Cəmiyyət

28 Fevral

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN DÖVLƏT İQTİSAD UNİVERSİTETİ

Təşkilat VOEN: 1700091281

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, İstiqlaliyyət küçəsi 6

Tender predmeti: Mikro avtobusun satınalınması

Tenderin adi: Mikro avtobusun satınalınması

Mikro avtobusun satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Mikro avtobus 6+1 yerlik, rəng: qara obsidian metal, yanacaq növü benzin, mühərrik həcmi 2000 m3, avtomat sürətlər qutusu. Avadanlıqların siyahısı: hərtərəfli kamera ilə parklanma paketi, güzgü paketi, masa təchizatı paketi, daxili dizayn paketi, yüngül lehimli disklər 8,0 J x 19, ehtiyat təkəri, simsiz şin təzyiqini izləmə sistemi, dam rayları anodlaşdırılmışdır, bir pəncərə ilə qapı, elektrik hərəkət edən sol sürüşmə qapısı, elektrik hərəkət edən sağ sürüşmə qapısı, sərnişin salonunda elektrikli pəncərələr, 2-сi sıra rahat 3 nəfərlik oturacaq, 1-сi sıra rahat 2 nəfərlik oturacaq, dam örtüyü qara, villur ayaq altılar, ilk yardım dəsti, xəbərdarlıq üçbucağı, tempmatik salonunun arxa hissəsində əlavə iqlim nəzarəti sistemi, MBUX multimedia sistemi, şüşənin altından VIN nömrə. Texniki göstəriciləri: təkər formulu 4x2, təkər bazası 3200 mm, avtomobilin çəkisi ox 1240 kq, ox 1118 kq, şassi çəkisi 2377 kq, yük qaldırma gücü 723 kq, icazəli ox yükü / maks. kütlə 3100 kq, yol qatarının icazə verilən çəkisi 5100 kq, mühərrikin iş həcmi sm3 1991, maks. gücü kVt/a.g. 155 / 211, maks. fırlanma anı 5500 rpm - 350, təkərlər 1-ci ox: 2x RK1, 2-ci ox: 2x RK1, sürət qutusu G42, 7GTRONIC PLUS. İstehsal ili: 2020-ci il Qiymətə bütün xərclər daxil edilməlidir 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

28.02.2020 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

27.03.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

06.04.2020 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

07.04.2020 11:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ96AIIB33010019443507362105
 
VÖEN: 9900003611
 
Bank: Kapital Bank ASC-in Səbail filialı
 
Kodu: 200059
 
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
 
S.W.İ.F.T: AIIBAZ2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəh., İstiqlaliyyət küç. 6

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

30% avans ödənişi nəzərdə tutulmuşdur

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Son maliyyə dövrünə olan məlumatı əhatə etməklə zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Son maliyyə dövrünə olan məlumatı əhatə etməklə zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son maliyyə dövrünə olan məlumatı əhatə etməklə zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Son maliyyə dövrünə olan məlumatı əhatə etməklə zəruridir
Nizamnamə
Zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Zəruridir
Rekvizitlər
Zəruridir
Mikro, kiçik və ya orta sahibkarlıq subyekti olmasını təsdiq edən sənədlər
Zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

Malın çatdırılması müddəti
20
Tenderin əsas şərtlər toplusunda əks olunmuş qiymətləndirməyə əsasən
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Qiymət təklifi
80
Qiymət təklifi bütün vergi və xərclər daxil olmaqla təqdim edilməlidir, eyni zamanda tender predmetinin tam həcmdə icrasını təmin etməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1%-i həcmində təminat tələb olunur
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflər açıldıqdan sonra 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Aqil Əhmədov
Satınalmaların təşkili və təchizat şöbəsinin müdiri
012-492-59-03 (daxili 1127)
012-492-59-03 (daxili 1127)

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 28.02.2020 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz