Cəmiyyət

05 Fevral

AZERGOLD tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZERGOLD" QAPALI SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1403467421

Təşkilatın ünvanı: Azərbaycan, Bakı - AZ1004, Mikayıl Müşfiq küç., 2H

Tender predmeti: Filizçay sahəsi üzrə hidroloji monitorinq xidmətinin satın alınması

Tenderin adi: Filizçay sahəsi üzrə hidroloji monitorinq xidmətinin satın alınması

Filizçay sahəsi üzrə hidroloji monitorinq xidmətinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Stasionar hidroloji məntəqələrin təşkili (svaylar və təmasalar). Hidroloji məntəqlərin cihazlarla təmini (kamera və sensorlar, avtonom rejimdə işləyəcəklər.)   16 ədəd
Layihə sahəsi və ətrafında daimi və müvəqqəti su axarlarının müəyyən edilməsi, çöl mühəndis-axtarış işləri (sutoplayıcı hövzələrin parametrləri, faktiki və emprik su sərflərinin hesablanması, daşqın axımının hesablanması, risklər zonalarının müəyyən edilməsi). Yolların və obyeklərin daşqın risklərinin qiymətləndirilməsi. 5 çay hövzəsi 5 ədəd
Aylıq Hesabatlar və Ümumi Hesabatlar 12 ay ərzində 12 ay
Hidrologiya üzrə yerli növbətçi mühəndis-müşahidəçilər   12 ay
Yeraltı sular və ştolnilarda suların monitorinqi, nümunələrin götürülməsi və lab analizlər (sifarişçi və onun nümayəndəsinin (məsləhətçi)) siyahısı üzrə 8 ştolniy, bulaq + 20 yeraltı su quyusu, hər mövsümdə 1 dəfə, ildə 4 dəfə) 112 su nümunəsi 112 ədəd
Yerüstü (çaylar) suların monitorinqi, nümunələrin götürülməsi və lab analizlər (sifarişçi və onun nümayəndəsinin (məsləhətçi)) siyahısı üzrə, 16 yerdən, hər ay, 1 dəfə, ildə 12 dəfə, 39 parametr)) 192 nümunə 192 ədəd
Hidroloji mühəndis axtarış işlərinin geodezik təminatı, çay dərələrinin eninə profillərinin çəkilişi və s. geodeziya işləri. Maksimal axım izlərnin nivelirlənməsi, en kəsik sahələri, meyillik və s. parametrlərin müəyyən edilməsi. Çay və müvəqqəti axarlarda məcraların maksimal su buraxma qabiliyyətlərinin hesablanması 45 çay və müvəqqəti axar mövqeyi üçün 45 ədəd
Digər xərclər 12 ay ərzində 12 ay
Layihələndirmə işləri üçün SNİP-ə uyğun layihə obyektlərinin yerləşdiyi mövqelər üçün səth axımı, çay axımı hesablamalarının aparılması, maksimal axım modellərinin işlənilməsi (hər bir çay hövzəsində tələb olunan mövqelər üçün) 5 hövzə 5 ədəd
Hidrometrik köməkçi qurğulardan istifadə etməklə (bucurqad, batometr, 1 komplekt) iri çaylarda su sərflərinin ölçülməsi 1 komplekt 1 dəst
Suyun sürətinin və müntəzəm su sərfinin ölçülməsi 16 yerdə 16 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

04.02.2020 19:33

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

25.02.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

04.03.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

05.03.2020 15:00

İştirak haqqı: 500 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ85PAHA38020AZNHC0190068658
 
VÖEN: 1700767721
 
Bank: “Paşa Bank” ASC
 
Kodu: 505141
 
M/H: AZ82NABZ01350100000000071944
 
S.W.İ.F.T: PAHAAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Filizçay

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

14 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə üzrə 30 faiz avans məbləği nəzərdə tutulub. Qalan 70 faiz İcraçı tərəfindən təqdim ediləcək aylıq hesabatlar əsasında (həmçinin hesab-faktura, akt və sair müvafiq ödəniş sənədləri təqdim edilməlidir) ödəniləcəkdir.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
arayış 2020-ci ilin fevral və ya mart aylarında verilmiş olmalıdır və malgöndərənin öz öhdəliklərini yerinə yetirmək üçün potensial imkana malik olmasını təsdiq etməlidir.
Akreditə edilmiş Laboratoriyanın beynəlxalq standart və sertifikatları
Akreditə edilmiş Laboratoriyanın beynəlxalq standart və sertifikatları
Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat
rəsmi məktub formasında
ƏŞT-nun “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “Tender iştirakçısının komplekt anket Forması”
formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla
ƏŞT-nun “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “İxtisas göstəriciləri üzrə Məlumat” Forması
həmin formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla və yardımçı sənədlər əlavə edilməklə
Rekvizitlər
Bank rekvizitləri
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət Reyestrindən çıxarış və VÖEN
Nizamnamə
Nizamnamə
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
müvafiq vergi orqanından arayış alınmalıdır
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
arayış 2020-ci ilin fevral və ya mart aylarında verilmiş olmalıdır
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
vergi bəyannaməsi
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 35 bal

Oxşar təcrübə:
20
Oxşar təcrübə (№ 2) üzrə qiymətləndirmə tender predmetinə oxşar işlərə dair təqdim edilmiş məlumata əsasən: - Təcrübə yoxdur = 0 bal - 1-5 oxşar təcrübə = 5 bal - 5-10 oxşar təcrübə = 10 bal - 10 və daha artıq oxşar təcrübə = 20 bal
Texniki uyğunluq və metodologiya (xüsusi texnologiyalar istifadə olunduqda, əlaqədar texniki metodologiya, imkanlar, texniki baza və sair):
15
Ödəniş şərtləri ilə texniki uyğunluq və metodologiya haqda meyar (№ 3) üzrə qiymətləndirmə müqayisəli-təhlil metodu ilə təkliflər arasında nisbi müəyyən olunur, rəqəmlə (və ya şərtlə) ifadə edilir və aşağıdakı düsturla hesablanacaqdır: (A) = (B) x (D) / (C) Burada: (A) – Qiymətləndirilən meyar üzrə iddiaçının topladığı bal; (B) - Qiymətləndirilən meyarın nisbi qiyməti (məsələn 15 bal); (C) – Qiymətləndirilən meyara dair iddiaçının təqdim etdiyi metodologiya (yalnız reallığa uyğun olan və tələblərə cavab verənlər nəzərə alınır); (D) - Qiymətləndirilən meyara dair ümumi iddiaçılar sırasından təqdim edilən ən uyğun metodologiya (yalnız reallığa uyğun olan və tələblərə cavab verənlər nəzərə alınır);
 

Qiymət təklifi:: 65 bal

Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin məbləği 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olduğu təqdirdə İcraçı müqavilənin ümumi məbləğinin 2 % (iki faizini) təmin edən icra bank zəmanətini Sifarişçiyə təqdim edir.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
30 bank günü
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1% həcmində təminat tələb olunur.
Qiymət təklifi
65
Malgöndərən xidmətlərin (malların, işlərin) qiymətinə daxil olmayan, Sifarişçi tərəfindən bu sənəddə xidmətlərin (malların, işlərin) qiymətinə daxil edilməsi zəruri hesab olunmayan, və satınalan təşkilatın ödəyəcəyi (ödəməli olduğu) bütün əlavə xərcləri ayrıca göstərilməlidir. Əgər əlavə xərclər bunun üçün nəzərdə tutulmuş ayrıca bölmədə (“Əlavə xərclər” bölməsində) göstərilmirsə bütün əlavə xərclərin xidmətlərin (malların, işlərin) qiymətinə daxil edildiyi qənaətinə gəlinir. Əgər xidmətlərin (malların, işlərin) qiymətinə daxil edilməyibsə malların çatdırılmasına dair bütün şərtlər və məbləğ, o cümlədən İNCOTERMS şərtləri “Çatdırılma” hissəsində ətraflı göstərilməlidir. Qiymətlərin hansı valyuta ilə hesablandığı cədvəldə göstərilməlidir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Aygül Tağıyeva
Təchizat üzrə Baş mütəxəssis
012-505-02-02
012-505-02-02

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 04.02.2020 19:33 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz