Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI ƏDLİYYƏ NAZİRLİYİ QEYDİYYAT VƏ NOTARİAT BAŞ İDARƏSİ
Təşkilat VOEN: 1300498771
Təşkilatın ünvanı: AZ1007, Azadlıq prospekti 72
Tender predmeti: Respublikanın qeydiyyat şöbələrində ciddi hesabat sənədi olan gerbli şəhadətnamələrin və dövlət notariat ofislərində istifadə edilən müxtəlif növ blank formalarının çap edilməsi işlərinin satın alınması
Tenderin adi: Respublikanın qeydiyyat şöbələrində ciddi hesabat sənədi olan gerbli şəhadətnamələrin və dövlət notariat ofislərində istifadə edilən müxtəlif növ blank formalarının çap edilməsi işlərinin satın alınması
Respublikanın qeydiyyat şöbələrində ciddi hesabat sənədi olan gerbli şəhadətnamələrin və dövlət notariat ofislərində istifadə edilən müxtəlif növ blank formalarının çap edilməsi işlərinin satın alınması
Başlıq | Açıqlama | Miqdar | |
---|---|---|---|
Ümumi şöbə üçün xüsusi blank | ada uyğun | 10000 | ədəd |
Arayış blankı | ada uyğun | 100000 | ədəd |
Akt qeydi | ada uyğun | 250000 | ədəd |
VVA reyestri xidməti üçün xüsusi blank | ada uyğun | 15000 | ədəd |
"Nigah haqqında "şəhadətnamə təkrar | ada uyğun | 15000 | ədəd |
"Doğum haqqında "şəhadətnamə təkrar | ada uyğun | 50000 | ədəd |
"Adın ,soyadın,ata adının dəyişdirilməsi haqqında" şəhadətnamə | ada uyğun | 3000 | ədəd |
"Nikahın pozulması haqqında" şəhadətnamə | ada uyğun | 30000 | ədəd |
"Ölüm haqqında"şəhadətnamə | ada uyğun | 80000 | ədəd |
"Atalığın müəyyən edilməsi haqqında" şəhadətnamə | ada uyğun | 15000 | ədəd |
"Nigah haqqında "şəhadətnamə | ada uyğun | 80000 | ədəd |
"Doğum haqqında "şəhadətnamə | ada uyğun | 160000 | ədəd |
Notariat arxivi üçün xüsusi blank | ada uyğun | 4000 | ədəd |
Vəsiyyətnamələrin əlifba kitabı | ada uyğun | 30 | ədəd |
Vərəsəlik işlərinin uçotu kitabı | ada uyğun | 50 | ədəd |
Buklet (doğum) | ada uyğun | 70000 | ədəd |
Vərəsəlik işlərinin əlifba kitabı | ada uyğun | 30 | ədəd |
"Təsdiqləndirici qeyd "vərəqəsi | ada uyğun | 30000 | ədəd |
"Ümumi etibarnamə blankı | ada uyğun | 4000 | ədəd |
Vərəsəlik şəhadətnaməsi üçün xüsusi blank | ada uyğun | 30000 | ədəd |
"Nəqliyyat vasitəsinin idarə edilməsi haqqında" Etibarnamə blankı | ada uyğun | 10000 | ədəd |
"Mətinsiz " Etibarnamə blankı | ada uyğun | 10000 | ədəd |
"Nəqliyyat vasitələrinin idarə edilməsi, qeydiyyatdan çıxarılması qeydiyyata salınması, satılması bağışlanması, ipoteka(girov)qoyulması,onun üzərində sərəncam verilməsi və bu tapşırığın yerinə yetirilməsi və digər hərəkətlərin edilməsi haqqında" Etibarnamə blankı | ada uyğun | 20000 | ədəd |
"Notariat hərəkətlərinin aparılması üçün" blank (daşınmaz əmlakın dair müqaviləyə əlavə) | ada uyğun | 70000 | ədəd |
Reystr kitabları | ada uyğun | 500 | ədəd |
"Notariat işlərinin tikilməsi üçün" üzlük | ada uyğun | 30000 | ədəd |
"Notariat hərəkətlərinin aparılması üçün" blank (AR-nnın gerbi ilə və daşınmaz əmlakın alqı-satqı müqaviləsi yazısı ilə) (bir dəst 4 nüsxədən ibarətdir) | ada uyğun | 5000 | ədəd |
Buklet (müxtəlif) | ada uyğun | 30000 | ədəd |
ÜSL kod (kateqoriya) -
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
06.04.2020 01:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
24.04.2020 12:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
04.05.2020 12:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
05.05.2020 12:00
İştirak haqqı: 1000 AZN
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:
ÇATDIRILMA YERİ
Bakı şəhəri, Azadlıq pros 72
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
30 dekabr 2020-ci il
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
İl ərzində hissə-hissə
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Tələb olunan sənədlər:
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 40 bal
Qiymət təklifi:: 60 bal
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: | 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti |
---|---|
Təklifin təminatı: | 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra |
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
- • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
- Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
- Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
- Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
- Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
- Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
- Müəyyən edilməmişdir
Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 06.04.2020 01:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz