Cəmiyyət

28 Fevral

Aqrar Sığorta Fondu TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AQRAR SIĞORTA FONDU

Təşkilat VOEN: 2006034771

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Nobel prospekti 175, Nobel Plaza

Tender predmeti: İnformasiya Texnologiyaları üzrə avadanlıqların, server-şəbəkə avadanlıqlarının alınması və tam təhvil verilməsi

Tenderin adi: İnformasiya Texnologiyaları üzrə avadanlıqların, server-şəbəkə avadanlıqlarının alınması və tam təhvil verilməsi

İnformasiya Texnologiyaları üzrə avadanlıqların, server-şəbəkə avadanlıqlarının alınması və tam təhvil verilməsi

Başlıq Açıqlama Miqdar  
İnformasiya Texnologiyaları üzrə avadanlıqların, server-şəbəkə avadanlıqlarının alınması və tam təhvil verilməsi İnformasiya Texnologiyaları üzrə avadanlıqların, server-şəbəkə avadanlıqlarının alınması və tam təhvil verilməsi 148 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

27.02.2020 22:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

27.03.2020 17:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

06.04.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

07.04.2020 17:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ58AIIB38060019440801826103
 
VÖEN: 9900003611
 
Bank: Kapital Bank ASC Yasamal filial;
 
Kodu: 200037
 
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
 
S.W.İ.F.T: AIIBAZ2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Nobel prospekti, 175

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

12 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

İcraçının təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, aktlar, digər sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 15 bank günündən gec olmamaq şərti ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
əlavə edilməsi mütləqdir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
əlavə edilməsi mütləqdir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
son bir ilin bank arayışının əlavə edilməsi mütləqdir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
əlavə edilməsi mütləqdir
Nizamnamə
əlavə edilməsi mütləqdir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
əlavə edilməsi mütləqdir
Rekvizitlər
əlavə edilməsi mütləqdir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

Tender predmeti üzrə oxşar təcrübənin mövcudluğu (son 2 (iki) il üzrə oxşar mal-materialların təchizatı və həcmi üzrə icra edilmiş 2 layihə-Dövlət təşkilatı olmaqla –iş bitirmə sənədi)
10
hər layihə -5 bal qiymətləndiriləcəkdir
Keyfiyyət uyğunluğuna dair göstəricilər (keyfiyyət zəmanəti və mənşə sertifikatına dair təsdiq edici sənədlər)
10
hər sənəd -5 bal qiymətləndiriləcəkdir
İddiaçının orta illik dövriyyəsinin həcmi (son 3 (üç) il üzrə bank dövriyyəsi)
10
iddiaçılardan ən yüksək dövriyyəsi olan -10 bal, digər iddiaçılar üzrə isə dövriyə / ən yüksək dövriyyə*10
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
Tenderdə tələb olunan hər mal üzrə qiymət təqdim olunmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (Təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır)
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin ümumi məbləği 100.000,00 (bir yüz min) ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olarsa satınalma müqaviləsinin 3%-i miqdarında müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatını təqdim edilməlidir və müqavilənin icrası zamanı qüvvədə olmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Vaqif Rəhimov
Aqrar Sığorta Fondunun Kadrlar və inzibati idarəetmə şöbəsinin müdiri
+99412 565 41 35
+99412 565 41 35

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 27.02.2020 22:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz