Cəmiyyət

09 Aprel

Azərsu tender elan edir

Təşkilatın adı: Azərsu ASC

Təşkilat VOEN: 9900001751

Təşkilatın ünvanı: Moskva prospekti 67, AZ 1012 Bakı,

Tender predmeti: Beton məmulatlarının

Tenderin adi: Beton məmulatlarının

Beton məmulatlarının

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Boru/ dəmir-beton/ σ 600mm/ σ60mm/ L 2000mm Tələb olunan 60 ədəd
Həlqə/ dəmir-beton/ d 1000mm/ H 900mm/ σ 100mm Tələb olunan 400 ədəd
Plitə/ dəmir-beton/ 1200x1200x200mm Tələb olunan 800 ədəd
Boru/ beton/ d 800mm/ σ 100mm/ L 4000mm Tələb olunan 20 ədəd
Boru/ dəmir-beton/ d 1600mm/ σ 150mm/ L 2500mm Tələb olunan 50 ədəd
Boru/ dəmir-beton/ d 1400mm/ σ 125mm/ L 2000mm Tələb olunan 50 ədəd
Həlqə/ dəmir-beton/ d 1000mm/ H 500mm/ σ 100mm Tələb olunan 100 ədəd
Boru/ dəmir-beton/ d 1200mm/ σ 120mm/ L 2000mm Tələb olunan 30 ədəd
Boru/ dəmir-beton/ d 1000mm/ σ 100mm/ L 2000mm Tələb olunan 40 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

09.04.2020 10:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

29.04.2020 18:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

07.05.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

08.05.2020 18:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ65AİİB 33070019441100216111
 
VÖEN: 9900003611
 
Bank: “Kapital Bank”ASC-nin 1 saylı Nəsimi filialı
 
Kodu: 200112
 
M/H: AZ37NABZ 0135010000000001944
 
S.W.İ.F.T: BIK: AİİBAZ2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

"Azərsu" ASC-nin struktur və bölmələri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Sifarişə uyğun 3 iş günü müddətində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Mallar təhvil verildikdən sonra qaimə fakturaya əsasən 15 bank günü ərzində

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Tələb olunduğu halda əsli və ya notarial qaydada təsdiq olunmuş surəi təqdim olunmalıdır.
Rekvizitlər
Tələb olunduğu halda əsli və ya notarial qaydada təsdiq olunmuş surəi təqdim olunmalıdır.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Tələb olunduğu halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəi təqdim olunmalıdır.
Nizamnamə
Tələb olunduğu halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəi təqdim olunmalıdır.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Tələb olunduğu halda əsli və ya notarial qaydada təsdiq olunmuş surəi təqdim olunmalıdır.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Tələb olunduğu halda əsli və ya notarial qaydada təsdiq olunmuş surəi təqdim olunmalıdır.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Tələb olunduğu halda əsli və ya notarial qaydada təsdiq olunmuş surəi təqdim olunmalıdır.
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

Tender predmeti üzrə oxşar təcrübənin mövcudluğu (son 1(bir) il üzrə oxşar mal-materialların təchizatı və həcmi üzrə icra edilmiş ən azı 2(iki) müqavilə)
30
Oxşar iş təcrübəsi
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi elektron satınalmanın açılışından ən azı 30 bank günü çox olmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
Təklifin 1 %-i həcmində.Tender təklifinin qüvvədə olmamüddətindən ən azı 30 bank günü çox olmalıdır
Qiymət təklifi
70
Tender təklifi manatla təqdim olunmalıdır.Tender təklifində qüvvədə olma müddəti, imzalanma tarixi , malların istehsalçısı və istehsal təklifi göstərilməlidir.
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə məbləğinin 5%-i həcmində

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Hikmət Qasımov
Satınalmalar üzrə mühəndis
+994124314767 (2249)
+994124314767 (2249)

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 09.04.2020 10:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz