Cəmiyyət

25 Fevral

Azərbaycan Sənaye Korporasiyasi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: "AZƏRBAYCAN SƏNAYE KORPORASİYASI" AÇIQ SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1305305281

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəh., Yasamal r-nu, Tbilisi pr. 33, məhəllə 1033, “ASK VİLLA”

Tender predmeti: Ofis, antivirus və digər proqram təminatı lisenziyaları

Tenderin adi: Ofis, antivirus və digər proqram təminatı lisenziyaları

Ofis, antivirus və digər proqram təminatı lisenziyaları

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Nod 32 Antivirus 110 istifadəçi antivirus lisenziyasının 1 (bir) illik uzadılması; Lisenziya açarı: EKAR-X9FN-RMD3-S6M8-4RMC İctimai lisenziya açarı: 3AG-K3R-M5J 110 ədəd
VMware vSphere Standard Virtuallaşma xidməti; 3 (üç) illik 1 CPU / 8 Core 1 ədəd
Microsoft System Center 2016 Standart Sistemin idarə edilməsi üçün 16 core / 2CPU 2 (iki) illik 1 ədəd
ManageEngine Eventlog Analyzer Log Server; 1 (bir) illik 1 ədəd
CAL License müddətsiz 40 ədəd
Windows Server 2019 Standart müddətsiz /16 Core 1 ədəd
Office365 Business Premium 95 ədəd lisenziya müqavilə imzalandıqdan sonra, galan 15 ədədi isə il ərzində zərurət yarandıqda hissə-hissə alınacaq; 1 (bir) illik, yenilənmə 110 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 48218000-9 Lisenziyanı idarəetmə proqram paketi,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

25.02.2020 10:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

16.03.2020 17:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.04.2020 17:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

01.04.2020 17:00

İştirak haqqı: 100 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ31IBAZ38060019446065857204
 
VÖEN: 9900001881
 
Bank: “Azərbaycan Beynəlxalq Bankı”nın Mərkəz filialı
 
Kodu: 805722
 
M/H: AZ03NABZ01350100000000002944
 
S.W.İ.F.T: IBAZAZ2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

AZ1065, Bakı şəh., Yasamal r-nu, 1033-cü məhəllə, Tbilisi pr. 33, "ASK VILLA "

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Satınalma müqaviləsi imzalandıqdan sonra, qalib şirkət malları 7 (yeddi) iş günü ərzində təhvil verməlidir

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilənin ümumi dəyəri mallar təhvil verildikdən və təhvil-təslim aktı imzaladıqdan sonra Malgöndərənin təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında 15 (on beş) bank günündən gec olmamaq şərti ilə nağdsız hesablaşma yolu ilə aparılacaqdır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış
(2019-cu ilin ikinci yarısını əhatə etməli)
İddiaçı tender təklifində son 3 (üç) il ərzində gördüyü analoji xidmətlər haqqındakı məlumat
Əlavə olunmuş cədvələ uyğun tərtib edilməli və təsdiq edilərək scan formada təqdim olunmalıdır
İşlərə və xidmətlərə münasibətdə Azərbaycan Respublikası Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin Əmək Müqaviləsi Bildirişi üzrə Elektron İnformasiya Sistemində işçilərinin sayı barədə məlumatları əks etdirən sənəd
Scan edilmiş formada təqdim edilməlidir
Rekvizitlər
Scan və word formatında təqdim edilməlidir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi tərəfindən verilən Dövlət Reyestirindən Çıxarış
Nizamnamə
Son redaksiya olunmuş versiya
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
son 1 (bir) ildəki
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
son 1 (bir) ildəki
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Tender təklifinin təminatı
-
İddiaçı tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 (bir) faizi miqdarında bank təminatı təqdim etməlidir.
Qiymət təklifi
100
İddiaçı tərəfindən təklif olunan qiymət, işlərin dəyərindən malların qiymətindən başqa, nəqliyyat, sığorta, vergi, gömrük rüsumları və digər xərclər nəzərə alınmaqla göstərilməlidir
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən azı 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Elçin İsmayılov
aparıcı mütəxəssis
+994(77)277-11-06
+994(77)277-11-06

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 25.02.2020 10:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz