Cəmiyyət

10 Fevral

Yollarda təmir işləri üzrə TENDER

Təşkilatın adı: OĞUZ RAYON İCRA HAKİMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 6600009111

Təşkilatın ünvanı: Oğuz şəhəri Heydər Əliyev prospekti 89

Tender predmeti: Oğuz şəhərində yolların təmiri işlərinin satın alınması

Tenderin adi: Oğuz şəhərində yolların təmiri işlərinin satın alınması

Oğuz şəhərində yolların təmiri işlərinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Həmçinin 5km məsafəyə daşınması Təsvirə uyğun 3241 ton
Qalınlığı 5 sm qırmadaş əsasın düzəldilməsi Təsvirə uyğun 14173 m(2)
Qum-çınqıl qarışığından yolun əsasının düzəldilməsi Təsvirə uyğun 2531 m(3)
Bitumun səpilməsi Təsvirə uyğun 11.5 ton
Asfalt-beton qırıntılarının 0,25 м³ çalovlu ekskavatorla özüboşaldan maşınlara yüklənməsi Təsvirə uyğun 1473 m(3)
Yararsız asfalt örtüyün sökülməsi Təsvirə uyğun 6884 m(2)
Xırda dənəli asfalt betondan 5 sm qalınlığında örtüyün düzəldilməsi Təsvirə uyğun 8960 m(2)
Qırmadaş üzərinə bitumun səpilməsi Təsvirə uyğun 11.5 ton
Yolun bitumlanması Təsvirə uyğun 7.17 ton
Xırda dənəli asfalt-betondan 5sm qalınlığında örtüyün üst qatının düzəldilməsi Təsvirə uyğun 14173 m(2)
Xırda dənəli asfalt-betondan 5sm qalınlığında örtüyün üst qatının düzəldilməsi Təsvirə uyğun 14173 m(2)
Yolun bitumlanması Təsvirə uyğun 7.17 ton
İri dənəli asfalt-betondan 5sm qalınlığında örtüyün alt qatının düzəldilməsi Təsvirə uyğun 14173 m(2)

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

09.02.2020 23:58

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

03.03.2020 15:09

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

11.03.2020 16:09

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

12.03.2020 15:09

İştirak haqqı: 300 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ66AİİB32051019446800201168
 
VÖEN: 6600009111
 
Bank: “Kapital bank”ASC Oğuz Filialı
 
Kodu: 200684
 
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
 
S.W.İ.F.T: BİK:AİİİBAZ 2 X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Oğuz şəhəri Heydər Əliyev prospekti 89

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

İşlər görüldükcə

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Forma 2 və Forma 3 əsasında

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
zəruridir
Rekvizitlər
Bank hesabı, hüquqi və faktiki ünvanı əks olunmalıdır.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət reyestirindən çıxarış
Nizamnamə
Tam original sənəd pdf formada yüklənməlidir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son bir ayda alınmalıdır.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

İş təcrübəsi
15
Şərtlər toplusuna əsasən
İşlərin görülmə müddəti
15
Şərtlər toplusuna əsasən
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
Tender təklifi bütün xərclər və vergilər daxil olmaqla Azərbaycan manatı ilə ifadə olunmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin dəyəri 100.000,00 ABŞ dollarının manat ekvivalentinə bərabər və ya ondan yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunacaqdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Elşən Yunusov
Oğuz Raryon İcra hakimiyyəti İTT sektor müdiri
024-215-23-19
024-215-23-19

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 09.02.2020 23:58 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz