Cəmiyyət

25 Fevral

Bakı Metropoliteni TENDER elan edir

Təşkilatın adı: "Bakı Metropoliteni" Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti

Təşkilat VOEN: 1402871431

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri,Nəsimi r-nu M.Rəfili 20

Tender predmeti: Müxtəlif növ akkumulyatorların satınalınması

Tenderin adi: Müxtəlif növ akkumulyatorların satınalınması

Müxtəlif növ akkumulyatorların satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Akumulyator 6st- 100 29 ədəd
Akkumulyator batareyası ÇP12200 12V 20Ah 10 ədəd
Akumulyator 6st- 200 14 ədəd
Akumulyator 6st- 190 140 ədəd
Akumulyator 6st- 180 5 ədəd
Akumulyator 6st- 140 24 ədəd
Akumulyator 6st- 135 12 ədəd
Akumulyator 6st- 125 10 ədəd
Akumulyator 6st- 120 20 ədəd
Akumulyator 6st- 110 5 ədəd
Batareyaların  yüklənməsi  üçün cihaz (AA,AAA, 9 V-luq batareyalar üçün) 2 ədəd
Akumulyator 6st- 90 30 ədəd
Akumulyator 6st- 80 10 ədəd
Akumulyator 6st- 75 26 ədəd
Akumulyator 6st- 70 23 ədəd
akkumlyator helium tipli (6V 225Ah C20) 26 ədəd
Akumulyator 6st- 65 18 ədəd
Akkumulyator (412Ah/120,0 F 10) 80 ədəd
akkumlyator helium tipli 12V 100Ah (Vaqonun qidalanma sistemi üçün) 300 ədəd
Akumulyator UPS (12V;7A) 2 ədəd
Akkumulyator Ultrasəs defektoskop portativ  UD-3-71- üçün (NİMH Battery  1.2 V; bir komlplektə 10 ədəd batareya; 250 mA) 2 ədəd
Akkumulyator batareyası BP5-12 (12V, 5 AH/C₂₀/1.75VPC/25°C) 32 ədəd
Akkumulyator batareyası (12V;9Ah) 151x65x94 80 ədəd
Akkumulyator Elektrokar üçün (A602/250 2v.250Ah) 24 ədəd
Akumulyator 6st- 60 19 ədəd
Akkumulyator batareyası Ikixətli defektoskop Avikon-14 idarəedici orqanı üçün(CF-VZSU87E 10.65 V 58 Wh 5700 mAh (typ) 5400 mAh (min)) 3 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

25.02.2020 14:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

17.03.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.04.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

02.04.2020 15:00

İştirak haqqı: 300 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ98AZRT38050019440010268002 AZN
 
VÖEN: 9900006111
 
Bank: AZƏR TÜRK BANK ASC (Mərkəz Filialı)
 
Kodu: 501361
 
M/H: AZ02NABZ01350100000000022944
 
S.W.İ.F.T: AZRTAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

"Bakı Metropoliteni" QSC -nin anbarları

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

12 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

15 gün müddətində

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
• Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış fevral ayı alınmalıdır
Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti оlması;
Rəhbər şəxs və ya şəxslərin təyin olunması haqqında sənəd (Əmr)
Rekvizitlər
zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Reyestrdən cıxarış və şəhadətnamənin surəti
Nizamnamə
zəruridir, Hüquqi sənədlərin yalnız əsli, əsli olmadığı halda surəti notarial qaydada təsdiq olumalıdır. Əks halda sənəd etibarsız sayılacaq.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
fevral ayı alınmalıdır
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti mütləq təsdiq olunmalı və fevral ayı alınmalıdır
 
İxtisas göstəriciləri:
İddiaçıların ixtisas göstəriciləri üzrə tələblər
Əlavə No.4 (UYĞUNLUQ HAQQINDA MƏLUMAT)
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

İddiaçının texniki imkanlarının olması
5
• Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə teхniki imkanları haqqında məlumat;
Kadr potensialı (işçi qüvvəsi, peşəkarlığı)
5
• Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə işçi qüvvəsi haqqında məlumat
Maliyyə vəziyyəti haqqında məlumat (son bir ilin hesabdan çıxarışı, bank tərəfindən təsdiq olunmuş) İddiaçının sərbəst maliyyə resurslarının və dövriyyə vəsaitinin həcminə görə:
5
0-dan - 200000-dək - 2 200000-dən - 3 milyonadək - 3 3 milyondan - 30 milyonadək – 5
İddiaçının müvafiq sahədə iş təcrübəsi:
5
O cümlədən: - 5 ildən yuxarı - 3 ildən 5 ilə qədər - 3 ilə qədər
Texniki tələblərə uğunluğu Mallar haqqında məlumat, uyğunluq və keyfiyyət sertifikatı, mənşə sertifikatı və s.
10
( Əlavə 6)
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
• Tender Təklifinin qiymətinə bütün vergilər (ƏDV daxil), rüsumlar və digər tələb olunan xərclər daxil olmaqla göstərilməlidir. Əks təqdirdə qiymət ƏDV-siz hesab olunacaq. • İddiaçılar tərəfindən tender təklifləri (predmetin həcmi) tam şəkildə verilməlidir. • Tender təklifinə - 1)Tender təklifinin forması ( Əlavə No.8) Tender təklifinin qiymət cədvəli (Əlavə No.18 imzalı möhürlü) PDF formasında yüklənməlidir. ən azı 30 bank günü (təklif zərfləri açıldıqdan sonra) qüvvədə olmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1% məbləğində Bank qarantiyası
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
ən azı 60 bank günü (təklif zərfləri açıldıqdan sonra)
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 5 faizi həcmində müəyyən olunacaq. Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən az olan satınalma müqaviləsi ilə bağlı həmin müqavilənin yerinə yetirilməsinin təminatı tələb olunmayacaq.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Rauf Yusifov
Satınalmaların Təşkili və Müqavilələr şöbəsinin rəisi
4900000
4900000

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 25.02.2020 14:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz