclər, o cümlədən ödənilmiş və ya ödənilməsi nəzərdə tutulan vergi və digər məcburi ödənişlər xidmət dəyərinə daxil edilməlidir. Xidmətlərin dəyərinə daxil edilməyən xərclər sifarişçi tərəfindən ödənilməyəcək və İddiaçının təklifinin ümumi qiyməti hesabına ödəniləcəkdir. Hazırkı Seçimin nəticələri üzrə bağlanan Müqavilədə bütün əhəmiyyətli şərtlər qeyd edilir. Xidmətlərin göstərilməsinin dəyəri qətidir və müqavilənin yerinə yetirilməsi zamanı dəyişdirilə bilməz.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Zərflərin açılışından sonra 30 bank günü.
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə dəyəri 100000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunur.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatı təklif dəyərinin 1% həcmində təqdim olunmalıdır. və zərflərin açılışından sonra 60 bank günü qüvvədə olmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
 
Ramiq Zeynalov
Satınalma və təchizat şöbəsinin müdiri
+99412 404-11-10
+99412 404-11-10

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 13.04.2020 21:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz